Ontspanning
- Home
- // forum
- // Ontspanning
- // dik en dun maart 2010
Dit onderwerp heeft 395 reacties, is 17167 keer bekeken, en bestaat uit 16 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 16.
De laatste reactie is geplaatst op 31-03-2010 23:55.
reacties
- Ha, daar zijn onze Belgjes weer.... Uhhh, alles goed en wel, maar de 15e gaan we NIET op de lijn letten he? Dan de dag erna maar weer de broekriem aantrekken, toch? Ha ha, ik heb voor vrijdagmiddag een afspraak bij de kapper, we zullen er dus allemaal gesoigneerd uitzien! ( met of zonder bril....
) Heb er ook zo'n zin in! Ben ook zo blij dat jij Kafka weer wat opgemonterd bent.... het gaat je zeker weer lukken meid!
Wonderlijk Nachtegaal, maar die gedachte over Saartje ging mij vanmiddag ook door mn hoofd.... het zal toch niet? Waarschijnlijk is ze gewoon druk en komt ze binnenkort weer langs. Overigens: als wij zo'n gesprek hebben zijn er altijd 3 die of eerder moeten komen of terug moeten komen...we werken allemaal alleen volgens een vast rooster en proberen dan wel een tijdstip te prikken wat voor allemaal gunstig is. In goed overleg hoor! Dit keer moest ik ervoor terugkomen, dat is overigens voor het eerst omdat ik alle dagen werk. Ook de dir waar wij onder vallen is er maar 3 dagen dus dan moet je schipperen....
Ik duik ook mn bed in, morgenvroeg naar mams en 's middags werken.
Sloppel schattekes xxx - Hallo schattekes! Jaja, jullie zijn nogal over de tong gegaan vanmiddag. Maar allemaal positieve dingen hoor. (Nou ja, de meeste, haha). We verheugen ons allebei héél erg op onze ontmoeting. We zijn zo blij dat Alf en Fybje er ook bij zullen zijn… En we hopen dat Boontje geen roet in ’t eten strooit. Nog maar 15 keertjes slapen. En op onze dag daarna ook.
Ha, ik zie dat Nachtegaal “alles” al verteld heeft. Jaja, goede voornemens gemaakt. Nu nog volhouden, maar ik zei nog tegen ons Wilma toen we naar huis reden: wat ik vijf jaar geleden kon, kan ik nu ook.
Terwijl Nachtegaal haar gelaatsverzorging had, heb ik 16 minuutjes gezonnebankt. Kan ik nog een paar keer doen vóór de reünie, misschien heb ik dan al een heel licht kleurtje. Ook ik ga nog naar de kapper, en doe er zelf een vurig kleurtje in.
Haha, Olly, de bonbonnetjes. Stel je voor, een bonbonnetje in de sauna, dan heb je in één minuut chocopasta.![[:D]](http://forum.margriet.nl/smileys/emotion-2.gif)
En Alf, ook om jou moest ik lachen. Als je het verschil tussen een kip en een paard niet meer ziet, moet je echt wel ongerust gaan worden. Maar hoe dan ook, er zal echt een wéreld voor je opengaan!!! Waarom zou je ‘m niet meebrengen de 15de? Je hoeft ‘m niet de hele tijd te dragen immers?
Sara, barst je nu niet bijna van nieuwsgierigheid, nu Boontje zich bijna laat zien? O o o, wat zul jij een trotse oma zijn!!!
Levi, hoewist daar?
Schattekes, ik kruip onder de wol met ’n boek. Een onnozel Engels boek, verstand op nul en blik op oneindig (nou ja, figuurlijk dan, blik op het boek natuurlijk), heb het al vaker gelezen. Er zijn zo van die dingen die je kunt blijven lezen. Maeve Binchy, heb ik veel van, schrijft heel sierlijk Engels, kan haar personages mooi uitwerken, en het is niet zwaar. Ook letterlijk niet (want dat is in bed soms moeilijk, een zwaar boek, haha). Vorige nacht goed geslapen, maar was vanochtend zo stijf als een plank, aiaiai mijn rug, te veel in bed gelegen (gistermiddag ook een paar uurtjes…). Volgende week naar de osteopaat, en ik moet ook denken aan een nieuwe matras, vrees ik.
Sloppel iedereen!!! Morgen goed oppassen, laat je niet in de maling nemen!
- Waar wij het over gehad hebben in de sauna? Over jullie natuurlijk! Hebben jullie neuzen niet gejeukt? Maar ik kan u geruststellen...niks dan goeds over jullie...maar ook vroegen we ons af waarom Saartje opeens verdwenen is. Ze zal toch nieet boos zijn omdat we de reünie toch op de 15de doen? Ik hoop van niet.
Het was heel leuk en heel ontspannend deze namiddag. Schitterend gezelschap! Een aantal opdieten gehad en ook een luxe-gelaatsbehandeling. Zie er weer stukken beter uit. Misschien morgen toch ook nog naar de kapper bellen ...als het volgende week nog kan, liggen mijn haartjes er ook weer netjes bij de 15de. Ik wou eigenlijk vorige week al een afspraak maken maar diezelfde avond zei er iemand van het koor dat mijn haar zo mooi lag...en ik denken dat het op niks trok. Dus toen maar niet gebeld. Nu zijn we weer een week verder en de zilveren haren krijgen toch weer de bovenhand.
Kafka en ik hebben een deal gesloten...vanaf morgen gaan we weer ons best doen om wat gezonder te leven en zodoende ook wat kilo's kwijt te spelen. Morgenvroeg dus terug de weegschaal vanonder het stof halen. Dit besluit kwam na het nuttigen van een overheerlijk groot bord met drie grote profiterolles gevuld met ijs en overgoten met chocoladesaus, ha, ha
Sara, alles nog in orde met oudste en Boontje?
Olly een goed gesprek gehad op je vrije dag? Ik snap echt niet waarom ze die gesprekken niet kunnen doen op een dag waarop je komt werken. Als is het dan aansluitend op je werkuren. Maar dat je er niet extra een verplaatsing voor moet maken. Bij ons op het werk houdt men ook nooit rekening met mijn vrije dagen als ze een datum prikken voor een of ander gesprek of evaluatie. Ik moet telkens opnieuw gaan vragen of dat dan niet kan op een dag dat ik wel aan het werk ben. Dat is gelukkig nooit een probleem...maar ik moet het wel steeds vragen.
Olly en Alf, we zitten ook niet de hele namiddag in de sauna zelf...het is een heel groot saunacomplex, met zwembaden, brubbelbaden (verdorie vandaag niet gebrubbeld!), verschillende soorten sauna's, cafetaria, rustruimte, tuin, beautycenter, ... Ik zou het wel leuk vinden om met z'n allen naar de sauna te gaan...dan geven we ons wel helemaal bloot...en kunnen we dan wel de nodige stilte bewaren in de sauna zelf?...
Ik ga nog wat in mijn zetel nagenieten van deze dag.
Tot morgen schattekes. Lekker slapen vannacht.
- Ik heb wel een paar bekende gezichten gezien....
Maar, mams heeft er helemaal niks van mee-gekregen, wist niet eens dat er opnamen gemaakt waren. Ik hoorde het ook op tv vorige week en ben toen 's gaan vragen bij haar buurvrouw verderop. Zij vertelde het en zij was ook te zien op tv...
Alf, ik ben het met Saar eens: als je al zo lang last hebt en oefeningen helpen niet, ga dan ff naar de HA meis! Weet je in ieder geval waar je aan toe bent en of je rustig aan moet doen of juist bewegen...of allebei. Lief, dat bloemetje voor gebakjesdame, doet Janny ook af en toe voor mams, genieten ze zo van he?![[:)]](http://forum.margriet.nl/smileys/emotion-1.gif)
Zouden die 2 Belgische bonbonnetjes alweer op normale temperatuur zijn?
Levi, bij jou alles oké? - Ook ik zocht al naar een bekend gezicht.
- Lijkt me goed idee Ol, gaan jij en Alf zwemmen en kmen wij ook steeds binnen wippen!!
Alf je hebt nog wel oefeningen voor je rug toch? Anders de huisarts even laten kijken..
Ol ik heb het gezien...het is zoooo mooi dat pand..kan me voorstellen dat als je daar binnengaat, je je een konining waant.
De makelaar op de markt..ik zag je daar al lopen in gedachten... - Olly, ja, ik zou daar ook wel om het hoekje willen kijken. Sauna, ook niks voor mij.
Dat slecht zien, valt wel mee. Klinkt erger dan het is.
Het betekent, dat ik maar 40 % ver duidelijk kan zien. Dus alles wat verder weg is, is onscherp, maar, ik kon echt wel in de verte een vrachtauto van een personeneauto onderscheiden, hahaha en in de wei, het vershil tussen paard en kip.
Nu twijfel ik dus echt aan de bril, die ik kocht.
Ik heb vandaag mijn lijstje afgewerkt. Boven gepoetst, beneden gestofzuigd, boodschappen gedaan. Het meeste is in huis voor de Pasen, alleen nog vers halen. Een bloemetje meegebracht, voor gebakjesdame morgen. Hoef ik dat morgenochtend niet te doen.
Ik heb last van mijn rug. Eigenlijk al sinds de val in de wei, van de winter. Moet ik niet hebben. - Waar zouden die 2 het nu over hebben, daar in de sauna?
![[:P]](http://forum.margriet.nl/smileys/emotion-4.gif)
Goh, we kunnen de volgende keer onze ontmoeting wel in een sauna plannen! Dan blijf ik wel lekker op het terras zitten, of ga zwemmen als er een awembad is, want voor mij is dat niks, zo'n sauna...krijg al opvliegers als ik eraan denk, die hitte slaat me helemaal lam en ik krijg het Spaans-benauwd...
Goeie tip trouwens van je Saar, op de pc kun je idd via "uitzending gemist" alle programma's bekijken! Heb ik zelf ook wel 's gedaan...olly02 wijzigde dit bericht op 31-03-2010 16:21 met 15% - Goedemorgen schattekes!!
Niet naar Body balans...de balans is vandaag even weg...maar weer aan toe geven. Het is niet anders maar wel lastig zulke dagen.
In de kop van Noord Holland vind ik het ook heel mooi Levi...Mijn vader heeft ook een andere auto gekocht..Samen met mn jongste broertje heeft ie dat allemaal gedaan. Ik vond het prima..het is zooo moeilijk om de anadere auto achter te laten. Ik zie het koppie van mmn moeder daar zo weer in. Alles gaat zo snel ook...Sinds mn moeder er niet meer is, is er al zoveel weer anders geworden. Kan er soms heel verdrietig van zijn, maar besef ook dat dat het leven is..
Nu eerst maar weer wachten hoe het verder gaat met mn vader en de onderzoeken..
Ik zou het echt heel leuk vinden als jullie dichterbij zouden zitten Nachtegaal. Heerlijk om mee te gaan naar de sauna. Om alleen te gaan ben ik nog niet aan toe. Mn vriendin vind het maar niks..Ik hoop dat het lekker ontspannend is vanmiddag en je de hele boel even opzij kan zetten!!
Laat onze oren maar toeteren hoor Kafka!!! Ben zo benieuwd waar jullie nog naar toe gaan de 16e. Knap van je dat je je hebt ziek gemeld. Voor jezelf kiezen, goed hoor. Hopelijk heeft het je goed gedaan lieverd. Heb je wel beter geslapen??
Jee Alf zag je zo slecht??? Er gaat een wereld open voor je..dus je hebt m de 15e nog niet? Maar misschien ook wel dus..Gelukkig wel het verschil tussen kop en kont hahaha
Ol succes bij het gesprek!!
Jullie kunnen het wel zien op uitzending gemist toch via de pc? Ik ben het vergeten gisteren maar ga het zometeen even kijken.
Lieverds tot later xxxxxx - Goede morgen schattekes
Een stralend zonnetje, maar, een koude wind. Nou ja, als he maar droog blijft. Gisterenavond kreeg ik een flinke bui over me heen. Die bui ging gepaard met harde windstoten, dus, was het weer oppassen bij de paarden. Wasco zou me zo omlopen, door schrik.
Nachtegaal, zeker weten,dat je die saunamiddag hebt verdient en ook weet ik zeker, dat jij dagelijks meer werk verzet dan ik. Wat ik nu doe, is niks, vergeleken met jaren geleden.
Hopelijk blijf je wel die energie krijgen, als je aan me denkt, dat is mooi meegenomen. Doe ik ook nog iets goeds, op afstand.
Hahaha, ja zonder bril, geen rimpels te zien. Maar,dat valt tegen want ik heb een vergrootspiegel om me op te maken.![[:(]](http://forum.margriet.nl/smileys/emotion-6.gif)
Er zal zeker een wereld voor me open gaan als ik de bril opzet.
Hoewel, het slechte zicht, heeft ook wel zijn voordeel. Ik zie het allemaal minder scherp. zowel letterlijk als figuurlijk.
Geniet vanmiddag, in de sauna.
Kafka, fijn, dat je beter voelt.
Heeft de melatonine de molen stop gezet? Welk boek lees je? Moet wel een beetje ontspannend zijn, anders krijg de slapp nog geen kans.
Normaal zou ik de bril na de 13 de april kunnen ophalen. Als dit niet zo is, krijg ik een telefoontje.
Hahaha, en nu wil jij zeggen, dat ik 'm op moet zetten, de 15de. Maar,dat gaat dus niet gebeuren.![[:P]](http://forum.margriet.nl/smileys/emotion-4.gif)
Een gezellige saunamiddag, samen met Nachtegaal.
Levi, ik sluit me bij de woorden van Nachtegaal aan. Je bent een lieve goede dochter.![[Y]](http://forum.margriet.nl/smileys/emotion-21.gif)
Een mooi, maar emotioneel weekend.
Er zijn nog zoveel mooie plekken in het land. Maar, als je schoolgaande kinderen hebt, is het verkassen vaak moeilijk. En, zou ook vreslijk wennen zijn, om "buiten"te wonen, denk ik.
Olly, mooi spreuk op het leitje bij je moeder. Ik zal er vaker aan gaan denken.
Hopelijk de een positef gesprek op je werk.
Ik ga aan de slag, zoals gewoonlijk, met veel tegenzin. - Goeiemorgen schattekes....vandaag mijn vrije woensdag, maar ik moet om 11 uur op mn werk zijn voor een gesprek met dir. en de andere colega's receptie. Er zijn wat zaken die doorgesproken moeten worden. Ik heb er een beetje een dubbel gevoel bij, maar aan de andere kant is het natuurlijk altijd goed om dingen door te spreken....
Ik kom vanmiddag wel weer langs, hou jullie op de hoogte. xxx 
Zit weeral op mijn werkplek. Lekker rustig zonder collega's zo 's morgens vroeg. Kan ik misschien straks een beetje vroeger vertrekken. Alhoewel...als baasje weer taken begint rond te strooien zal het toch twaalf uur worden eer ik hier de computer kan afsluiten.
Weeral woensdag...wat vliegt de tijd toch. Heb de indruk dat ik de voorbije dagen al bergen werk verzet heb. Zal straks zeker genieten van de sauna.
En dan nu hier maar aan de slag.
Nog een fijne dag.
- @ Sara, dat was dus weer eens “een maat voor niets”, dat tandartsbezoek…
@ Nachtegaal, tot morgen in de sauna (als ik er geraak tenminste – er zouden weer wegwerkzaamheden zijn op de E313…)
@ Olly, die zender hebben we niet, anders had ik zeker gekeken!
@ Levi, weer een moeilijke stap voor jou en pa…
@ Alf, wanneer krijg je je bril?
Sloppel, schattekes… Ik kruip in bed met een boek en met een handjevol melatonine. Hopelijk zet dat die molen in mijn hoofd stil…
- Hallo schattekes,
de tandarts heeft ook niets gedaan. Het tandvlees enz. onderzocht. De meeste pijn zit toch bij de voorste. Hij had de foto's van het ziekenhuis nog niet..zal wel na de pasen worden denk ik...
Hubbie komt zo thuis, die zal even willen praten na de vergadering denk ik. Morgen naar Body Balance en dan kom ik weer hier!!
Kussssss xxxxxxxxx - Levi, weer afscheid nemen van iets dat je paps met je mams gedeeld heeft en zo vele herinneringen oproept, is pijnlijk. Gelukkig heeft die paps van jou een superlieve en begrijpende dochter die het leed wat verzacht. Jij verdient een pluim of dikke duim!
Nog nagenieten van het weekend...heb je daar in het noorden van Holland geen hui gezien waar wij forumvriendinnen met z'n allen onze oude dag kunnen doorbrengen?
Olly, wij kunnen jou ook niet missen hoor! Ik denk niet dat ik RTL4-beelden op onze TV kan toveren. Spijtig.
Kafka, alles dik in orde dus voor de 16de april! Ik kan al bijna niet meer wachten...vooral op de 15de dan hè. Mijn saunatas staat klaar. Al zeg ik het zelf, ik heb morgennamiddag dik verdiend! Na het werk vandaag al boodschappen gaan doen, vervolgens gekookt en gegeten, een wasmachine gevuld en in gang gezet, was opgevouwen en/of gestreken en de kast in gelegd, een dansoutfit van jongste gerepareerd, broodmachine gevuld en aangezet. Nu ff hier op mijn luie kont. Seffens nog de droogkast vullen en opzetten en een tweede wasmachine draaien.
Alf jeetje, zag je echt nog maar 40% ver? Gelukkig heb je daardoor geen ongelukken gemaakt. Je gaat wel echt schrikken als je je nieuwe bril opzet en alles terug 100 % ziet. Ventje is ook laat voor een bril gegaan. Achteraf zei hij..wat ziet alles er anders uit...ik had dit veel eerder moeten doen. Misschien toch je bril afzetten als je in de spiegel kijkt. ...geen enkele rimpel te bespeuren dan
By the way, ik denk echt niet wat Alf kan, kan ik ook...in de verste verte niet! Meid het werk dat jij alle dagen verzet... De gedachte aan jou geeft me wel extra energie. Tuurlijk is het gemakkelijker een hobby uit te oefenen als je moe bent, dan een huishatelijk werkje. Je hobby uitoefenen, geeft je ook meer energie om achteraf minder leuke dingen te doen.
Sara, je mag wel mee hoor naar de sauna. Konden we maar door middel van een vingerknip van de ene plaats naar de ander plaats reizen. Voor Hubbie niet makkelijk de laatste weken dat werk. En ook voor jou niet. ik hoop dat er snel rust en regelmaat komt en jullie samen van een echt vrij weekend kunnen genieten. Natuurlijk ook van Boontje. Nu duurt het echt niet lang meer hè?
Schattekes, ik ff de luie zetel in. Kom straks nog wel ff piepen. - Zo daar ben ik dan weer. Vanmorgen met paps zijn nieuwe auto opgehaald. Hij vond het vreselijk de auto waar hij samen met mam 8 jaar in gereden heeft weg te moeten doen. Kon de man niet alleen naar de garage laten gaan.
Het weekend was geweldig. Heerlijk toch om zo'n heel weekend met vriendinnen te zijn. Het loopt allemaal naadloos in elkaar over. Geen onvertogen woord is er gevallen. We zaten in de kop van noord holland en het was er enig. Zou er zo willen wonen!
Ik ga even bijlezen. Tot later... xx - Zo, het kan weer ff....
Ik heb bij-gelezen, ik kan jullie immers niet missen! Maar, vergeef me als ik niet overal op reageer...jullie zitten in mn hart en ik verheug me onwijs op de 15e!!!
Lieve Kafka, alleen voor jou even een paar woorden: Het doet me pijn om je zo te zien (horen/lezen) Je bent een mooi, lief mens en ik hou van je, wij allemaal... Ik moet denken aan de spreuk die mams op haar lei-tje heeft geschreven in haar keuken: "Wende dein Gesicht an der Sonne...dann fällt der Schatten hinter dir! " Probeer het lieverd.... ook voor jou schijnt het zonnetje! X
Als jullie tijd/zin hebben: vanavond om 20.30 op RTL4 in het programma "de TV makelaar" is het pand te zien waar mijn mams woont. Er is een appartement te koop daar, op de 1e etage...hebben jullie een beetje idee hoe en waar ze woont en waar ik uithang als ik daar ben! - Goede middag schattekes. Heb een middagdutje gedaan en het gaat wel weer zo’n beetje. Onkruid, nietwaar?
Nachtegaal, je hebt mail. Er staat ons nu niets meer in de weg voor de 16de. Bedankt voor de knuffel.
Alf, het was gelukkig nog niet zo ver dat je het verschil tussen kop en kont van het paard nog niet zag, haha. Oeioei, dat is wel een grote “handicap”, 40% ver zicht! Je zal niet weten wat je ziét!!! Benieuwd wat je onderzoek van vanochtend zal uitwijzen.
Sara, hoe was het bezoekje aan de tandarts? Hopelijk niet weer zo’n afknapper als vorige week bij die kaakchirurg.
Olly, wat een feest je weer te zien. Ik maakte me echt wel wat zorgen. Lijkt me inderdaad maar niks, zo’n hamstringkramp, nog bovenop je “gewone” rugpijn… Hopelijk trekt het allemaal rap bij. Ben je nog altijd stoelen aan het uitproberen op ’t werk?
Tot later misschien.
- Hoi schattekes....
Hier is Ol vanaf de werkplek...eindelijk! Het lukte niet eerder, het is hier vreselijk hectisch en op de meest onverwachte momenten staat er iemand naast/achter me. Het is nu niet zo druk, zijn er een paar vertrokken, dat scheelt... "s Avonds heb ik gewoon niet meer de puf om nog te forummen, heb ook nog steeds last met zitten, zeker achter de pc... na een tijdje schiet dan die hamstring in een soort van kramp, echt K...!
Ga dit ff posten, want er komt bezoek... - Alweer middag.
De tijd vliegt.
Vanochtend op nuchtere maag, eerst de dieren verzorgen en toen bloed geprikt. Is toch wel weer even spannend, wat de cholesterolwaardes zijn. Donderdag zou ik voor de uitslag kunnen bellen. Twee van mijn zusjes ehbben het na het voorval van mijn broer ook weer eens laten meten. Jongste zusje, was goed, maar, zusje uit Frankrijk, zij moet voor verdere onderzoeken.
Ik zal ook wel aan de verlagers moeten, verwacht ik.
Ok heb ik net, paaschocolade gekocht, voor alle kleinkinderen.
En, ik heb mijn ogen laten meten voor een varifocusbril. Was wel nodig, zo bleek. Mijn ver zien was nog maar voor 40 %. Haha, zal wel, dat ik steeds dichter bij de richtingwijzers moest rijden, om goed te zien. Ik rij meestal dezefde wegen, maar, bij een omleiding, kon ik lichtjes in paniek raken. Ik heb het zolang uitgesteld, omdat het vervelend is, een bril dragen, bij de paarden.
Hahaha, zolang ik nog het verschil zag, tussen kop en staart.
Maar, het is natuurlijk dom en gevaarlijk in het verkeer. Bij een ongeluk, betaald de verzekering ook niet, als je zicht niet meer dan 60 % is. Ik mocht dus eigenlijk helemaal niet meer auto rijden. Het montuur kiezen, vond ik moeilijk. Maar voor een onopvallende gegaan. Oudste had met me mee willen gaan, maar, dan had ik een afspraak moeten maken omdat ze werkt.
En nu maar hopen, dat ik er sneller aan wen, dan Olly.
Kafka, als je 's anchts geen oog dicht doet, ben je ovedag meestal geen stuiver waard. Verstandig om thuis te blijven.
Hoe gaat het nu met je?
Nachtegaal, knap, nog zoveel gedaan na je werkdag. Petje af. De vooruitzichten aan een ontspannen middagje, is dan wel weer lekker.
Dus jij denkt, wat Alf kan, kan ik ook. Ik denk, dat hetgemakkelijker gaat, als je iets voor dieren moet doen, dan wanneer het iets doods als een badkamer is. nou je, je begrijpe wel wat ik bedoel.
Levi, je slaap ingehaald?
Sara, een vol programma. Niks lekker, dat gevoel.alf wijzigde dit bericht op 30-03-2010 13:15 met 0% - Kafka al een beetje bekomen?
- Goeie morgen, schattekes… Kafka heeft zich ziek gemeld vandaag. Ik zag het hélemaal niet zitten… Had vannacht bijna geen oog toegedaan en tussen mijn oren woedde de storm, waardoor de “niet-hooikoortsverschijnselen” zeer prominent aanwezig zijn.
Nachtegaal, die volgende mail is wèl toegekomen (van de bevestiging van de bevestiging). Rare dingen in cyberspace. Ik heb van de VVV nog altijd niks gehoord…
Sara, sterkte bij de tandensmid!!!
Alle andere schattekes: een prettige dag.