Vragen aan Moderator
- Home
- // forum
- // Vragen aan Moderator
- // inlogproblemen.
Dit onderwerp heeft 74 reacties, is 5586 keer bekeken, en bestaat uit 3 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 3.
De laatste reactie is geplaatst op 26-11-2010 14:31. Dit onderwerp is gesloten!
inlogproblemen.
Hallo moderator,
De laatste dagen krijg ik steeds als ik inlog linksonder het scherm dat ik me weer moet inloggen en als ik dat doe geeft het aan dat het emailadres onjuist is. Ik blijk toch wel ingelogd te zijn.
Lastig is dit,
Groeten, Noordzee
reacties
- Beste Aafke,
Wil je ons even mailen op forum@margriet.nl? Vermeld in je mail even je inloggegevens en je foto die je wilt plaatsen, dan gaan wij het even proberen.
Dank je wel!quote:aafkesmetsers schreef op 20 augustus 2010 @ 09:46:
Ik heb geen inlog probleem maar ik kan geen foto uploaden. Ik ben nieuw sinds gisteren en wilde graag een foto bij mijn profiel. Heb wel dmv bladeren een foto geselecteerd maar als ik hem dan opsla zie ik nog steeds het standaard plaatje.
Wat kan ik hieraan doen of wat doe ik verkeerd.
Groetjes Aafke - Ik heb geen inlog probleem maar ik kan geen foto uploaden. Ik ben nieuw sinds gisteren en wilde graag een foto bij mijn profiel. Heb wel dmv bladeren een foto geselecteerd maar als ik hem dan opsla zie ik nog steeds het standaard plaatje.
Wat kan ik hieraan doen of wat doe ik verkeerd.
Groetjes Aafke - Goedemorgen,
Als het goed is, moet iedereen die de afgelopen dagen problemen hadden met het inloggen, weer kunnen inloggen.
Ik hoor het graag als dit het geval is. Zo niet en jullie kunnen dit wel lezen, mail dan even naar forum@margriet.nl
Groet,
Kim - Goedenavond,
Er zijn inderdaad problemen die niet iedereen heeft, maar deze hebben we vanmiddag gelijk doorgegeven.
Groetjes,
Kimquote:karma schreef op 18 augustus 2010 @ 17:05:
Heb haar terug gemaild dat ze naar forum@margriet.nl moet mailen. Hoop dat het goed komt! - Heb haar terug gemaild dat ze naar forum@margriet.nl moet mailen. Hoop dat het goed komt!
- Krijg net een mail van Toetertje dat het helemaal niet lukt om in te loggen.....
Ze vraagt me wie ze daarover kan mailen, dat ben ik aan het zoeken.....
Maar meld het iig hier even. Ze wil vast nog even afscheid nemen want volgens mij gaat ze morgen op vakantie. Spoed dus!karma wijzigde dit bericht op 18-08-2010 16:27 met 28% - Dank voor jullie reacties. Ik heb het al gemeld bij onze technische afdeling!
groet en fijne dag!
Kim - Nee, er is niets veranderd. Zijn er meer mensen die hier last van hebben? Ik heb het door gegegeven aan de techniek.
- Ik heb het ook..elke keer moet ik helemaal overnieuw inloggen.Zowel op de pc ,als op mn laptoppie.....ik heb het nooit eerder gehad.Dus is er bij jullie iets veranderd(?)
- Goedemorgen Kim,
Ik werk met IE8.
Karma - Goedemorgen Karma,
Ik heb het even zelf uitgeprobeerd en ik moet eerlijk zeggen dat ik er hier geen last van heb. Kun je mij vertellen met welke browser je werkt? En zien hier meerdere mensen die hier last van hebben? Dan hoor ik het uiteraard graag!
dank!
Kimquote:karma schreef op 10 augustus 2010 @ 10:11:
Mijn laptop stond de hele nacht op standby. Ik ben op de eerste openstaande internetpagina gaan staan om mijn explorer dmv het huisje icoontje te vernieuwen. Margriet stond open op het forum maar ik kom altijd binnen op de homepage. Gek genoeg was ik niet meer ingelogd (terwijl dat normaal altijd dus wel meteen gebeurd), ik zou dus mijn gegevens invoeren maar dacht 'wacht is ff, als ik nu meteen naar forum ga'? dus niks ingevoerd, op forum geklikt en ja hoor ik was ingelogd!
Dus dames, misschien als inloggen weigert, en je gaat toch meteen naar het forum dan ben je misschien toch wel ingelogd. Ik merk nog steeds dat sommige delen van de site je inloggegevens niet onthouden...... - Zoals gezegd, de techniek is bezig om dit op te lossen. Wat hun betreft liever vandaag nog dan morgen.
- Mijn laptop stond de hele nacht op standby. Ik ben op de eerste openstaande internetpagina gaan staan om mijn explorer dmv het huisje icoontje te vernieuwen. Margriet stond open op het forum maar ik kom altijd binnen op de homepage. Gek genoeg was ik niet meer ingelogd (terwijl dat normaal altijd dus wel meteen gebeurd), ik zou dus mijn gegevens invoeren maar dacht 'wacht is ff, als ik nu meteen naar forum ga'? dus niks ingevoerd, op forum geklikt en ja hoor ik was ingelogd!
Dus dames, misschien als inloggen weigert, en je gaat toch meteen naar het forum dan ben je misschien toch wel ingelogd. Ik merk nog steeds dat sommige delen van de site je inloggegevens niet onthouden...... - Hoi Vlinder10,
De klacht is bij ons al eerder gemeld. Helaas is het niet zomaar 1-2-3 op te lossen, maar we zijn ermee bezig. Excuses, want vervelend is het zeker!
Groet Moderator Margriet.nl - Moet de laatste tijd steeds 2x opnieuw inloggen ...klik op onthouden , maar dat helpt allemaal niets.
Vind dit heel irritant. - Goedemorgen,
Klopt: techniek is er druk mee bezig.
groet,
Kimquote:noordzee schreef op 24 juni 2010 @ 00:50:
Goedemorgen moderator,
Het probleem bestaat nog hoor. Ik moet nog steeds weer aanvinken en opslaan dat ik de nieuwe berichten het eerst wil .
groetjes, Noordzee
- Goedemorgen moderator,
Het probleem bestaat nog hoor. Ik moet nog steeds weer aanvinken en opslaan dat ik de nieuwe berichten het eerst wil .
groetjes, Noordzee
- We wachten af, bedankt.
- Beste Noordzee,
Dit probleem is al bekend bij ons (zie topic eerste, laatste). Er wordt door techniek aan gewerkt. Morgen wordt het forum geupdate. Mocht dit het probleem niet oplossen, dan kijkt techniek verder naar het probleem en de oplossing.
Groeten,quote:noordzee schreef op 17 juni 2010 @ 14:12:
Hallo moderator,
Hoe kan het dat ik steeds de oude berichten eerst krijg te lezen?
Ik verander het wel steeds bij de profielinstellingen, ik vink het aan en sla het op maar als ik weer inlog krijg ik toch weer de oude berichten het eerst te lezen.
Groetjes. Noordzee - Hallo moderator,
Hoe kan het dat ik steeds de oude berichten eerst krijg te lezen?
Ik verander het wel steeds bij de profielinstellingen, ik vink het aan en sla het op maar als ik weer inlog krijg ik toch weer de oude berichten het eerst te lezen.
Groetjes. Noordzee - Goeiemorgen
Ik herken wel iets in hetgeen Vlinder. Ik blijf ip wel ingelogd staan, maar als ik naar mijn berichten wil, dan ben ik uitgelogd en moet ik me opnieuw aanmelden, ondanks dat ik " onthouden" heb geselecteerd.
Groetjes, Toetertje - Hoi Vlinder10,
Dat is zeker vervelend, ik ga aan de techniek doorgeven dat jij 2x een inlogscherm krijgt, terwijl je al ingelogd bent.
Groetjes Puck
Moderator Margriet - Telkens als ik inlog krijg ik opnieuw het scherm inloggen.
Heel irritant , vooral omdat er bij staat onthouden ...dat helpt dus ook niet. - Hoi Noordzee,
Ik begrijp van een aantal anderen dat dit voorkomt ja. Ik geef het door!
Groetjes,
Kim