Meepraten in het forum? Word nu lid!

Ontspanning

1. Home
  2. // forum
  3. // Ontspanning
  4. // dik en dun maart 2010

Dit onderwerp heeft 395 reacties, is 19155 keer bekeken, en bestaat uit 16 pagina's. U bent momenteel op pagina 16 van 16.
De laatste reactie is geplaatst op 31-03-2010 23:55.

1. dik en dun maart 2010

Afbeelding van kafka
    Dit onderwerp is gestart door kafka
    01-03-2010, 03:20

http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/03/31/1270064603-960.jpg
    kafka wijzigde dit bericht op 31-03-2010 23:54 met 78%: einde van de maand

reacties

1. Toch weer 15 april? Tja, dan dus niet voor mij. Jammer.

2. Allo allo.....ik leef ook nog, maar word nu een beetje geleefd. Het is hier giga-druk, eigenlijk wel lekker, dan gaat de tijd sneller.... heb bij-gelezen, probeer om vanavond nog wel even langs te komen.
    Alfke, wat mij betreft mag onze ontmoeting best wat meer richting zuiden hoor....

3. Hoi Schattekes.  Ik leef nog hoor!
    Gisteren een drukke dag hier op het werk.  Thuisgekomen mij intfermd over de was.  Ventje aan de kook gezet.  Na het eten ventje aan de afwas gezet, terwijl ik de strijk heb gedaan.  Vervolgens nog een aantal machines was gedraaid, de woonkamer en keuken opgeruimd en de badkamer gepoetst, brood gebakken en nog wat TV gekeken.  Jongste was aan het werk op de computer beneden...dus ik kon niet ff snel komen kijken.
    Mijn middagpauze is weer om.  Ben net nog na het eten van twee boterhammetjes naar een winkel hier in de de buurt gewandeld (lekker weertje trouwens om te wandelen) en een waterkoker gekocht.  Kan ik straks een heerlijk tasje thee maken!
    Mijn collega's beginnen binnen te druppelen...ik ga maar weer aan het werk.

4. Ik zag het ook niet meer, heb het gauw terug opgeload (???) met een ander uploadprogramma.

5. Ook een goede morgen van uit een zonnig limburg. Fris, het heeft een graadje gevroren, maar, zonnig. Met veel tegenzin, ga ik dadelijk boven de ramen zemen. Is nu echt nodig.

Kafka, ik zie geen koffie, laat staan, suiker melk en cake. Wel een plaatje van tinypic
    Ook ik zou die even laten staan. ik wil een drietal kilo minderen in gewicht. Mijn broeken zitten net iets te strak.
    Overwerk je niet.
    Levi, die klusjes, daar zijn vaders voor. K. wordt ook vaak opgetrommeld.
    Haha, ja, jouw halve werkweer zit er al snel op.
    Nachtegaal, waar was je gisteren. had je byzondere plannen, die ik over eht hoofd las?
    Olly, ja, straks tellen we minder mee, als boontje er is. [;)]
    De 15de, is op een donderdag, net als de 8ste, dus, normaal de dag, dat ik bij gebakjesdame werk. Ik zou dat wel eventueel kunnen omzetten, maar
    waarschijnlijk zal de reistijd voor mij altijd te lang worden. Anders, wordt het voor jou en Sara te ver.
    Het is hiet toch onzeker, die maand omdat K. zijn handeltje weer ver dicht zit door  littekenweefsel. [:'(] , hij heeft voor donderdag een afspraak bij de AH.
    We zitten weer bij af. Zal wel operatie en  catheter worden en daarna zelf dagelijk bijhouden. Dat betekent, dat hij, als ik weg zou gaan, de paarden neit kan verzorgen. Nu ik A. niet meer kan vragen, staan we er alleen voor, wat dat betreft.
    Ooit zal ik jullie allemaal zien, zeker weten.

6. Heerlijk zo'n kopje maar de cake laat ik even met rust hoor. Zit net aan m'n boterhammetje met pindakaas.
    Straks komt mijn vader allerlei klusjes in huis doen. Buitenlamp ophangen, ventilator aan 't plafond bevestigen. Tuinverlichting repareren. Ik moet ook nog even naar m'n werk. Collega heeft vakantie gehad en ik moet even iets overleggen met haar.
    De boodschappen komen ook niet vanzelf binnen vliegen dus helaas zal ik de supermarkt met een bezoekje moeten vereren.

Lieverds, een hele fijne dag en tot later maar weer hier.

levi wijzigde dit bericht op 02-03-2010 09:27 met 5%

7. Goeie morgen schattekes!!! Effe mijn (overwerkte) neus laten zien en jullie een héél goede dinsdag toewensen. Tot vanavond!!!
    Gauw nog een kopje koffie inschenken voor mijn schattekes... (suiker, melk en cake brengen jullie zelf maar aan...)
    http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/03/02/1267517928-190.jpg
    kafka wijzigde dit bericht op 02-03-2010 11:19 met 19%

8. Ach Saar...straks kom je tijd tekort, als boontje er is! Kan je lekker af en toe een beetje tutten bij oudste als ze zwangerschaps-verlof heeft... ik ben zó blij voor M! Het moet voor hem een heerlijk gevoel zij dat hij zo goed in de markt ligt, dat ze hem graag willen hebben...
    Levi, je bent toch niet verzopen?!? [:P]  Jahaaaaa, de 15e wordt NU genoteerd!
    Ik ga mn mandje opzoeken, heb de knollen op......sloppel xxx

9. Hallo lieverds...
    Met mn vader was alles oké..alleen zn prostaat moet hij na laten kijken. Was iets verhoogd. En zn cholesterol ook.
    Hubbie gaat naar verder weg!! Woensdag beginnen...dus weg weekje weg...Daar maken we een weekendje weg van...KOmt helemaal goed. Dichterbij was iets te snel namelijk..daar moeten nog dingen geregeld worden vanuit de hoofddirectie...degene die hubbie gebeld heeft wil wel graag contact houden. Nou dat kan altijd...Morgen gaan we nog een dagje weg. De cabrio moet uit de garage want ik wil wel graag een auto hebben natuurlijk. Hij doet het niet,,hubiie moet er even mee bezig. Maar dat komt goed.

Lieve Alf...net wat Ol zegt...zou zooooo fijn zijn als je erbij kunt zijn...Misschien twee oma's aan tafel hahaha

Lieverds we hebben pizza besteld. Hubbie gaat het zo ophalen. We wonen wel in een dorp hè niet alles wordt bezorgd.
    Morgen gaan hubbie en ik nog een dagje weg en dat gaat ie weer werken..zal hem vreselijk missen..

10. Zetten we de 15de in onze agenda? GEZELLIG....

Ik heb idd vandaag gewerkt, dus mijn halve werkweek zit er al weer op hahahahaha.
    Oh, mijn badje roept. Ik kom straks weer terug hoor.

11. Lieve Alf...als jij nu de datum weet en misschien iets kunt regelen, dan kunnen we altijd kijken wat voor jou haalbaar is...ik zou het zó fijn vinden als jij er ook bij zou kunnen zijn!
    Saar, wie weet gaan we met z'n allen aan de beschuit-met-muisjes! Je weet maar nooit....hebben we een echte oma aan tafel. Wie weet wel 2, als Alfke er ook bij kan zijn [:)]

12. Zo leuk, jullie gaan elkaar weer ontmoeten. Maakt me wel verdrietig, dat ik er niet bij kan zijn. de afstand zal wel weer te ver zijn.

Olly, schrikken, je collega een ongeluk. Heeft ze een goede beschermengel gehad.
    Goed, advies misschien voor J. Heeft hij een broer in de buurt? Eentje, die wel ook thuis is?

Sara, boontje komt inderdaad, , zodra ie het tijd vindt. Kan je niks van zeggen.

Nachtegaal, helaas, kon ik de link niet openen. nog steeds niet. Ik moet schoonzoon eens laten kijken, er moet een of ander  geinstalleerd.
    Niet leuk, die onzekerheid, over je baan. Maar, beter niet aan denken. ga je helemaal met tegenzin naar je werk.

Kafka, ik heb je dagboek gelezen. Hoe is het toch mogelijk. Kan geen toeval zijn.
    Jij laat er geen gras over groeien, midden in de ancht een nieuw topic aanmaken. [Y]

Saartje gezellig, met vriendinnen. Ik weet, dat jullie mij niet kunnen helpen, maar, het geeft een goed gevoel, dat ik mijn gevoelens kan delen.

Levi, ook aan het werk?

Hier zal ik mijn bevindingen  over gebakjesdame van afgelopen donderdag copiëren van bij de zussen.

O ja, gebakjesdame. Als ik iets vertel, moet ik het natuurlijk ook af maken.
    Nou, het bed lag open. Ze had de overtrek en hoeslaken er al afgehaald en dekbed lag te luchten in het raam. Ik zag het al, toen ik de jas aan de kapstok hing. De slaapkamer grenst aan het halletje.
    Ze maakt altijd een kop thee, zodat we even bijkletsen, voordat ik aan de slag ga. De lieverd, zegt ze, dat ze wel het wasgoed er van af heeft gehaald, maar, toch twijfelt, of het niet een week te vroeg was. Dus, was ze toch weer gaan twijfelen, toen ze dit gedaan had. Bijna schuldig, alsof ze iets had gedaan, waardoor ik onnoddig meer werk zou hebben. toen ik haar zei, dat dit wel goed was, fleurde ze helemaal op.
    Als ik dan aan de slag ga, bij haar, doet ze haar jas aan, haar hondje de riem om en gaat ze boodschappen doen. Uiteraard, altijd ook naar de H*m* . Daar ehbben ze de lekkerste tompouchen. Echt waar. we eten ze vrijwel wekelijk, dus kenners. Na het koffiedrinken, rond kwart over elf. neemt zij  haar krantje en gaat in de makkelijke stoel. Als ik in de badkamer bezig ben, die granst ook aan het halletjes, kan ik de kamer in kijken en zie haar van achtern zitten. Soms, zit ze dan zo stil, voorover gebogen, dat ik me afvraag, of ze nog wel ademt. Nog leeft. Ze maakt iedere dag, de puzzel, die in de krant staat en dan zit ze zo geconcentreerd, zo stil. Als je dit nog met 91 kan, ben je toch wel gezegend. Ik heb echt, bewondering voor haar. Zoveel verdriet, heeft ze gehad in haar leven. Ze vertelt regelmatig daar over. Steeds meer, nu ze ouder wordt. Hoe haar eerste  man, bij de marechaussee  tijdens de oorlog, per ongeluk, wordt doodgeschoten, terwijl ze twee kleine kindjes had. Hoe haar dochter op 18 jarige leeftijd in 1956 , tijdens een hartoperatie overleed.  Hoe haar tweede man, aan en hartkwaal overleed.  
    Hoe een zoon, tijdens de vaart, hij was kapitein, overleed aan een hartstilstand,  maar het een geluk was dat juist op zijn laatste vaart, zijn vrouw mee was.  Hoe een volgend zoon, het gevecht met kanker moest opgeven. Van haar zonen, heb ik zelf meegemaakt, toen werkte ik al in de familie.
    Ze vertelt er steeds vaker over, maar, ik doe net alsof het de eerst keer is.
    Zij is als een tweede moedertje  voor mij. Verwent me door en door. Regelmatig met bloemen. Zou ik wat meer moeten doen. Maar, dan zegt ze, dat ik zelf al zoveel te zorgen heb, da tik dit neit moet doen.
    alf wijzigde dit bericht op 01-03-2010 13:05 met 62%

13. HAllo schattekes!!

Mag van mij de 15e blijven staan hoor...je weet het toch nooit met Boontjes. MIsschien is het er wel al...Moederboon was zelf 3 weken te vroeg..ik bedoel maar.
    Straks met pa naar het ziekenhuis. Hij moet een fietstest doen en wil liever dat ik mee ga. Geen probleem natuurlijk. Vanmorgen al gesport ook..Dus de dag komt wel weer om. Vanavond weten we welke baan hubbie heeft. Spannend. Werk heeft ie sowieso weer in ieder geval. Dan kunnen we na vandaag ( als hij weet wanneer hij moet beginnen) een weekje weg boeken!!! Zoooooo lekker.
    Gisteren een drukke dag qua verjaardagen maar zo leuk en gezellig. ...
    Ik zal nog even bij februarie kijken of daar nog iets staat wat ik moet lezen.

Lieverds tot later xxxxxxxx

14. Zal ik J ook eens adviseren Alf! [:D]

15. Lieve zusje. [{][}]

Heb ik me zolang bij de zussen opgehouden, dat ik ervan schrik. Snel nu de was even in de droger stoppen.  Bed verschonen en opmaken, met Bo uitgaan, als K. in de tussentijd niet terug is. Hij ging naar een broer, koffie leuten. Moest ie vaker doen.
    alf wijzigde dit bericht op 01-03-2010 11:46 met 1%

16. Hoi Alfke! [:)]  Lieve omama....

17. Goede morgen schattekes
    Alweer maandag en zelfs de eerste dag van maart. Heerlijk, hoewel het nog redelijk frisjes is, geeft mij dat een gevoel van voorjaar. Wat een storm gisteren. Je durfde amper de deur van de auto te openen. Je moest hem met kracht tegen houden. Vreselijk vermoeiend, om Eefje en Evad naar huis te brengen. Doordat onze auto hoger is, vangt ie ook veel wind natuurlijk en daarbij was er ook nog veel water op de snelweg. Schrikken, als je daar met een snelheid in rijdt, terwijl die toch al lager lag dan normaal. Zoveel doden in Frankrijk, hoorde ik op het journaal
    Het weekend, vloog weer voorbij. Nu de meiden groter zijn, vragen ze toch meer de aandacht. Kleine kinderen, zet je met een speeltje ergens neer en je gaat je gang. Nu komt de ene, dan de ander, die iets vraagt, iets vertelt. En ik wil er voor ze zijn natuurlijk.
    Vrijdag na het avondeten, nog snel even een paar boodschappen gedaan. Zijn in ons dorp de winkels tot 9 uur open.
    Zaterdagochtend, met Eefje naar een winkelcentrum in de buurt. Er waren zulke leuke enkellaarsjes voor haar in de uitverkoop, ik kon ze niet laten liggen. IJdeltuit als ze is, wilde ze gelijk aan.
    Na thuiskomst, even in huis aan de slag.
    's Avonds naar oudste. Ze had nieuwe keukenstoel gekocht, dus wel even kijken. Eefje vindt dat ook gezellig, bij Marissa. Voor haar als een grote zus. Ze heeft haar dan ook weer leuke dingen afhandig weten te maken, zoals postpapier van Diddle, (heeft Marissa lang verzamelt, maar als tiener hoeft het niet meer). Ook een paar leuke sjaaltjes. Marissa had genoeg van die kleur. Na thuiskomst, de paarden nog verzorgen, nog even naar het laatste nieuws gekeken en naar bed.
    Gisterenochtend werd Evad gebracht. Haar vader bleef wel even hangen hier. Vroeg, of ik negatieven van foto's van Evad, aan hem wilde geven, zodat hij ze kon laten bijmaken. En, die ik digitaal heb, op een stickje te zetten. Hij weet,dat ik er altijd vanaf haar geoboorte veel gemaakt heb.
    Ook goed nieuws. Evad hoeft niet meer naar therapie. Ze is ook weer een vrolijk blij kind, zoals het hoort. Dat doet een omahart natuurlijk goed. Ik had natuurlijk al eerder de verandering gemerkt.
    Zondags eten wij altijd in de middag warm. Zijn we ervan af, voor het geval, vitite komt. Na het eten, een paar uurtjes met de meiden naar mijn moeder geweest. Vindt mams zo fijn.
    Toen we thuis waren weer, de foto's maar eens uitgehaald. De meesten lagen nog in de envellopen, om in een album te doen, maar, het is er niet van gekomen. Evad en Eefje, vonden zo het leuk, om te kijken. Foto's, vanaf hun geboorte, tot een jaar of 6 geleden, toen gingen we digitaal. Het waren er zoveel en ik besloot, om de vader van Evad er van te geven, Veel foto's, die op elkaar leken .Niet nodig om ze bij te laten maken. Ik had een 50tal uitgezocht en daar was hij heel blij mee. Op deze manier, was de zondag ook weer voorbij en moesten de meiden naar huis. Wel snel nog even een boterham.
    Bij de moeder van Eefje, even bijgeklets. Daarna zelfde snelweg terug, onze woonplaats voorbij, naar het noorden, Evad naar huis te brengen. Ook bij de vader van Evad even bijgekletst.
    Het was weer laat, toen ik nog de paarden moest voeren en daarna, viel ik ook uitgeblust een de stoel voor TV.
    Wel had ik in het weekend tussendoor snele ven gekeken, wat jullie uitspookte. Kan het niet laten.
    Ik ga dit nu even posten.

18. Niks te Olympische roes uitslapen... Ben een kwartier geleden opgestaan. Vannacht alleen maar héél even op geweest om een nieuw topic aan te maken. (Sanitaire pauze).

Olly, dat was schrikken voor je collega zeg!!! Dan wordt het de 15de, toch? Boontje wacht nog wel even, haha. 

Nu ga ik kijken naar wat ik heb opgenomen...

19. Goeiemorgen schattekes! Ja, alweer maandag.... maar, wel van de maand waarin het lente wordt! Zou je niet zeggen als je hier naar buiten kijkt trouwens. Ben benieuwd hoe het bij Alf is, het is daar echt heel erg geweest las ik.
    Kafka, heb je nog gekeken vannacht?
    Vanochtend om 8 uur belde er al een collega....ze had een ongeluk gehad, auto totall loss en moest op de politie wachten. Zelf mankeerde ze gelukkig niks, wat een wonder mag heten volgens haar als je die auto zag. Ze wordt straks door de politie naar huis gebracht, kan ze even tot zichzelf komen en dan wil ze vervangend vervoer regelen.
    Meiden, de 8e kan ik niet...maar, ik vrees dat er altijd wel iemand niet kan en dat we dus gewoon een datum moeten prikken, of niet? Anders blijf je bezig...

20. Maart... het KLINKT in ieder geval al een stukje beter.

Goeiemorgen allemaal. Ben lekker vroeg opgestaan. Moet om kwart over 8 de deur uit maar werd om kwart voor 7 al wakker. Lekker douchje genomen en ontbijt zit er al in. Nu even hier en dan de make-up er op smijten.

Allemaal een fijne eerste werkdag! Behalve Kafka, die ligt haar Olympische roes uit te slapen natuurlijk.

advertentie