Voeding/Eten
- Home
- // forum
- // Voeding/Eten
- // Wat eten jullie vandaag?
Dit onderwerp heeft 1299 reacties, is 125322 keer bekeken, en bestaat uit 52 pagina's. U bent momenteel op pagina 18 van 52.
De laatste reactie is geplaatst op 08-02-2012 13:46.
Wat eten jullie vandaag?
Altijd leuk om ideetjes van elkaar op te doen omtrent het eten!
Geef hier je culinaire (minder mag ook....) kookkunsten prijs.
reacties
- Vanavond een broodje omdat ik om 7 uur gehaald word ; ga naar het Zaantheater ,dus even makkelijk .IEN BERKHOUT;;Welkom op deze pagina, als je blijft zal je zien hoe gezellig het hier is;, gr van JAN.
- Gisteren zuurkool met worst, vanavond uit eten met de buren als dank voor het oppassen op de poezen, lekker Italiaans.
- Gewokte groenten met kip en rijst.
- vandaag lekker gebakken aardappels met sla, daarbij een zigeunersnitsel
toetjes houden we niet van, dus een lekker kop koffie na - Ik lust geen zuurkool dus vandaag bloemkool met kaas en een kipfilet.
- Je brengt me op een idee, Ienemine
. - Lekker zuurkool met worst
- Tika Massala, heeeeeeeeerlijk!!!!
- Gisteren aardappelen in blokjes gesneden, even aangebakken, uitje erbij en bouillon om gaar te stoven, later nog kruiden en spitskool toegevoegd. Afgeblust met een scheutje kookroom. Daarbij een rollade schijf.
- vandaag ANDIJVIE; lekker echt waar , met spekkies en een biologische gehakt -ding.
- Net op:
Heerlijke boerenommelet met veel groente.
EN een lekkere/gezonde salade.
Vla na. - Dooie kip ( mijn kleinzoon vroeg alijd: oma hij is toch wel dood hè) met rijst en bietjes.
- Hutspot met klapstuk
- Kaasfondue......
- eet vandaag makkelijk rodekool uit de diepvries met een bal gehakt
- Gisteren een heerlijk bloemkoolgerecht gegeten.
Aardappelschijfjes even aanbakken, kort gekookte bloemkoolroosjes erover, kerrie en nootmuskaat erover, kaas erover en 3-4 eieren opgeklopt met room erover, afbakken in de oven totdat het een mooi kleurtje heeft.
Vandaag weer Kookclub, thema België. En nee! Geen Friet, haha! - Heb het gelezen! Wist het niet
maar nu wel. Dank voor de tip Moderator!quote:Moderator_Margriet schreef op 13 oktober 2011 @ 00:40:
[...]
Ik heb je oproepje hier neer gezet, (en je topic verwijderd)
je vraag valt meer onder deze topic
(lees de huisregels even na, oproepjes zijn niet toegestaan)
---------------------
[...]Moderator_Margriet wijzigde dit bericht op 13-10-2011 14:32 met 2% - Tortillas met gehakt, mais, tomaat en courgette.....
- Bietjes, kipfilet en rijst.
- vandaag dan toch maar die bloemkool koken... gehaktbal en aardappels erbij en smullen maar
- quote:peaseblossom schreef op 12 oktober 2011 @ 13:54:
Hoi, wie heeft er nog lekkere risotto recepten? Maak 't zelf altijd met spinazie en blauwe kaas, maar daar ben ik nu wel zo'n beetje op uitgekeken. Dus als je nog tips hebt dan hoor ik het graag! :-)
Ik heb je oproepje hier neer gezet, (en je topic verwijderd)
je vraag valt meer onder deze topic
(lees de huisregels even na, oproepjes zijn niet toegestaan)
---------------------quote:Janetta schreef op 12 oktober 2011 @ 20:05:
In de Margriet van een paar week geleden stonden een paar heerlijke risotto-gerechten. De variant met pompoen en shiitake heb ik inmiddels uitgeprobeerd en die zag er niet alleen erg smakelijk uit (mooi herfstig), maar smaakte ook prima. De andere spraken mij iets minder aan, maar wellicht vind jij die wel lekker.Moderator_Margriet wijzigde dit bericht op 13-10-2011 01:13 met 45% - Net als gisteren en eergisteren de vriezer maar 's opengetrokken. Ik heb dus snert opgewarmd (was wel erg lekker!).
- Vandaag weggeweest en bij thuiskomst een "Chinees" geslacht.

- Vandaag word het spruitjes met een speklapje , champignons, uitjes en gekookte aardappeltjes; en morgen weet ik het nog niet; ach dat zien we dan wel weer. gr JANITA.
- bloemkool of wortels