Meepraten in het forum? Word nu lid!

Ontspanning

1. Home
  2. // forum
  3. // Ontspanning
  4. // Ga je wat leuks doen vandaag?

Dit onderwerp heeft 3627 reacties, is 316492 keer bekeken, en bestaat uit 146 pagina's. U bent momenteel op pagina 146 van 146.
De laatste reactie is geplaatst op 12-08-2011 00:02. Dit onderwerp is gesloten!

1. Ga je wat leuks doen vandaag?

Afbeelding van karma
    Dit onderwerp is gestart door karma
    06-02-2010, 08:28

Topic ooit gestart omdat ik vind dat er te weinig aandacht wordt besteed aan de leuke kanten van het leven, maar inmiddels is hij uitgegroeid tot een volwaardig verhalentopic.

Wat leuks beleefd? Klets lekker mee!!
    karma wijzigde dit bericht op 06-02-2010 08:29 met 96%

reacties

1. Ik zie hem nog niet in de lijst verschijnen.......

Maar nu (kwart over 9 bijna) wel!
    karma wijzigde dit bericht op 06-02-2010 09:13 met 27%

2. Goedemorgen!

Vandaag niks op ons programma. Maar eens zien of we de hele dag binnen blijven. Heb altijd zin om iets te gaan doen als we samen zijn.  Oudste is gisteravond ook weer thuis gekomen maar die zit altijd meer bij vrienden dan bij ons.

Was vroeg wakker…… ben er kwart over 7 maar afgegaan kan Piet ongestoord uitslapen. Ik lig toch alleen maar te draaien als ik de slaap niet meer kan vatten.

Vlinder, ben jij jarig dit weekeinde? Al weer wat van je dochter gehoord? (leuk www-tje heb je op hyves!)

Helena, flash kun je zo downloaden, toch? Ik heb laatst nog met Greek gesproken via Hyves. Ze doet niet zoveel met de pc. Geen idee of ze al eens op het vernieuwde forum hier is geweest.

Toetertje, we zijn donderdag weer thuis gekomen. Heb donderdag ook nog wat kleren gescoord voor en met onze oudste. Die betalen wij nog altijd voor hem, een studiebeurs is geen vetpot, hè? Jouw weekend begint altijd laat, hè?

Vanavond wordt ‘onze Popstar’ Kim gehuldigd. Programma ziet er leuk uit maar ze verwachten zoveel mensen dat ws niet eens iedereen in de zaal (sportcentrum) kan. Denk dat wij maar lekker thuis blijven…. 

karma wijzigde dit bericht op 06-02-2010 10:22 met 0%

advertentie