Meepraten in het forum? Word nu lid!

Ontspanning

1. Home
  2. // forum
  3. // Ontspanning
  4. // Ga je wat leuks doen vandaag?

Dit onderwerp heeft 3627 reacties, is 283184 keer bekeken, en bestaat uit 146 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 146.
De laatste reactie is geplaatst op 12-08-2011 00:02. Dit onderwerp is gesloten!

1. Ga je wat leuks doen vandaag?

Afbeelding van karma
    Dit onderwerp is gestart door karma
    06-02-2010, 08:28

Topic ooit gestart omdat ik vind dat er te weinig aandacht wordt besteed aan de leuke kanten van het leven, maar inmiddels is hij uitgegroeid tot een volwaardig verhalentopic.

Wat leuks beleefd? Klets lekker mee!!
    karma wijzigde dit bericht op 06-02-2010 08:29 met 96%

reacties

1. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    12-08-2011, 00:02

Goedenavond

er is een fout opgetreden in het systeem bij dit onderwerp op deze topic.
    Het onderwerp komt meerdere keren voor in de lijst, en is om die reden gesloten. Nog wel leesbaar, maar graag reageren op de door ons geopende nieuwe topic, om verdere escalatie te voorkomen. 

Margriet Moderator
    Moderator_Margriet wijzigde dit bericht op 12-08-2011 00:10 met 48%

2. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    11-08-2011, 23:52

test

3. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    11-08-2011, 17:00

quote:
    CorineLente schreef op 11 augustus 2011 @ 11:18:
    Weet je wat leuk is om met vriendinnen te doen: kleding ruilen.
    Iedereen neemt wat kledingstukken mee en dan heb je aan het einde avond iets nieuws voor in de kast of diezelfde avond nog, stappen met je nieuwe ourfit!

Bericht is aangepast.
    Lees de spelregels! Verwijzing naar een website is verboden.

4. jazeker..Maartje....dat was inderdaad geen pretje....Mijn tweede ook natuurlijke bevalling.maar had zoiets waar blijft die vacuumpomp...help me effe....

Vond de normale bevalling veel erger....met de eerste hebben ze me tenminste nog geholpen
    Oh meid ik was zo onnozel..kreeg weer weeen...dacht hoe kan dat nou..dat was voor de nageboorte die er nog uit moest..Was ik voor het gemak maar effe vergeten

Mijn dochter moest met haar eerste kindje ingeleid worden als je die verhalen hoort..word je ook niet vrolijk van hoor..en dat in het UMCG..dus ??? Er is niet eens veel verbeterd
    Ach er is geen bevalling gelijk...en je doet het toch maar efkes...wij vrouwen..een oerkracht..natuurlijk....we kunnen trots op ons zelf zijn

meid..toch..wat afschuwelijk dat je moeder overleed....dat is inderdaad heftig....verdriet en geluk ligt dichtbij elkaar...

Linda meid..ik heb geen suggesties..

Corine ik denk dat dit onder reclame valt dat mag niet op margriet......maakt mij niet uit hoor..maar dat zijn de regels...

5. Goedemorgen vriendinnen,

Binnenkort gaan mijn vriendinnen
    Alvast bedankt! 
    Moderator_Margriet wijzigde dit bericht op 11-08-2011 17:19 met 56%

6. CECIL wat een super leuk verhaal...enne GEFELICITEERD met je oudste !!!

Tegenwoordig is er ge-luk-kig de ruggeprik,oh ik heb nog nachtmerries van die 1ste(+2de)bevalling vreselijk !
    Vergeten doe je dat nooit he,met de 3de baby was bij mij alles veeeel anders.
    2x ingeleid met infuus,nou een paardemiddel wat ik geen barende vrouw toewens...brrr
    De 3de een snelle natuurlijke bevalling NA brief van mn huisarts destijds,met mn gyn viel niet veel tebepraten,ouwe stempel was het.
    Dacht warempel dat er na die snelle geboorte nog 1 baby kwam,enorme naweeen...met enorme bloeding brrr
    Dat kwam doordat de baarmoeder te-snel leeg was,krimp zette niet in.

Tja wat lag je heeerlijk lang nog in het kraambed,twas beter dan tegenwoordig hoor Cecil...je lichaam krijgt rust en das belangrijk in herstel.
    De,,roze,, wolk moest(..)er zijn he...had ik ook niet echt.
    Postnatale depressie...waar ik in stilte aan leed,was toch schande !!?

De huisarts had begrip,gyn helemaal niet...dus 3de bevalling was zoveel,,mooier,, met natuurlijke bevalling.

Jaaaa had ik al-les geweten....ach dan waren ze ook gewenst.
    Maar je komt zo onbeslagen de Moederrol in he...pfff dat was niet makkelijk.
    Met de 2de overleed mn Moeder onverwacht,dat was helemaal zwaar...paar maanden later tranen van geluk + verdriet...vreselijk gemis.

Zomaar ook mijn verleden even verteld,echte vrouwentaal he...
    Komt met el-ke verjaardag je koppie weer in !!!

Fijne dag,vier het uitbundig en geniet van je kleinkind(eren?) !
    Groetjes Maartje  

7. Nou...dan zal ik hier de boel maar effe opvrolijken...tis zo stil.

Mijn oudste kind is vandaag jarig...ze wordt al weer 33....Wat een leeftijd..weet nog precies..33 jaar geleden..toen ze werd geboren om 3 uur s middags

S morgens half 9 voelde ik al iets...maar geen idee dat het die dag zou komen..Ze werd half september verwacht..

maar toch..zat me niet lekker...Kareltje gebeld bij de buren..Want ja telefoon hadden we zelf nog niet

Durfde daar niet te gaan zitten...(al werd me dat aangeboden) Dacht zal je zien.....vruchtwater bij een ander in d'r goeie stoel..en er werd ons vroeger verteld dat dat een smerig goedje was kreeg je rare vlekken van

Dus de gyn gebeld die zegt Komt  u half 12 maar even langs..Ga ik even kijken...Dacht dan Kareltje maar bellen (toen heette hij trouwens nog geen karel hoor))) dat heb ik later verzonnen

Dus half 12 bij de gyn en ja daar kreeg ik toch meer buikpijn...maar nog nergens erg in...dacht hij kijkt effe en dan gaat deze dame mooi naar huis..Zegt die karel van te voren nog wel tegen mij..Neem je koffertje maar mee..Tis zo'n prachtig rieten koffertje..inmiddels wel; 40 jaar oud...Ooit gekregen van collega's...heb hem nog..Staat in de kamer...mijn trots

maar goed..koffertje was mee

gyn,....kijkt dan eindelijk......en ja hoor..Zegt tie Mevrouw uw vliezen zijn gebroken dit wordt opname..en IK...ik zei dacht ik niet ./....ga mooi weer naar huis...want het komt pas half september hebben jullie me zelf verteld..heb zelfs nog een echo gehad

Maar...deze dame kon maar nooit zwanger worden..heeft heel wat onderzoeken en pillen en toestanden gehad...en is zwanger geraakt..zonder te weten WANNEER..

de heren doktoren maakten je in die tijd niks wijzer..Dus mevrouw..Half september hoor

Dokter Brouwer..mijn gyn...ging met vakantie Ik vroeg..wanneer komt u terug hij zei begin september ik zei das fijn...dan bent u bij de bevalling

Dat weet je nog niet zegt tie..ja...mij ging nog steeds ging lichtje branden..ze konden me van alles wijs maken

Dus 10 augustus 1978...Daar lag ze dan..Precies op tijd hoor..Zei dokter Kuiper de waarnemend arts

Ik nog..oke..dan..maar als er maar geen broeders bij komen..geef mij maar een zuster

en wie was ter???? Broeder. Eppie...nou een schat..en wat hebben we later gelachen..want ja./...moest toch nog weekje blijven...Er kwam een vacuumpompje bij te voorschijn......
    vond het prima...scheuren met die handel..pak vast..en haal het er uit..ik was er al lang klaar mee

wat is het toch een ellende hé..zo
    'n bevalling.....valt nog niet mee..maar goed dat je het niet van te voren..weet

En daar lig je dan met je goeie gedrag...Je wilt het wel van de daken schreeuwen heb een kind

Maar mooi niet....Dat is kareltje gegund....jij ligt daar maar te liggen...en kind heeft wiegrust..de eerste 24 uur

Kom ik op een kamer met alleen maar buitenlanders..Niks mis mee./.maar niet te verstaan

Hoe kom je de dag door???

Gelukkig na twee dagen..kwamen er twee fatsoenlijke frieze dames...die net waren bevallen....ik kon mijn lol op..die ene hield ook wel van een sigaretje..

S avonds na het bezoek na beneden en ja hoor inhaleren.....smerig..maar gewoon effe doorzetten..toch??

En een buik.....niet te geloven....net of kreeg je nog een kind...vreselijk..vond ik dat

Zit je nog in je wijde jurk...die je inmiddels toch wel ging haten.....zitten er van die oude mannetjes..zegt die ene tegen mij...Mevrouw u mag wel oppassen ..Straks breken de vliezen

Man ik heb al een kind..nou.........daar wordt je niet vrolijk van hoor..

maar al met al....moest ik 6 daagjes blijven.....die buitenlanders waren best verstandig die namen hun rust....Ik liep de hele dag   de benen onder mijn lijf v vandaan

zowel voor die kleurlingen als voor me zelf....ja hoor..ik liep heen en weer met hun kindjes...en de bloemen verzorgen

en s avonds bij de zusters en broeders een borreltje gedronken..kon ik tenminste effe slapen

Ja..en dan mag je naar huis..je hebt de mooiste kleertjes voor je kind mee genomen...achteraf..lelijk.....een donkerbruin gebreid broekje (door mijn zus gebreid)
    Veel te warm voor het kind..maar ja..al doende leert men

en eenmaal thuis was toch wel een feestje..hoor..mijn poedeltjes waren zo blij me te zien
    en dan ben je met zijn drietjes..Stop....schoonmama was er om te helpen....al had ik niet veel aan die hulp....maar als ik dat nog moet vertellen wordt het verhaal te lang

Ik heb mijn zus nog een weekje bij me gehad..dat was wel gezellig

en dan ben je alleen..je MOET genieten..hé..tis zo leuk...mensenkinderen wat was ik moe....en is dit het nu??? die grote roze wolk??? ben ik nu moeder heb ik nu een kind???

Het kind is 33 jaar....en ik hou er nog zielsveel van..ook van mijn tweede kind die inmiddels al 30 is..........maar als we alles van te voren hadden geweten????

ja zou het zo weer doen..want wat heb ik een kracht gekregen en wat heb ik een liefde gekregen van mijn kinderen...al met al heb ik twee prachtige volwassen mensen inmiddels ...en wat ben ik trots op hun

en ja...er is inmiddels een kleinkind bij gekomen.........en dan weet je ook weer waar je het allemaal voor doet.....wat een rijkdom......

Hier sluit ik mee af
    Zou bijna Amen zeggen....
    dankjewel

8. Welkom thuis Karma..succes meid met het wassen....en schoonmaken....
    Waar zijn jullie overal geweest? Vertel maar es als je weer tijd hebt

9. Goedemorgen,

Weer thuis van vakantie, leuk gehad. Wel veel km gemaakt omdat we de zon zochten.....wat steeds maar voor een dag of 2 -3 lukte......
    Nu druk met de was, caravan schoonmaken, achterstanden wegwerken.

Weinig tijd om te forummen, maar ben jullie niet vergeten en gaat wel weer goed komen. Weet alleen nog niet wanneer......

Liefs,

10. Goedemorgen allemaal

Maartje....klopt ben niet echt lui..maar op zo n dag vind ik mezelf gewoon lui...omdat ik verder weinig doe

vlindermeisje dankjewel..wat mooie duimpjes ahah

gisteren nog 12 km gelopen in de avond.met de plui maar ze hield het droog..deze dame..

Laat karel maar binnen zitten.hoe houd tie het vol..zo'n dag..

De film....Vond hem ERG mooi....veel sex maar niet ordinair vond ik..kon er allemaal net op door..soms op het randje..
    maar ja..zo is het boek ook..

Ik vond dit keer de film mooier dan het boek..dat zeg ik niet snel....

Hoest met Vuurtje en Vlindertje??

Ien ook aan de wandel..meid.....wat zijn we actief
    en nu moet deze dikke Dame..eens...wat in de huishouding gaan doen...

11. http://www.uploadplaatjes.nl/plaatjes/3/113038.gif

Slaap lekker allemaal hoop morgen droog ga ik met zusje wandelen

12. Afbeelding van vlindermeisje
    vlindermeisje
    07-08-2011, 11:20

Goedemorgen.
    Cecil je hebt weer veel gelopen, je mag trots op jezelf zijn. [Y] Heb je nog genoten van de film [:)]
    Ienemie,noem mij maar meisje [Y] als ik het kon veranderen deed ik dat [:|]
    Maartje,je hebt je weer lekker verwend [Y] ik hou ook van mij werk [Y] ben ook blij dat ik het nog kan
    Ik ben de dag goed door gekomen [Y] Ienemien,heel erg bedankt dat je het vroeg.
    Fijne Zondag allemaal

[Y]
    meisje

13. Goeie morgen allemaal !
    Tis hier bewolkt en nat,gisterenmiddag/avond heeft het flink gehoost met onweer erbij...het zOnnescherm is nog nat,zaten wij heerlijk teschuilen met potje knobbelen...ik won hoor hahaha.

Andere auto heb ik pas zelluf(!)uitgezocht,manlief zei...jij rijd er het meest in,van mij mag je nu zelf een deal maken met de garage en samen beslissen wat het word...super toch !
    Garantie is belangrijk IEN....tis een mechanisch bestuurbaar ding waar van alles mis mee kan zijn,ik rij graag maar heb geen verstand van die zaken onder de motorkap...dus vertrouw ik mn garagemannetje hoor!!!

CECIL jij en lui...met 30km in je kuiten ???
    Meid ja mag trots zijn op die prestaties hoor,dat doen je er niet veel na meid !
    Ik ben weer begonnen met fietsen op mn hometrainer,in de vakantie paar kilo aangekomen en die moeten er weer af...overgewicht is gevaarlijk als je ouder word,ik maak het dagelijks mee op mn werkplek,vast geroest in de luie stoel en niet meer vooruit tebranden door een lichaam dat uit de voegen knapt.
    En jij met je wandelprestaties...ge-wel-dig  !!!!

Morgen weer werken,heb er weer zin in...al was vrij zijn ook super !
    Mis mn klanten en gezellig bijkletsen is weer aan de slag,mannetje heeft maandag nog vrij...die mag dinsdag weer opdraven hahaha.

Heb mn hoorapparaatjes nu gekocht,met flinke bijdrage van het UWV...en ze zijn e-norm goed,ik hooooor er weer bij !!!
    Heb nog 1 nieuwe tuniek/jurkje gekocht met mn 1ste prachtige legging,versiert met glittertjes aan de onderkant....koopje nu met de uitverkoop.
    Zo lekker in bad en dan mooie kleren aan...voel je je toch echt weer een vrouw,heerlijk verwennen is dat.

Eeerst even fietsen,staat in de hoek van de eetkamer...dan relaxt een ontbijtje..fijne zOndag dames !

Groetjes Maartje   

14. K heb gezien Ien.....mooie wagentjes..meid....zitten  mooie tussen tenminste...wordt het een nieuwe? en welke kleur??????

15. Ah die Ien..

Wat een prachtig plaatje.....

Meid...ik heb geen verstand van auto's..zal effe googlen..of ik het zo eentje kan vinden..veel succes...

16. http://www.uploadplaatjes.nl/plaatjes/3/111531.gif
    Ceciel ook wel eens lekker lui zijn,doen waar jezelf zin in hebt,wij zijn op zoek naar een andere auto,denk dat het fiat panda gaat worden,jongste zoon is flink aan het googele geweest.Dus nu maandag kijken of het lukt.

Eet smakelijk allemaal,fijne avond,jammer dat ons Vlindertje niet meer komt,maar twee dezelfde namen is ook moeilijk.

17. Dag meisjes...

nee vandaag niet aan de wandel..heb er al meer dan 30 km..opzitten deze week

ben beetje lui vandaag..mag ook wel efkes toch??

Vlindermeisje ben je de dag een beetje goed door gekomen?? Hoop dat het volgend jaar anders is..dat je er bij mag en kan zijn

Ien..nog wilde plannen??

Vanavond...Mannetje weer naar Heerenveen en deze dame weer alleen..heb nog een film..van Kluun opgenomen...ga k maar efkes kijken

Nog een fijn dagje

18. http://www.uploadplaatjes.nl/plaatjes/3/110485.gif

Goede morgen allemaal geniet van het weekend.

Tanjan al heerlijk weg,en Maartje het feestgedruis al weer voorbij.

Cecil nog aan de wandel vandaag?

Vlindermeisje je bent dapper,wat zal dat pijn doen.

19. Afbeelding van vlindermeisje
    vlindermeisje
    05-08-2011, 20:00

Heel erg bedankt voor de felicitatie,jullie zijn erg lief.De gehele dag zijn mij gedachten bij haar.Zie haar zo vrolijk en blij voor me

20. VLINDERMEISJE toch van mij gefeliciteerd...en ik wens je sterkte..
    Lieve groet Maartje
    maartje44 wijzigde dit bericht op 05-08-2011 19:38 met 72%

21. Goedemorgen

Wat een rijkdom..en wat een verdriet....

Eerst zit ik Maartje haar bericht te lezen..en dat lijkt me ook genieten..al dat kleine grut bij elkaar...ooit waren de ouders zelf dat kleine grut..en nu?? ja dat is heel bijzonder......dag met een gouden randje..

Vlindermeisje..jouw wil ik sterkte wensen...je hart huilt...ik krijg er een brok van in mijn keel.....wat doet dat pijn....Knuffel voor jouw

22. Afbeelding van vlindermeisje
    vlindermeisje
    05-08-2011, 10:41

Maartje,fijn dat je zo genoten hebt en prachtig weer hebt gehad.
    Mij kleindochter is vandaag 8 jaar geworden dit is het tweede jaar dat ik er niet bij ben.
    Doet pijn.
    Fijne Vrijdag

23. CECIL+IENIMINIE+VLINDERMEISJE bedankt voor jullie felicitatie s !!!
    Gelukkig was het de hele dag stralend weer,de zOn was er volop en echt warm in de feestelijk versierde tuin.
    Heerlijk genoten van al dat kleine grut,vrienden die ik al van kinds af ken allemaal gesetteld en een heeeele kinderschaar inmiddels...zo prachtig om tezien.
    Tegen 19uur werd het donker aan de lucht,meeste troep al weg geruimd en ook alle ouders met ukkies huiswaarts,dus een geslaagde dag..met kl.dochter die het middelpunt was !

Ik ben vroeg wakker,mn hoofd tolt nog van de drukte,wat een rijkdom om het zo dichtbij meetemaken.
    Net broodje gegeten en dan maar weer even plat zo...
    Tis weer droog na flinke regen buien..
    Dag dames,fijne dag allemaal !

24. Afbeelding van vlindermeisje
    vlindermeisje
    04-08-2011, 20:09

Zo meisjes daar ben ik ook weer eens een keer.
    Maartje gefeliciteerd met je klein kind.Het gaat zeker snel [;)] ,kijk maar eens naar onszelf we zijn ook al op een leeftijd bereikt.( voel me nog jong hoor 60).
    Tanjan,jij bent allang op je bestemming ,fijne vac.meis.
    Cecil.weer heerlijk gewandeld en de mollen waar zijn ze gebleven.
    Ienemien,geniet van je kleinkinds,ze zijn nooit te oud om mee te knuffelen.
    Zaterdagavond j.l naar Indische avond geweest heb weer heerlijk gedanst [:)] .Het begint hier al wat donker te worden,fijne avond [Y]

25. hoi hier janita en troeltje zo gaat het altijd met vakantie gr janita

advertentie