Meepraten in het forum? Word nu lid!

Ontspanning

1. Home
  2. // forum
  3. // Ontspanning
  4. // Oneliners (vervolg)

Dit onderwerp heeft 3820 reacties, is 285350 keer bekeken, en bestaat uit 153 pagina's. U bent momenteel op pagina 43 van 153.
De laatste reactie is geplaatst op 09-02-2012 08:07.

1. Oneliners (vervolg)

Afbeelding van kafka
    Dit onderwerp is gestart door kafka
    04-02-2010, 18:14

Karma schreef op het vorige topic:
    Hier wordt elke dag de Dagelijkse Gedachte geplaatst om over te discussiëren.

(De persoonsbeschrijving die ik opzoek van de bedenker komt vrijwel altijd van wikipedia.nl).

reacties

1. DE heeele dag?? [:S]

2.  Zou maar op die STOEL gaan zitten en dan luisteren.http://forum.margriet.nl/forum/../smileys/emotion-4.gif

3.  Ha, ha, scherp, Karma...http://forum.margriet.nl/forum/../smileys/emotion-5.gif

4. En hoe kan een dag dan iets bedenken??

5. St. PETRUS STOEL is de naam van de dag [22 februari], waarop de instelling van het pausambt wordt gevierd.

6. Een van de beste manieren

om anderen te overtuigen,

is met uw oren;

door naar ze te luisteren.

Sint Petrus' stoel  

7. Of, je kunt ook gewoon tevreden zijn met wat je hebt.

8. quote:
    rosanne schreef op 07 juni 2011 @ 10:28:
     Oh, ok [afbeelding]

Wat de DG betreft......jezelf regelmatig afvragen of je nog wel tevreden bent met je leven getuigt van weinig zelfkennis.
    Zo.
    Of van te snel leven, ik bedoel dus 'doordraven en niet stilstaan bij wat je doet of meemaakt'.

9.  Oh, ok http://forum.margriet.nl/forum/../smileys/emotion-1.gif

Wat de DG betreft......jezelf regelmatig afvragen of je nog wel tevreden bent met je leven getuigt van weinig zelfkennis.
    Zo.
    rosanne wijzigde dit bericht op 07-06-2011 10:29 met 0%: oeps, was te snel....

10. quote:
    rosanne schreef op 06 juni 2011 @ 18:54:
     Ha, ha, Karma, jouw fout was me helemaal niet opgevallen, en Hendrika ook niet zo te zien, jij bent echt wel bij de tijd ondanks je eigen suffigheid [afbeelding]

Hmm...een bron, die overstroomt......niets voor mij, houd mijn zaakjes liever binnen.
    Suffigheid? Wou gewoon te snel......

11. Susan Krauss Whitbourne is professor psychologie en psychotherapeute en verricht al meer dan dertig jaar baanbrekend psychologisch onderzoek naar de levensloop van volwassenen. Ze geldt als autoriteit op haar vakgebied.

12. Vraag jezelf geregeld af

of je nog wel tevreden bent met je leven,

en durf daar ook consequenties

aan te verbinden.

Susan Krauss Whitbourne  

13.  Ha, ha, Karma, jouw fout was me helemaal niet opgevallen, en Hendrika ook niet zo te zien, jij bent echt wel bij de tijd ondanks je eigen suffigheid http://forum.margriet.nl/forum/../smileys/emotion-5.gif

Hmm...een bron, die overstroomt......niets voor mij, houd mijn zaakjes liever binnen.

14. en ik een beetje snel.......von.....vond! [:$]

15. quote:
    karma schreef op 06 juni 2011 @ 12:05:
    Ik von hem mooi aansluiten op die van gisteren.
    inderdaad,  ik was een beetje flauw.

16. Ik von hem mooi aansluiten op die van gisteren.

17. Dweilen met de kraan open [:P]

18. Wees geen poel met stilstaand water,

maar een bron die overstroomt.

Paulo Coelho  

19.  Op e camping zegt ( bijna ) iedereen elkaar goede morgen/middag/avond. kost niks extra.

20. Dat kost niets en is onbetaalbaar.

21. Mijn religie is vriendelijkheid.

Dalai Lama 

22. Dit is er een die ik heel goed kan gebruiken!

23. David Dewulf is een autoriteit op het vlak van mindfulness. Hij richtte het Instituut voor Aandacht en Mindfulness op en geeft al vele jaren mindfulnesstraining, zowel aan volwassenen als aan jongeren. Hij leidde ook vele mindfulnesstrainers op. Daarnaast werkt hij nauw samen met verschillende universiteiten om het effect van mindfulness verder te onderzoeken.

24. Als je luistert, zeg je:

Jij bent belangrijk.

David DeWulf, Mindfulness in je Relatie 

25. Het onmogelijke is nog nooit gebeurd.

advertentie