Meepraten in het forum? Word nu lid!

Ontspanning

1. Home
  2. // forum
  3. // Ontspanning
  4. // dik en dun maart 2010

Dit onderwerp heeft 395 reacties, is 19156 keer bekeken, en bestaat uit 16 pagina's. U bent momenteel op pagina 9 van 16.
De laatste reactie is geplaatst op 31-03-2010 23:55.

1. dik en dun maart 2010

Afbeelding van kafka
    Dit onderwerp is gestart door kafka
    01-03-2010, 03:20

http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/03/31/1270064603-960.jpg
    kafka wijzigde dit bericht op 31-03-2010 23:54 met 78%: einde van de maand

reacties

1. Nee Alf, heb ik nog nooit gehoord dat iemand dat heeft met mijn mailtjes. Geen idee wat 't kan zijn.

GELUKKIGE VERJAARDAG Nachtegaal voor jou en je mannetje.

Broer en schoonzus komen vandaag terug uit Brazilië, Ol keert terug van wintersport. Lekker, de whole family weer kompleet.
    De boys moeten basketballen vanmiddag en ik ga even kijken bij ze. Maar eerst rond 2 uur Ol ophalen.

levi wijzigde dit bericht op 13-03-2010 10:57 met 53%

2. Lieve Nachtegaal, van harte gefeliciteerd met je verjaardag en die van je man natuurlijk. Ik heb geprobeerd een plaatje te plakken maar dat mislukte helaas. Een hele fijne en gezellige dag gewenst met heel veel bezoek en cadeautjes.
    En denk erom: vooral genieten van deze dag!!!!!
    fybje wijzigde dit bericht op 13-03-2010 10:54 met 51%

3. Goede morgen lieve allemaal

Even snel ( ja alweer) want ik wil even in huis aan de slag en daarna bij broertje op ziekenbezoek. Hij ligt dus sinds woensdag in het ziekehuis en het ziet er ernstiger uit, dan hij zelf aangeeft. Ik heb net een lang gesprek met schoonzusje gehad. De kransslagader vernauwd en nog meerder bloedvaten, die niet meer gedotterd kunnen. De arts zei, dat er schade is ontstaan aan het hart, door langdurig zuurstoftekort.  Vanaf nu, ben je hartpatient, werd hem gezegd. Hij moet aan de pillen, bloedverdunners, trombosedienst, cholesterol. Schoonzusje zegt, dat hij het allemaal wegwimpelt en zegt, dat het allemaal flauwe kul is, dat het goed komt.  Hij krijgt op dit moment, zoveel verschillende pillen en spuiten, en dit doen ze niet voor niets toch.
    Ik ken mijn broer goed genoeg, om te weten, dat hij dit doet, om haar gerust te stellen.
    Inmiddels, heeft hij net met mij gebeld. Jaja, ook mij probeert hij gerust te stellen.

Levi, jouw mailtjes, worden bij mij automatisch als gevaar aangeduid door de virusscanner en belanden bij ongewenste mail. Is bij binnenkomst rood gekleurd.  Heeft iedereen dit?

Lieverds, allemaal een fijne dag, als het even lukt, zien juliie me weer. xxx

4. http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/03/12/1268429281-120.gif

Ons Nachtegaal is jarig!!! Gelukkige verjaardag, en dat je maar een grote meid mag worden!!!

5. Het was héél gezellig met Nachtegaal “op” café!!! En nadien hebben we heel, heel, heel hard gewerkt op de repetitie. Als ik bedenk dat we dat volgende week zondag uitvoeren, staat het zweet me toch wel in de schoenen… Hopelijk is iedereen dan supergeconcentreerd… zo’n beetje tomatenpuree.

Sara, de “hooikoortsperiode” breekt duidelijk aan. Ik heb een week of drie geleden een voorraadje hooikoortspillen van ’t Kradvuit opgeslagen, en ik heb ze al nodig gehad… Gelukkig wijst de scan niets zorgwekkends aan. Als ’t moet, moet het natuurlijk, maar liever geen operatie natuurlijk!!! Haha, jij had mijn hint over beschuit-met-muisjes goed door!!!

Levi, moeilijk, zo’n verjaardag niet zo lang na een overlijden… Zal voor die dochter ook lang niet makkelijk zijn geweest…

Ik kruip in bed, ben bekaf, ik geeuw me de bekende kaakbreuk…

http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/03/12/1268428409-470.gif

6. Vandaag een volle dag. Vanmorgen gewerkt, daarna boodschappen gedaan bij de super en op de markt. Vervolgens m'n nagels laten doen, daarna verjaardag van dochter van overleden vriendin. Zwaar vond ik dat. Haar schoonzusje had het ook zwaar zag ik. Twee maanden na het overlijden van je schoonzus kun je niet al een verjaardag vieren. Bah... ik heb een rotgevoel. Ben ook maar uurtje gebleven.
    Straks aan de wijn met paps. Knap ik vast van op... [:P]

7. Hé meissies veel plezier vanavond!!!!! Denk niet dat jullie het nog horen..
    Morgen veel heerlijkheden op tafel in ieder geval..ze kunnen niet klagen! Tuurlijk moet Ventje ook iets doen..groot gelijk!
    Fijn dat het wat rustiger was vandaag Kafka..Ik zal flink fluisteren hoor zodat ik beschuit met muisjes kan meenemen.

De scan was naar tevredenheid en vraagt niet om een operatie meteen. Gelukkig!!!! Ik heb wel een antihistamine erbij gekregen vanwege de pollen die er weer aan komen en ik moet mn neusspray twee keer per neusgat sprayen 1 keer per dag. 24 Augustus weer terug komen..Op dezelfde dag als de longarts. Hij heeft wel info mee gegeven over de operatie. Het blijkt dat de overgang dus ook invloed kan hebben  op de slijmvliezen    dus ook op deze....

Met Ol gaat het al iets beter...heel langzaam dat wel.

8. Schattekes, ik ga hier de computer afzetten.  Mijn jas zoeken en partituren voor deze avond en dan naar mijn afspraak met Kafka.
    See you later.  Misschien straks nog...of morgen wanneer het achterste cijfer van mijn leeftijd verandert.

9. Waaaaw zoveel lezers...misschien moeten we auteursrechten vragen! [:P]

10. Fybje, géén sorry, jij bent familie!!! Of heb jij soms meer dan 2500 keer gekeken op de twaalf dagen en nog geen 200 berichten die dit toopje telt??? [;)]
    kafka wijzigde dit bericht op 12-03-2010 15:01 met 0%: foutje

11. Vandaag véél rustiger dan gisteren, nou, het kon ook niet drukker!!! Nog een uurtje en dan drie dagen niks... Dan kom ik nog wel eens uitgebreider langs...

http://i44.tinypic.com/20az9k7.jpg

12. quote:
    kafka schreef op 11 maart 2010 @ 16:20:

. Ik stel trouwens voor dat we de rest van de afspraken via mail doen, want er wordt hier heel, heel, héél veel "meegelezen".

Sorry, dat doe ik ook maar jullie schrijven ook zo gezellig.

13. Sara, alle boodschappen binnen...denk ik toch...zo niet, stuur ik ventje wel op pad.  Heb ook iets besteld bij de bakker...dat moet ook afgehaald worden.  Ventje moet ook maar iets doen op zijn verjaardag. Iedereen gelijk voor de wet..als ik op mijn verjaardag niet mag stilzitten...hij ook niet, ha, ha,...
    Het bezoek wordt tegen twee uur verwacht.  Ik heb dus nog een hele voormiddag (tenminste als ik tijdig uit mijn bed kan) om nog een taart te bakken en pittige gehaktballetjes te maken.  Drank ik er genoeg: water, koffie, thee, porto, Leffe, Hoegaarden, Jupiler, cola-light, fruitsap, witte en rode wijn...ze kunnen kiezen.  Om te smullen: chips, zoute nootjes, blokjes kaas, zure uitjes en augurkjes, pittige gehaktballetjes, frangipanetaart, verschillende kleine gebakjes van bij de bakker (mokkasoezen, mattentaartjes, bananenvlaaikes, Berlijnse bollen, soezentaart).  Ja, ventje en ik zijn samen jarig en de familie heeft ooit eens voor de grap gezegd dat ze dan recht hebben op twee stukken taart of gebak...nu ja, ze zullen er twee opeten!
    Kafka, ik dacht het al dat Rikske als eerste bij jou kwam wonen.  Eetgewoonten verander je niet op één twee drie.  Als ie ziet dat Fikske smult van de lekkernijen die jij hem voorschotelt, zal hij misschien ooit ook wel meesmullen. Fijn dat je nog kan ademen.  Beschuit met muisjes heb ik al wel eens gegeten maar niet ter gelegenheid van een geboorte.  Neen, hier eten we dan suikerbonen (doopsuiker) of zoals het in ons dialect gezegd wordt 'kinnekeskak' .  Ook lekker!

14. Toen ik aan DKV meldde dat Rikske een viesneus is qua eten, moest ze verschrikkelijk lachen. “Hij lijkt op B.! Dat komt zeker omdat ze zo lang hebben samengewoond...” (B = haar partner). Da’s ook zo’n viesneus…

Sara, jaaa!!! Beschuit met muisjes!!! Dat kunnen jullie, noorderburen, je niet voorstellen, maar ik heb nog NOOIT beschuit met muisjes gegeten… Nu zal ik de hele tijd zitten hopen dat Boontje een weekje te vroeg komt…

Vandaag niet zo’n grote invasie als gisteren, ik kan tenminste àdemen!!!

15. Hallo schattekes!

De uitslag van de scan heb ik vandaag al..Ik moet straks naar de KNO. Ik heb een gheerlijke ziekenhuisweek. Onverwacht. Ja de afspraak met de longarts stond er wel afgelopen maandag. Maar dat de rest er zo snel achteraan ging sta ik van te kijken..Dus ben benieuwd. Hoop niet dat er een operatie aan zit te komen..we wachten maar af. Mn vriendin gaat mee. Daar heb ik om twaalf uur mee afgesproken. Ze wilde me nog iets laten zien..Dan door naar Groningen..

Gezellig Kafka en Nachtegaal samen even eten en gezellig bij kletsen.
    Wat grappig...ik loop niemand van jullie zomaar meer voorbij....
    Ik heb er heel veel zin in en ik zal even fluisteren naar Boontje hoor..Ik hoop op beschuit met muisjes de 15e!

Heb je alle boodschappen al gedaan voor morgen Nachtegaal? Wanneer verwacht je het bezoek?

16. Goedemorgen.
    Kafka, zo vroeg al achter de computer! Veel werkgenot vandaag...denk eraan: je hebt maar twee handen en één hoofd...laat je niet gek maken.
    Levi, veel werkgenot vandaag.  Euro mickey..nog noit geweest...spreekt me ook niet aan.  Broer is er met z'n schoonfamilie geweest...dure bedoening daar.
    Alf, quality-time met K.....belangrijk.
    Kafka, Rikske denkt misschien aan zijn lijn...of eet niets wat hij niet kent....Had je Rikske eerst en heb je Fikske later in huis genomen of andersom?
    Een luie vrijdag voor mij vandaag.  Ventje naar school.  Jongste ook maar die zijn naar Antwerpen met de school...een workshop en theater.  Jongste is gisteren naar de HA geweest.  Die heeft bloed getrokken.  Jongste is de laatste tijd weer ontzettend moe.  Ik hoop dat ze niks anders dan bloedarmoede onder de leden heeft.  Haar bloed wordt nu op van alles en nog wat onderzocht.  Maandagavond horen we het resultaat van dat onderzoek.
    Oudste dochter komt vandaag ook naar huis...of morgen...altijd afwachten met haar.  Vorige week is ze in de loop van zaterdagnamiddag thuisgekomen en zaterdagavond al terug vertrokken. Tsja, vriendje is momenteel belangrijker dan familie of school voor haar.
    Zo, ik ga eens kijken of de wasmachine haar programma heeft afgewerkt.

17. Al vroege vogels hier.

Ik ben ook benieuwd, naar de nieuwe gezichten. Levi en Olly, haar heb ik ook nog nooit persoonlijk ontmoet.

Kafka, Vogels hebben verschillende smaken, net mensen.

K. is al op, voordat ik wegga, toch even bij hem gaan zitten.

Allemaal een fijne dag, pas goed op jezelf. xxx

18. Holy smoke, wat ben jij vroeg vandaag Kafka.
    Ik ga vanmorgen even werken. Ben woensdag thuis gebleven (had ik al geschreven volgens mij) en val dus even in. Collega zit in euro mickey.

Succes met alle schooltoestanden Kafka.

19. http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/03/12/1268365412-950.gif

Goede morgen, schattekes!!! Vrijdag alweer, sjongejongejonge... Een nieuwe invasie op het schoolsecretariaat verwacht... maar éérst de vroege voorbewaking. Maak wat van deze dag, meisjes!!!

20. Welterusten...
    slaap.gif

21. Boek ligt al klaar, Nachtegaal...

22. Kafka, dan heb je dat al goed verborgen gehouden dat slecht karakter.  Maar goed...morgen op de markt dan ...ik ga hier dan ook iets na vier vertrekken.  Neem wel een boekje mee voor 't geval jij in de file terecht zou komen.  Breng je uwe boek van Holland mee...kunnen we al een plaatske prikken voor de zestiende.  Kijk er erg naar uit.  Olleke, snel beter worden hè.  En de anderen: voorzichtig zijn (zei diegene nog niet zo lang geleden van de trap geschoven is) zodat we allen daar kunnen zijn.  Sara, fluister Boontje in het oor dat ie ofwel nog blijft zitten ofwel een week vooraf tevoorschijn komt.
    Ik gan me in mijn stressless nestelen.
    Nog een goede avond schattekes!

23. Ik heb ook karakter hoor. Een slecht karakter. Maar, zoals mijn moeder altijd zei: "beter een slecht karakter dan geen karakter". [:P]
    kafka wijzigde dit bericht op 11-03-2010 19:54 met 1%: foutje

24. Het ruikt hier heerlijk naar chocolade.  Heb net brownies gebakken (zakje mix)...mmmmmm lekker...maar heb er maar een heel klein stukje van gegeten hoor....karakter hè [:D]

25. Alf, grappige uitdrukking: niet meer opstaan tot we naar bed gaan. Ik ben na school ook nog in de dierenwinkel geweest. Wat lekkers gekocht voor Rikske en Fikske. Rikske is een beetje een viesneus, die houdt niet van snoepsticks of zo, alleen maar van de gewone zaadjes en de trosgierst, maar Fikske weet wat lekker is. Daar zal ik ze zaterdag eens mee verblijden.

Arme Levi, zo éééééénzaam vanochtend hier… ja, ik kon absoluut niet langskomen, het was me een begankenis op het secretariaat, ik moest me, telkens er wéér iemand aanbelde, telkens bemoedigend toespreken of ik was een echte stresskip geworden (kon ik nog bij Alf in de wei). “Ik kan er maar ééntje tegelijk doen”, zei ik dan tegen mezelf… Om half elf ben ik even naar beneden gerend om een plasje te plegen, en pas om twaalf uur kon ik mijn eerste nicotinepauze nemen…

Van nicotinepauze gesproken: Nachtegaal, toch liever op de markt in dat café waar (een paar maanden geleden toch…) nog gerookt mag worden… sprak de verslaafde. Ik vertrek recht van school, maar ik heb er totaal geen zicht op hoe lang het zal duren. Vandaag zat de ring weer muurvast, ik ben langs een sluipweg naar ’t Sjopping Center gereden om naar de dierenwinkel te gaan…

Ik had ’n bon van tien euro voor een boek dat “halfweg” heet en waar adressen voor slapen en eten in Frankrijk staan, op weg naar het zonnige zuiden, dat ben ik dan gaan halen. 12 euro i.p.v. 22, da’s de moeite. Heb ik wat in zitten bladeren, misschién… ‘k weet niet… affijn, leuk boekie. Hoewel ik de Elzas bezwaarlijk “half weg” kan noemen… Volgens mij zelfs nog geen derde.

Levi, jij benieuwd naar Alf? Ze is in ’t echt een even grote schat als op papier – ik bedoel, op ’t scherm. Ben zoooo blij dat ze er ook zal zijn!!!

Sara, wanneer de uitslag van de scan?

Ik denk ook aan ons Olly… daar had ik vandaag speciaal een theelichtje voor branden!!!

Zo, ik ga nog eens wat doén. Een prettige avond, schattekes…

http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/03/11/1268325419-130.gif

advertentie