Ontspanning
Dit onderwerp heeft 3627 reacties, is 316494 keer bekeken, en bestaat uit 146 pagina's. U bent momenteel op pagina 74 van 146.
De laatste reactie is geplaatst op 12-08-2011 00:02. Dit onderwerp is gesloten!
Ga je wat leuks doen vandaag?
Topic ooit gestart omdat ik vind dat er te weinig aandacht wordt besteed aan de leuke kanten van het leven, maar inmiddels is hij uitgegroeid tot een volwaardig verhalentopic.
Wat leuks beleefd? Klets lekker mee!!karma wijzigde dit bericht op 06-02-2010 08:29 met 96%
reacties
- Maar gezien je naam kom je vast uit Friesland.....
- Hallo,
Nee Karma dat ben ik niet. Ben helemaal nieuw hier. - Dorp in geweest, niet zo lang want de fietstassen zaten snel vol. Kwam 3 personen tegen die mijn moeder kennen dus die meteen maar op de hoogte gebracht..... Kreeg meteen ook weer een bak ellende terug.....
Toetertje lukt het niet om in te loggen. Ik heb haar het mail adres van de modjes gemaild dus ik hoop dat het nog gaat lukken voor haar vakantie! - Hier ook Vlinder, ben vroeg weer gaan rusten dus heb nog een hele middag voor me!
- Eerder was er ook eens een Memmie......ben jij dat? (volgens mij bij het eerste forum, jaaaaaren terug...)karma wijzigde dit bericht op 18-08-2010 10:51 met 35%
- Goedemorgen,
Hier schijnt het zonnetje al lekker. Om 8 uur stond ik al in de tuin te schoffelen. Wachtend tot de kids bij hun vader vandaan zouden komen.
Even lekker met ze ontbeten. Achter de computer gekropen en zo weer verder in de tuin.
Ben nog niet zolang op het forum maar zie wel dat er al een aantal vriendschappen zijn ontstaan.
Gr. Memmie - Als het weer het toe laat dan wil ik even het dorp in vanmiddag.
- een goeiemorgen
nou de zon mag wel weer gaan schijnen tjonge wat een regen gisteren
en was leuk die outlet
wil ook naar bataviastad
schijnt groter te zijn
maar een dodywarmer voor tenis
en dochter een broek met gate ha ha ha
vlinder sterkte met dit weeer niets aan
en elfera was vroeger ook hier leuk ben beieuwd - alles is weer rustig hier, zo gezellig met mijn meiskes, maar je merkt dat je ouder word, krijg wat meer moeite met dingen die altijd zo gewoon waren haha, maar dat geld voor een ieder natuurlijk, en die akelige darmkwaal plaagt ook weer optimaal, maarrr niet klagen maar dragen, ik ga eerst even naar een leuke film kijken, even onderuit, wijntje erbij en dan trekt dit oude(re) mensje wel weer bij
![[:P]](http://forum.margriet.nl/smileys/emotion-4.gif)
een fijne avond, liefs Kay! - Helena, nog wat leuks gescoord?
Cecil, ik wist wel dat er iets gaande was bij Fyb maar niet wat. Misschien kunnen we elkaar nog steunen, zal haar eens een pb’tje sturen. Had Elfje eerst een andere nickname?
Vlinder, momenteel heeft mijn moeder nergens last van. Niet benauwd, geen hoest geen pijn. Ja idd, het leven gaat door maar het is wel constant in je hoofd. google nu ook veel want je hoopt altijd iets te vinden wat ook kan helpen…..
- Ceciel, ik heb je laatst een paar mailtjes gestuurd...heb je die dan niet gekregen....?
Karma, geen goed bericht voor je moeder...ik hoop dat ze nog zonder pijn een tijdje kan profiteren . Sterkte meid...
En het gewone leven gaat gewoon door...met in je achterhoofd het prakkizeren van hoe gaat het nu verder .
Vanmiddag naar m`n vriendin die jarig is...haar man komt me even ophalen...het regent voor de verandering.vlinder10 wijzigde dit bericht op 18-08-2010 12:55 met 1% - Oh wat erg Karma.....net als bij fyb d;'r mannetje....sterkte....dit word een zware tijd..meid......niet zo mooi...dat is erg schrikken..
Elefteria maar natuurlijk ken ik je nog..doe je nu vrijwilligerswerk in het bos?? En al drie keer een kleinkind van je dochter??
Wauwa.....gaat het goed??? heb je foto's nog meid....alles nog...van C....die is al weer 6..
ohoho waar blijft de tijd...
toet wat fijn dat je weer wat bent opgeknapt....Mijn stukjes?? poefff..dan die van jerney....maar ja dies met vakantie..
Mijn zoon zit op facebook Karma..maar daar doet tie ook niks mee
overhemden van karel geruild....ze waren te nauw..ander merk..en nog eentje er bij...voor jr.....altijd mooi mee genomen...
Nou ben effe...de aandacht kwijt..door elefteria..hoe is het met die lekkere griekse drank?? hoe heet dat ook al weer?? Elef??? vertel.
Vlinder....meid....je bent helemaal van deze tijd hoor..er zijn niet veel die op de pc...zitten..en er zoveel mee kunnen ..doen..als jij.
dus uh?? mag je wel effe een keer ergens minder van weten..hoor meis
Heb je een berichtje gestuurd....als je even wilt lezen..want ik ben je mailadres kwijt geraakt..doordat we een andere pc hadden
Gossie..nou sta helemaal perplex...was je nooit vergeten.....Leuk...heel leuk...dat je wat van je laat horen..super....
Nou..Kay...hier een kilo af dus vandaar de schildklier weer laten prikken..maar nee..niks mis mee..de chloresterol was ook dik voor elkaar..dus ????
Je schildklierwaardes moeten tussen de 12 en de 22 zitten..en ik zit net boven de 12...maar tis wel goed..
Het is normaal..
Tallie...hoest ?? - hoi hoi
weer veel geschreven hier
ben idd druk met de kids,maar door de overgang ciel helaas wel kio s erbij heel erg balen is dat
karma sterkte met je moeder,genieten idd van de tijd die jullie nu damen hebben
ga zo de logeerhond terugbrengen is wel een stukje rijden maar ga gelijk met de oudste naar het outlet daar - Toet, ik schrijf ook niet alle dagen bij de eettopic hoor, kook ook niet alle dagen of doe makkelijk omdat ik alleen met jongste ben. Richt me wel veel meer dan voorheen op het eten. Moet met mijn energieverdeling enorm rekening houden met koken. Heb ff gegoogled naar Sun Tanning, 30 euro voor je hele lichaam en het blijft 5-10 dagen zitten. Ze adviseren bij donkere teinten (je hebt keuze) donkere kleding te dragen ivm afgeven. Zijn jullie goed voorbereid op het wandelen in de bergen?
Was gisteren in Groeten van Max….schijnen nogal wat ongelukken te gebeuren. Jij slaapt nu zeker?
Vlinder, de eettopic staat onder voeding (geloof dat het zo heet….). Geen alleenstaanden die mee schrijven, volgens mij. Tja….voordat iets (weer) mooi kan worden is het eerst altijd een rotzooi.![[:S]](http://forum.margriet.nl/smileys/emotion-7.gif)
Karin, ik heb die site meteen in mijn favorieten gezet, bedankt (ook al is het hier eigenlijk verboden om linken te plaatsen, hihi).
Tallie, verstopping weg maar klachten blijven…….. nog niet veel vooruitgang dus….![[}]](http://forum.margriet.nl/smileys/emotion-48.gif)
Jerney, bij mij moet er ook altijd groente bij, hoor. En ik verbaas me idd ook wel eens hoe weinig groente je in veel restaurants krijgt….. Onze badkamer is 17 jaar oud. De douchehoek is al eens veranderd. De douchewand met richel is weg daarvoor in de plaats zijn wegklapbare deuren gekomen maar de vloer is te vlak om ervoor te zorgen dat het water richting afvoer gaat…… Altijd een waterballet dus als er gedoucht is……. Ook al wat schimmel in de douchehoek waar een kapotte tegel zit. Straks is het weer netjes en zorgen de gootjes en de aflopende vloer hopelijk voor minder ‘waterballet’. Jammer, dat jullie zoveel regen hebben…..![[um]](http://forum.margriet.nl/smileys/emotion-35.gif)
Cecil, nou…..zit op twitter…. Het is wel handig want de zoons laten ook wel wat berichtjes achter dus weet ik nog beter waar ze zitten
. Ik kan slecht tegen aanmaningen maar die zijn er wel al geweest hoor in de aanloopfase van het bedrijf. Spreek mezelf maar ff ernstig toe dat het gewoon niet anders is als je startende bent. Speelt trouwens pas net, hoor, de vakantie zal daar mede debet aan zijn….
Elfje, wat een moeilijke nickname…… Wat voor vrijw. werk in het bos doe je dan?
Kay, tijd voor ons komt wel weer, geniet eerst maar van je kleindochters!![[Z]](http://forum.margriet.nl/smileys/emotion-47.gif)
Zo eerst maar eens douchen, dan hoop ik meer zin te krijgen om dingen te gaan doen…..
- Bedankt meiden. Vandaag weer over tot de orde van de dag. Hoop snel iets te horen over de medicijnen die mijn moeder evt kan krijgen. Mijn zusje gaat op zoek naar meer info (werkt in een ziekenhuis).
Geen afspraken vandaag, maar wel een buro wat amper te vinden is door de vele papieren die erop liggen....... - goedemorgen allemaal
Karma dat is slecht nieuws, ik hoop dat jullie nog een hele poos van jullie moeder kunnen genieten, gelukkig voelt ze zich goed, maar wat een schrik meis, dikke knuffel en heel veel sterkte voor jou, je moeder en de familie.
heb alle berichtjes gelezen, maar nog even geen tijd om echt aandach aan te besteden pff, sorry meiden, mijn kleindochters van 11 en 8 jaar logeren hier, is reuze gezellig hoor, maar zo weinig tijd om me hier even te laten zien..hoezo verslaving haha
vandaag gaat de oudste naar de tandarts voor een beugel, en het meiske is zo nerveus..die lieverd, en dan blijft de jongste hier, vanavond gaan ze weer naar huis, en dat is honderd meter hier vandaan haha, dus contact is er altijd wel, maar slapen bij beppe is toch anders hè, we genieten er nog even van.
ik hoor ze nu naar beneden komen, dus de ontbijttafel even dekken en gezellig samen eten, een fijne dag allemaal en tot laterssss. - Lieve Karma. op een andere toop ook al aangegeven dat ik even niet weet wat te zeggen. Gebeurd niet vaak, maar is zeker nu wel het geval. Dikke knuffel lieve meid.
Tallie, hmm, verstopping opgeheven, maar klachten nog hetzelfde...sterkte ook voor jou nog altijd
Jerney, jij lekker aan het genieten. Ik weet niet of wij veel zon zullen zien, zitten misschien toch niet helemaal goed in die bergen...afijn als het maar lekker droog is...
Vlinder, scnannen niet gelukt?
Elefteria, welkom, klets lekker mee, gezellig. Bne jij net zo'n heerlijke kwebbel als Cecil... genieten hoor van haar stukjes...
Ik weer opgeknapt, vandaag gewerkt en nu bezig in mijn tweede dienst voor vandaag. Mag heerlijk morgen mijn bedje in kruipen, ben ik wel aan toe :-)
Fijne dag alvast !! - Niks leuks vandaag.......integendeel. Uitslag van mijn moeder (we waren alle 3 mee, dus ik en mijn broer en mijn zusje), geen goed bericht. Longkanker met uitzaaiingen in borstbeen en bekken. Levensverwachting 1 jaar en 3 maanden. Evt met 3 maanden te verlengen mbv chemo of remmingspillen. Gaat ws voor de pillen, mijn zusje gaat op zoek naar meer info van dat medicijn (ze werkt in een ziekenhuis).
Gelukkig voelt mijn moeder zich heel goed. Geen pijn en totaal niet benauwd of hoesterig.
Nog maar even genieten van de tijd dat ze er nog is! - Elefteria..wat een moeilijke naam....daar heb je toch lang op moeten verzinnen...of niet?
Jerney, wat sneu nou...laat de zon je in de steek...gelukkig dat er dan dat tanning is..ik kan merken dat ik van een andere generatie ben...weet van al die dingen niets af...het is toch een manier om de aandacht vast te houden .
Snap sowie so niets van het weer...op het andere toppic schrijft iemand dat de zon stralend schijnt en die woont ook aan de kust...in N.Hol.
Cecil, op koopjes jacht geweest....kun je Karel weer verwennen of heb je zelf ook iets in het teutje zitten.
Ga de afwas doen en dan een bakkie aan de overkant. - Regelmatig lees ik deze rubriek.
Ik heb vandaag niets bijzonders gedaan, maar ga veel in het bos wandelen en heb veel werk als vrijwilliger in het bos.
Omdat ik cecil ken wil ik even reageren op het bericht wat ik gelezen heb.
Wat leuk dat je oma gaat worden van A, ik leef met je mee.
Ik ben inmiddels al oma van 3 kleinkinderen, de jongste is nu 4 weken en is een jongetje.De oudste C is inmiddels alweer 6 jaar, de 2e is een jaar en een meisje.
Veel plezier op dit forum jullie allemaal.
Met vr gr Elefteria. - Goedemiddag..wat een verhalen..
Tallie..dus nog niet helemaal opgelost..Goed laten onder zoeken meid..die buikpijn en misselijkheid moet toch ergens vandaan komen...leuk dat je er toch effe was..en beterschap
Oh wat ben ik dan ouderwets...vind het juist het allerlekkerst gewoon aardappelen en vlees en groente...voldoet me prima
alleen zaterdags is het iets anders en zondag soep en vlees en toetje...en iets anders....doet karel dan
Kay...druk??
Helena druk..
Vlinder tekenen.....Gezellig..en ja laat de hulp maar wat doen daar is ze tenslotte voor..
Karma..jij zit dus op twitter..heb het nog nooit gedaan..alleen facebook....en hyves..
is me eigenlijk ook wel; genoeg..
Jij geniet er maar van hoor...al dat lekkere eten...dus je mist je schoondochter wel een beetje??
Fijn dat het goed draait met Piet..zijn zaak..en inderdaad als ze maar betalen....geeft wel weer meer stress neem ik aan
Nou..vandaag heel vroeg wakker...wenkbrauwen laten bijwerken..en verder.nog gezogen
apotheek ...TP...en twee overhemden gekocht voor kareltje...(uitverkoop)) de helft van de helft..dat zijn nog es leuke prijsjes
Toeter.
ben je weer opgeknapt?? - Goeiemiddag,
Tallie....fijn dat je buik toch in elk geval iets is opgelucht!Wel vreselijk spijtig dat daarmee de pijn niet weg is...maar dat kan ook haast niet anders natuurlijk na zo'n lange tijd.
Goeiemorgen!(voor jullie al middag?)
Karma,jullie hebben dus weer verbouwplannen?
Lekker eten...hmm....toch ben ikzelf voorstander van ALTIJD groente erbij,tot wel es grote ergernis van fam.Enkel in de vakantie.....laat ik het bij het nihile slablaadje of groente wat je er in n restaurant bijkrijgt.WEL neem ik regelmatig maaltijdsalades(dus TOCH hahaha).
Cecil,hoeist met AM????Nog n week of 4????Schiet op he?!Wie weet ist er eerdaags..zou zomaar kunnen!
Vlinder...verveling?!Jij voelt je ook het best als je eruitkunt he?!Kan me er iets bij voorstellen.Hoop dat dat snel weer kan!Teken je veel???Ik zou het ook weer es op moeten pakken,maar kan me er zomaar niet toe zetten....yep...leuk...foto's!Jullie hadden ook nogal wat regen gehad zeker he?!
Toet,jij hebt je vakantie dus ook nog te goed en zoekt de zon op?!Ik zocht m ook op..maar nog niet gevonden hahaha.....zuidelijker moet het toch ZEKER lukken he?!
Ik was vannacht zelfs bang!Geen oog dichtgedaan,maar das niks bijzonders.WAT een storm en WAT n regen!!!!De caravan stond dusdanig te schudden dat ik er zeeziek van werd hihihi.....gelukkig gingen we niet varen en is alles binnen droog gebleven.Enkel de meisjes hadden wat water in hun voortentje staan....zomer in Zeeland!!!(dat liedje ging toch over iets heel anders dacht ik?!)
Tanning ist idd....ik ben nog steeds lekker bruin gelukkig..hebben we dat toch nog;-))).TE vind ik ook niet mooi,al vind ik het zomers minder erg dan swinters.ER zijn 3 kleurhoogtes in de tanning.Int begin nam ik 2,de laatste 2x had ik 3.
Oh..iemand had het over kacheltje aan.....maar tis gewoon warm in voortent en caravan!Gisteravond wast 25 graden in de caravan!!!Met deuir open en alles op tochtstand.Dus DAT hebben we mee...de temperatuur.Verder ist nat en klammig..maar hopen op iets beter weer natuurlijk.Het kan enkel nog beter worden denk ik maar.Als het maar droog is.
Ik wens iedereen een fijne dag!De zieken heel veel sterkte en verveel je je....gewoon ff hier iets neerkladden,heeft de rest weer wat leesvoer.
Oh Cecil..ik heb " haar naam was sarah" mee,dat had jij toch ook gelezen??Ben nu in iets anders bezig hoor,best leuk boek,maar voor mij iets te uhh..zoetig.
LiefsXXX
Ik ga weer een poging doen mn berichtje te versturen,vanochtend maakte ik n berichtje en toen viel internet eruit,dus n nieuwe poging.
Vandaag niks anders gedaan dan lezen,eten en snoepen...manlief net wat water gehoosd vanuit de voortent..het blijft maar regenen...en regenen.....jerney wijzigde dit bericht op 16-08-2010 16:07 met 0% - Hier weer even een kleine update van hoe het hier gaat. Omdat er in het weekend vrijveel los is gekomen, maar de klachten onvermindert zijn heb ik een buikoverzichtsfoto gehad waar uit bleek dat de verstopping weg is wat natuurlijk erg fijn is, maar nu moeten ze verder onderzoeken waar die misselijkheid en buikpijn dan nu nog vandaan komt.
Ik hou jullie op de hoogte.
Liefs Tallie - Mijn partner en ik zaten vaak met de vraag 'Zullen we iets leuks gaan doen vandaag?" Tuurlijk! Maar wat? Eindje toeren? Waarheen dan? Eindje fietsen? Waar naar toe? Waar is er iets te doen of te beleven? Nu hebben we een website gevonden die ik graag als tip wil meegeven: www.kieseenuitje.nl Heeft ons op veel leuke ideeen gebracht.
Groeten, Karin