Ontspanning
Dit onderwerp heeft 3627 reacties, is 316491 keer bekeken, en bestaat uit 146 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 146.
De laatste reactie is geplaatst op 12-08-2011 00:02. Dit onderwerp is gesloten!
Ga je wat leuks doen vandaag?
Topic ooit gestart omdat ik vind dat er te weinig aandacht wordt besteed aan de leuke kanten van het leven, maar inmiddels is hij uitgegroeid tot een volwaardig verhalentopic.
Wat leuks beleefd? Klets lekker mee!!karma wijzigde dit bericht op 06-02-2010 08:29 met 96%
reacties
- Is gelukt Ien..alleen weer helemaal verkeerd terecht gekomen..maar ben ook weer thuis gekomen....tis niet te geloven hoe ik het elke keer voor elkaar..krijg
links is rechts en rechts is links.....het klopt niet helemaal in dat hoofdje van mij
maar na ruim 15 km was ik er weer....... - Gefeliciteerd met troeltje..Maartje....ja meid gaat zo snel.en ik kan me voorstellen dat je dat gaat missen...op de donderdag....En troeltje jouw ook wel volgens mij....Lekker ondeugend..die troeltje..aha
Een dag later belde hij dat hij het vergeten was..ach pas 23 jaar en verliefd...en samen naar walibi..moet kunnen...
Maar de mol zat in de klem....in de vierde.....jeetje....had het niet verwacht..die andere klemmen was hij mooi onderdoor gemold...knappe mol
maar de laatste klem.voor..daar was hij de laatste tijd veel bezig..en ja daar zat tie in...toch niet slim genoeg..
Nu moet het terras weer opgehoogd hier en daar....want zo'n mol kan er wat van hoor
Ien..jouw troeltje volgende week jarig..wat een leeftijd dan al weer..meid..blijft genieten.hé
Jongens zijn vaak wat aanhankelijker denk ik..meiden zijn sneller groot..of vergis ik me??
fijne dag..meisjes..zonnetje schijnt..ga een wandeling maken..dit keer 12 km..hoor...niet te lang
en uh?? ja..Maartje altijd alleen.... 
Gefeliciteerd Maartje met je troeltje,mijn troeltje is volgende week jarig dan word hij 12 jaar dus de laatste klas van de basisschool alweer,maar hij kroelt nog lekker met zijn Oma,zelfs de oudste geeft weer een zoen,hoeft niet perce,heb ze tijden een kus op hun haar gedrukt vonden ze prima.
Jongens zijn toch anders als meisjes,heb 4 kleinzoons en 1 kleindochter,
Welterusten allemaal goede nacht wens ik jullie- CECIL....Kal(k)ar...(geen sluipreclame he)is een noooooit opgestarte kernreactor hier net over de grens in DL.
Daar is door H vd Moost(geloof ik?)een pretpark van gemaakt,met hotel en binnegebeuren voor ook volwassenen.
E-norm groot en peperdure blunder waar heeeel Europa destijds aan mee betaald heeft...al-les perfect in orde tot in de puntjes maar de splijtstafen voor opwekking van kernenergie zijn nooooit geleverd !!!
Dank zij enorme protest aktie s destijds in de jaren van 1980-1990.
Duidelijk???
Troeltje is nog zo ,,klein,,en fijntjes in mn ogen,kruipt op je schoot en zingt mee met K3...houd van Boemba en kwebbelt de oren van je koppie..
Ja ze is toe aan de basisschool....maar of ik dat ook ben???
Het gaat gewoon te-snel he....ik zal je missen zei ik tegen haar,donderdags altijd de weekmarkt samen.
Ikke niet hoor Oma...oh deugniet he,dan wacht ze dat ik haar grijp en knuffel!
Tja en zo zijn ze groot...dus ben ik rijk met Oma zijn dichtbij he...
Die mollenvanger he...tja belletje toch zo gedaan?
Man-nen !!!!!!!?
Meid wat knap 15km lopen,ik fiets het nog niet eens !
Alleen lopen dan of met Karel/vriendin ?
Word hier donker...komt vast
,tis broeierig..
Doei Maartje - Morgen troeltje jarig....4 jaar...al een heel groot troeltje....
Feestje..dus...en naar de basisschool daar zijn ze op een gegeven moment ook wel aan toe of niet Maartje??
Maar wat is dat Kalk*R??? geen idee..meid...Vertel es..
Nou de mollenvanger heeft gisteren gebeld..hij was het vergeten..maar hij had een goeie reden hoor
zijn vriendin had hem getrakteerd op een dagje Walibi....Ik zei groot gelijk kerel geniet er van.....de mollen wachten wel.hoor...
Vandaag geen wilde plannen..zo meteen even het dorp..in gisteren al 15 km gewandeld..dus vandaag effe rustig aan..en vanmiddag weer regen geloof ik??
fijne dag allemaal - CECIL die man zit vast(!)onder de grond,bij de mollenplaag...??!
Das altijd balen he als iemand zn afspraak niet nakomt,heb ik zelf zo de pest aan..!
Gisteren su-per dagje gehad met kl.kids,KALK*R is zeer geschikt voor de kleintjes...maar wat is de intree duuuur tegenwoordig,als je dat omzet naar de gulden...wel pattatjes/drinken/ijsjes gratis en zoveel je wilt dus dat is inclusief.
Niet alle atracties waren continu open,ging zomaar weer opslot voor 1 uur of langer..terwijl je veel geld neerlegt he,dat vind ik niet kunnen.
De warmte was goed tedoen,gezellig dagje met stralende kinderoogjes !
Opa + Oma savonds KO na dat ik die lieverds nog gebadderd had en verhaaltjes gelezen,tegen 22.30 lagen WIJ in bed gggzzzzzz
Raam ver open en geslapen als een blok!!!
Baby C heeft meer,,tijgersluipgang,,op zn armpjes vooruit(?)of schuiven op zn buikje met de voetjes afzetten???
Hij is zo baby af he,dan onderzoekende peuter straks die het JA +NEEE gaat uitproberen hahaha....ach wat heerlijk dat wij Oma s zijn,genieten hoor!!!
En dan weer terug naar je eigen rustige huisje !
Hier wat bewolkt vanmorgen,ik hoorde al vroeg wat regen op het zOnnescherm tikken.
Morgen wordt ,,troeltje,, 4jaar...feest en dan...mag ik naar de basisschool Oma ! Wat gaat het allemaal te-snel..........
Fijne dag allemaal groetjes Maartje - Op naar Zweden Tanjan..geniet er van
Nou..Maartje dat is zo stom..die man zou gisteren weer komen..maar er kwam niemand
lijkt wel een mop....dus we weten nog niks..rare boel hoor..we zitten hier met vier klemmen
Heb hem gemaild..maar hoor niks.....waar die mollevanger is gebleven???
Joost mag het weten
ja..Maartje...straks moeten we overal achteraan Hij probeert van alles uit..liefst in de gordijnen..ahah...de vitrages..daar mag hij niet aan komen..en dat steeds proberen..natuurlijk
HIj kruipt niet..maar op de ene of andere manier...komt hij wel vooruit....Handig bedacht...
Maar hij gaat alleen in de box staan en bij de baby gym..maar verder nog niet..NOG NIET..maar dat zal zeker niet lang duren..
Maartje ook weer genoten meid..van dat kleine grut....tis zo mooi he
Wat een weertje vandaag..super...15 km gelopen..viel tegen in de warmte... - Alles staat gepakt en gezakt klaar om morgen ochtend ingeladen te worden en dan op naar Zweden. Heel veel plezier allemaal, hier of op vakantie en tot over 3 weken.
- IENEMIENI tis toch geen,,moeten,,die trip naar Turkye met zus..?
Heerlijk vooruizicht dus geniet al van het dagen aftellen he..!!?
CECIL wat lief he zo n manneke dat staat...zo zn eerste stapjes en dan ist gedaan met de rust hihihihi....geniet er van !
Molletje nu gevangen???
Moest wel grinneken bij je bhtjes verhaal,lucht er uit is ook geeeen gezicht he..
En dan Kareltje die schrikt van een,,rondborstige,,vrouw...hahaha geweldig.
TANJAN waar haal je die 8zakken met troep vandaan ???
Zolderopruiming ???
Vandaag mn dochter weer thuis dus even bakje doen he,kl.dochter geknuffeld !...kl.zoon was bij een buurtvriendje die spelen zo heerlijk samen.
Ze hadden elkaar zoooo gemist tja das belangrijker dan Oma he...
Morgen gaan wij met de kids naar KALKAR das een enorm groot speelterein voor groot en klein...en niet ver van ons vandaan.
Bed weer verschoont en man de stofzuiger laten hanteren,buiten ramen gelapt dus alles weer proper...wat een zandtroep op de ramen zeg.
DAMES geniet van het zOnnige weer vandaag...heb gelukkig nog lekker vrij !!!
Groetjes Maartje![[;)]](http://forum.margriet.nl/smileys/emotion-5.gif)
- Aha..fijne vakantie gewenst..Tanjan
en bedankt voor je lieve woorden..Doet een mens goed..hoor..Echt wel.
Dus..druk bezig geweest..wat heeft een mens dan een troep hé
eigenlijk zou je om de zoveel jaar moeten verhuizen.....dan kan je alles weer sorteren..een mens bewaard meestal te veel..al kan ik heel goed weg doen hoor
Ien......lief..lief lief..plaatje...dat kleine poesje..wat een scheetje..
kareltje is druk aan het schilderen..weer is prima...dus.???Kan niet beter
Nu nog kijken of de mollenvanger vanmiddag eentje in zijn klem vind 
Meisjes de zomer is begonnen hier geniet ervan
Fijne vakantie Tanjan- Beetje laat maar ook mijn felicitaties Jerneu. 't is tovh een hele leeftijf.
Hoe is het met je dochter, knpat ze al een beeetje op?
Fijn dat je een goede BH hebt gevonden die lekker zit en er goed uitziet.
Cecil, Niet zo streng zijn voor je zelf, dat heb je niet verdiend. Dat je ondanks je depri zijn 's morgens je bed uit komt en net zo lang gaat wandelen tot je je weer beter voelt. Pet je af hoor.. dat je dat op kunt brengen.
Maartje, natuurlijk ben je gemist. Fijn dat je zo'n leuke vakantie had.
Meisje, hoe was je indische avond?
Mijn huisje is van boven tot onder opgeruimd. Ik hen mu wel 8 vuilniszakken in de schuur staan die niet meer in de kliko pasten maar die voer ik langzaam maar zeker wel weer af. Mijn kinderen zijn ook weer thuis dus ik ben helemaal gelukkig. Morgen nog pakken en wat laatste dingen regelen en dan..... vakantie. Ik heb er heel veel zin in. - Ien MOET nog..ik dacht Ien MAG nog..ahaha...lekker hoor..zonnetje opzoeken...
Jerney,.....daar had ik nog nooit van gehoord..ik zag het al zo voor.me..dat Henk van alles vergeet en dat jij dat dan maar in je zakken doet....ik kende die uitdrukking niet..ahahahah...ik lig in een deuk.
Stomme ...protheses..waarom moeten die zo akelig duur zijn..Kan je het niet van de belasting aftrekken??....zal wel niet...
Maar ik vind het wel erg belangrijk dat ze lekker zitten en dat jij ze mooi vind..maar..schijtduur..is beter dan dat ze niet te koop zijn schat..
en gelukkig nog een mooi vestje gescoord..in de uitverkoop..zijn van die leuke dingen..hé
Je..naadje is weg..hé..schreef ik al maar ik bedoelde je spleetje..maar je snapt wat ik bedoel..eigenlijk zijn het luxe problemen.....maar..je wilt toch ook graag mooi en vrouwlijk zijn.....snap het helemaal
Ook al heb ik niet zo'n mooi naadje...en die Marlies moet er ook effe aan mee werken..dat ze mooie spulletjes maken voor mooie vrouwen en niet duur..
Zullen we voor ons zelf beginnen??
Ik kan ook wel wat push up gebruiken..had van die leuke van prix kost geen drol..kon mijn eigen zo oppompen net of had ik me toch een decolete.....daar schrok kareltje zelfs van
maar..gaat steeds de lucht er uit..bij die ene...ik nog zo eentje besteld...(bh) en dan heb ik tenminste weer twee goeie hé..nou....ze blijven niet echt vol lucht zitten.
Maar er is nog een oplossing..volgens mij je kan ook alleen opvulling kopen.....voor 19,95./..die kan dan hopelijk in elke BH..
ja een mens moet wat
Wie niet sterk is moet slim zijn
Ja die drol..toch hé..kan staan....niet bij de tafel wel in de box en bij =zijn baby gym
en bij de commode..maar dan doet tie kastje dicht..maar zit handje er tussen
heb weer zulke leuke koopjes van de H*Ma oh dat schreef ik al..nog leuk rompertje er bij gekocht...in dezelfde kleuren..(was ook een beetje een opdrachtje hoor van dochter)) en dan daar weer een leuk t shirt met korte mouwtjes over..
snappen jullie het nog???
Karel zit in heerenveen..Moest al vroeg..weg..kwart over 12...Ze hadden een oefen wedstrijd//,maar nu kunnen we tenminste nog effe weg...naar baby C en de nodige vitamientjes en energie daar weg halen.
En uH?? inmiddels heb ik het huisje gepoetst..ben k morgen vrij
Oh ja we hebben een mol...de mollenvanger is al geweest..tis een ouwe...hijs erg slim.....Karel zit er al maanden achter aan..maar molletje weg....foetsie
en nu is hij onder het huis door geweest..voor zijn mollebultjes..en achter..drie..
Dus..nu komt morgen de mollenvanger weer terug..en dan maar hopen dat we molletje te pakken hebben
kunnen we het bontjasje maken van dat mooie velletje..
Trouwens Maartje..ik ben ook graag thuis hoor
Wanneer komt Karma terug????Moderator_Margriet wijzigde dit bericht op 31-07-2011 21:20 met 0% 
Jerney dat is toch belangrijk dat ze fijn zitten,begrijp ik ook niet dat het zo duur moet zijn.
Maartje lekker op stap geweest ik moet nog over twee weken met mijn zusje naar Turkije voor 8 dagen heerlijk.
Fijne zondag allemaal- JERNEY.....oh wat zal het confronterend zijn,die bh s gaan passen en dan ook nog zo enorm duur...maar meid het doet veel als je je er beter bij voelt..!
Is het niet aftrekbaar op e.a.kostenpost,belasting of ziekenkosten speciaal potje...tis maar een idee he,dus bewaar de bonnetjes even.
Lief van je dat je mij miste...doet mij goed,soms ben ik ...emotioneel hoor.
De reis viel mee,met de auto ongeveer 5uurtjes incl. tussenstops..
Terug viel mij beter,ik ben een huismus dus die 6 nachtjes waren mij genoeg !
Vandaag mn dochter weer terug met man en kl.kids,wat mis ik die lummels..
Dames allemaal een fijne zOn dag toegewenst en bedankt ook voor jullie leuke reactie.
Groetjes Maartje - Hello:)
Cecil,dus hij staat?!!ooohhhh..das geweldig he,wat zal ie glunderen!Nog ff en hij isser vandoor,let op mn woorden!
Mn zakken vol???Zou dat dialect zijn????Dat zeggen we hier als we het helemaal hebben gehad!En dat heb ik de laatste dagen dus VAAK!Wil dan meteen weer vanalles natuurlijk,maar eigenlijk is alles me teveel ook.
Gister ff met dochter in de stad (auto voorgereden hoor)en een poepdeftig vestje gescoord in de uitverkoop voor de halve prijs.Ik ging er eigenlijk enkel maar vragen of zij ook de Marlies prothesebh's ging verkopen.Want brrrrr.......ik wordt echt niet vrolijk van de BH 's die ik nu dragen moet hoor!Had ik 3 sportbh s gekocht,die ik nu nog wel de nacht moet dragen.Maar overdag mag ik een gewone aan......NKS past me meer,want heb geen decollete meer:((((.
Dus dan val je in de prothesebh's...nou...mn oma droeg zulke gevallen nog niet!!!(maar heb er vandaag n nieuwe aan,zelfs nog 1 bijgehaald....schijjjtduur,foeiiiilelijk,maar het staat keurig en zit heerlijk!)
Vlinder,dus weer heerlijk uit vanavond!?Heerlijk,hoop dat je ervan geniet!Hoe gaat het met je??!!!
Maartje...tuurlijk misten we je!Fijn dat je n leuke vakantie had!Maar veel te kort toch???Want zo te horen ging er ook nog wat reistijd vanaf?!
Bedankt voor de felicitaties!Gistermiddag nog wat versieringen gehaald en de boel hier mooi versierd tegen dattie thuiskwam...tis wat..zo man van 50!
Nou dames..fijne avond!
LiefsX - Goedenavond meisjes..
Maartje terug...<fijn dat je genoten..hebt
En oh blunder blunder..vergeten jerney te feliciteren met d'r Abrahammetje....Nog van harte meis..En samen een heel gezond lang leven..gewenst....met iedereen die je lief is
Ienemine dankjewel...lieverd.
De anderen ook hoor..gaat wat op en neer..wandelen is goed..maar zelfs dat kan vermoeiend zijn..
maar toch weer gedaan vandaag...al met al 38 km en 5 dagen..vind het nog knap ook..want wandelen kost me soms nog al wat energie...maar ze doet haar best..
En....morgen naar baby C..........daar knap ik van op...
koopjes mee van de H*ma...en..fototoestel..want hij staat..die doerak...
fijne avond nog 
Fijn weekend allemaal.Cecil sterkte meis.- Jerny gefeliciteerd met je mannetje,doe nog maar kalm aan jij jelichaam heeft nog veel rust nodig.
Niet fijn dat van je dochter en ook nog 3 baantjes,studeert ze nog.
Cecil vervelend dat je je depri voelt ik weet er alles van.En ieder heeft een eigen rugzakje zoals je het zegt.De een nog zwaarder als de ander.
Maartje fijn dat je zo genoten hebt van de vac.
Wij gaan morgenavond naar Hengelo naar Van Der Valk, Indische avond met muziek.Dus weer heerlijk walsen,jiven,twisten e.d.fijn week-end allemaal 
Jerney van harte gefeliciteerd met je lieverd.
Kom jij eerst maar weer op krachten,later vieren is ook leuk.
Fijne vrijdag verder nog- JERNEY gefeliciteerd met je mannetje,zn verjaarskado hebben jullie samen gekregen....geen nabehandelingen meer van wat al heftig genoeg is.
Straks lekker met zn 2en genieten als je conditie het weer toelaat !
CECIL wat akelig dat je vaak zo down en verdrietig bent.
Pas stoppoging gehad toch,overleg eens met de huisarts voor andere medicatie?! Wil nog wel eens helpen...
Knap hoor dat je lekker wandeld,heb ik ook zoveel gedaan toen ik enorm veel verdriet had,je kop leeg waaien zei ik dan.
Tja soms is het gewoon kl**ten maar ik weet dat het morgen altijd weer beter zal gaan....na morgen komt er weer een morgen...!!!
DAMES mij een btje gemist of he-le-maal niet ??!
Heb een fijne vakantie gehad met mooi weer en prachtige uitstapjes.
Temperatuur tussen de 23*-25*....dus mag niet klagen.
Dikke jas alleen nodig gehad toen wij een berg opgingen met een stoomtrein...boven potdicht van de mist hahaha ba-len !
Wat een prachtig gezicht zo n puf puf trein,maar ook wat een luchtvervuiling !!!
Heb nog heeeeerlijk de heeeeele week vrij....jippie !
Lieve groet Maartjemaartje44 wijzigde dit bericht op 29-07-2011 12:57 met 23% - Fijne Vrijdag,denk aan jullie,tot later

Lieve allemaal wens jullie ee dromeloze nacht,heerlijk kroelen,doe ik ook.