Meepraten in het forum? Word nu lid!

Voeding/Eten

1. Home
  2. // forum
  3. // Voeding/Eten
  4. // Wat eten jullie vandaag?

Dit onderwerp heeft 1299 reacties, is 125320 keer bekeken, en bestaat uit 52 pagina's. U bent momenteel op pagina 12 van 52.
De laatste reactie is geplaatst op 08-02-2012 13:46.

1. Wat eten jullie vandaag?

Afbeelding van karma
    Dit onderwerp is gestart door karma
    05-02-2010, 08:11

Altijd leuk om ideetjes van elkaar op te doen omtrent het eten!

Geef hier je culinaire (minder mag ook....) kookkunsten prijs.

reacties

1. Afbeelding van Elizabeth_de_G
    Elizabeth_de_G
    01-12-2011, 12:58

Mijn wederhelft maakt nasi vandaag, dat is z'n specialiteit [Y]

2. Gisteren zijn het spruitjes geworden dus vandaag de rode kool, kan ik mooi wat iets te 'belegen' appels in verwerken. Heb nog een rundervink en rolladeschijf over omdat jongste niet kwam dus komt nu mooi uit.
    Ga aan de slag!

3.  Bloemkool, met rundvlees, zalmfilet voor mij. Piepers erbij.

4. Afbeelding van Elizabeth_de_G
    Elizabeth_de_G
    30-11-2011, 13:20

Wij eten vanavond rösti , ijsbersla met komkommer en tomaten.
    Bieflapje erbij.

5. Nog geen idee, spruitjes misschien, maar zeker geen bloedworst, brrr... [;)]

6. Vanavond eigengemaakte stoofpeertjes met aardappels en rodekool+gebakken bloedworst.

7. Morgenavond lasagne en vrijdag gebakken aardappeltjes met rode kool en lamsworstjes.

8. Maandagavond een kliekje pasta met broccoli, gisteravond risotto met kip en veel groenten en vanavond wordt het rijst met iraanse hamburgers en gebakken tomaten.

9. Ik weet nog niet wat ik ga eten , maar dat het een SNELLE hap moet zijn staat als een paal boven water. ik word n.l om 7 uur gehaald en dan moet ik laar staan.

10. Rodekool, aardappels en ik hoop dat het vlees wat ik net uit de vriezer gepakt hebt rolladeschijven zijn......

11. quote:
    sophietjuhh schreef op 29 november 2011 @ 11:51:
    nou nou, hebben jullie allemaal niet meer gegeten sinds 2010 dames?! haha, laat ik dan maar even schrijven wat bij ons vanavond de pot schaft!
    Ik ga maken, Maaltijd salade ;
    - veldsla en ruccola salade
    - parmazaanse kaas,
    - gerookte kipstukje
    - olijfolie en balsamico
    - pijnboompitjes
    - met afgekoelde pennen wokkels
    - een teentje knoflook! Super gezond en lekker;)
    Oeps, had even verkeerd bij de data gekeken, hihi, sorry dames;)

12. nou nou, hebben jullie allemaal niet meer gegeten sinds 2010 dames?! haha, laat ik dan maar even schrijven wat bij ons vanavond de pot schaft!
    Ik ga maken, Maaltijd salade ;
    - veldsla en ruccola salade
    - parmazaanse kaas,
    - gerookte kipstukje
    - olijfolie en balsamico
    - pijnboompitjes
    - met afgekoelde pennen wokkels
    - een teentje knoflook! Super gezond en lekker;)

13.  Vrijdag hebben we andijviestamp gegeten, zaterdag het restje met iets erbij en vandaag spruitjes, met suddervlees.

14. Vrijdagavond: broodje hamburger, gisteravond pasta met broccoli en bloemkool met kaassaus en vanavond friet met kipnuggets en cevapcici

15. Afbeelding van peaseblossom
    peaseblossom
    25-11-2011, 08:38

Ik heb nog geen idee. Hopelijk verzin ik iets in de loop van de dag..... [:)]

16. Vanavond uit eten geweest en dat doen we ieder jaar , na de M W F,gaan we in utrecht naar een geweldig restaurantje; ik ben de naam opeens vergeten. we komen er nu al 9 jaar. en naar volle tevredenheid.En lekker dat het weer was ; heerlijk. gr van JANITA.
    Moderator_Margriet wijzigde dit bericht op 26-11-2011 20:05 met 7%

17. Afbeelding van Elizabeth_de_G
    Elizabeth_de_G
    24-11-2011, 14:55

Er staat vanavond - Spaghetti carbonara -  op tafel.

18. Afbeelding van terugfluiter
    terugfluiter
    24-11-2011, 13:36

Hoi Jonda, Elleydev schreef peestamp. Als het peenstamp moet zijn, is het idd hutspot. Zo niet, misschien een oud Hollands recept met een knolsoort of zo. Vandaar mijn vraag.

19.  Restjes van gisteren, bij iets erbij. Weet nog niet wat.

20. @ terugfluiter: bedoel je peenstamp (wortels en uien)? Dat is hutspot [:)]
    Na het werk naar verjaardag zwager en nichtje, daar is vast wel iets te eten!

21. Afbeelding van terugfluiter
    terugfluiter
    23-11-2011, 22:00

Is peestamp hetzelfde als hutspot?
    Morgen kliekjes, het lijkt wel of alles na 1 of 2 dagen nog lekkerder smaakt.

22. Afbeelding van peaseblossom
    peaseblossom
    23-11-2011, 18:26

Nasi met pindasaus en zure komkommer.

23. ik eet vandaag peestamp met gehakt ballen

24. quote:
    janita114 schreef op 23 november 2011 @ 14:18:
    Ik weet het nog niet voor vandaag ;vind het best moeilijk om voor mijn 1tje steeds iets anders te bedenken, heeft iemand suggesties???? ik ben n,l . UITGEDACHT.
    Google eens 'de vlam in de pan' (niet gekeken maar kwam het tegen).

25. quote:
    kneeltje schreef op 23 november 2011 @ 11:59:
     Rijst met 2 verschjillend soorten kip met saus. Maak er nog een groenten gerecht bij.
    Kip in 2 verschillende sausjes of 2 soorten kip?

advertentie