Meepraten in het forum? Word nu lid!

Voeding/Eten

1. Home
  2. // forum
  3. // Voeding/Eten
  4. // De Nieuwelingen, zomer 2010

Dit onderwerp heeft 121 reacties, is 14290 keer bekeken, en bestaat uit 5 pagina's. U bent momenteel op pagina 5 van 5.
De laatste reactie is geplaatst op 30-08-2010 14:55.

1. De Nieuwelingen, zomer 2010

Afbeelding van jeanet18
    Dit onderwerp is gestart door jeanet18
    28-06-2010, 08:42

HIER NIET MEER PLAATSEN

vanaf nu op

DE NIEUWELINGEN, NAJAAR 2010!!
    jeanet18 wijzigde dit bericht op 30-08-2010 14:58 met 136%

reacties

1. http://i258.photobucket.com/albums/hh263/emieltjuh/tor31.png
    zo maar even 'n tussen door berichtje. had afgelopen week 'n paar verjaardagen. en in Augustus ook 4 verjaardagen. maar ik hou het in de gaten. iedereen die nog weggaat  veel plezier. en kom gezond weer thuis.

2. Afbeelding van pebblesspike
    pebblesspike
    09-07-2010, 14:11

73,0
    Jeanet ik ga even een tijdje stoppen. Ik wil nog wel mee praten maar ik geef even geen gewicht door. Ik wil het nu een tijdje op dit gewicht houden.Over een maandje of zo wil ik pas weer meer op gaan letten om dan weer te gaan afvallen.
    Het is idd erg warm en bij ons achter is het niet echt lekker. Ik heb zelf snel last van hoofdpijn met dit weer. Maar ja ik ga niet zitten klagen.

Iedereen een fijn weekend en voor zondag een fijne wedstrijd.

3. 88.6kg
    Ik ga ervan uit dat de schommelingen die ik heb gewoon vocht is ,want ik eet en snaai al weken op dezelfde manier .
    Iedereen die vakantie heeft veel plezier .RIA

4. 68.9
    Hetzelfde, gaat ff niet zo goed. Heb ijs gegeten met slagroom en nog meer lekkers.
    Kunnen jullie het allemaal volhouden met de warmte??? Wij wel hoor, niet te veel doen. Is voor de werkers moeilijk, dat snap ik best.

Ga zondag bbq'n met vrienden en dan voetbal kijken.

Succes allemaal en vakantiegangers veel plezier.
    KIn.

5. 77kilo.
    Hallo allemaal moet morgenochtend bij tijd weg . dus plaats ik nu het gewicht van vanmorgen.
    jeanet weet niet of je het nog leest . maar 'n hele fijne vakantie. endat telt voor iedereen die nog gaat . fijne dagen.

6. Hoihoi

morgen weer wegen, als het kan wel voor iedereen, zodat ik een lijstje kan neerzetten, zo vlak voor de vakantie..

hoop dat het ook voor jullie een beetje een mild zomer mag worden, toch een kilootje of misschien zelfs wel twee kwijt raken.. dat zou helemaal toppie zijn toch?

voor nu, fijne donderdag nog en tot latersssssssss

7. Afbeelding van pebblesspike
    pebblesspike
    05-07-2010, 13:40

Hallo dames,

Sorry een beetje te laat. Maar het is precies het zelfde als vorige keer.

Een heerlijk weekend gehad. Vrijdagmiddag natuurlijk de wedstrijd van Ned-Bra super!!! Daarna gelijk naar een feestje en o wat heb ik het daar naar m'n zin gehad. Heerlijk eten en natuurlijk een paar biertjes gedronken op de ovewinning van Ned op Bra. En als ik geen man had dan had ik daar zo met iemand mee gekunnen,veel aandacht gehad zou dat nou komen door die kilo's die eraf zijn? Heb er eerlijk gezegt wel van genoten hoor. M'n man vond het ook wel leuk want ik ging toch lekker met hem mee naar huis. Zaterdag een heerlijk dagje thuis geweest en gistermiddag naar de Tour de France wezen kijken die hier in buurt langs kwam.En dat was zo gaaf om mee te maken.Super gewoon! Deze week weer een gewone week.Zaterdag bij vrienden bbq en misschien nog op stap,heb ik wel zin in eigenlijk,nog maar eens overleggen. Nou ik ga zo de vakantiefoto's maar eens sorteren.

8. Hallo allemaal.
    Ik ben lang niet geweest hier, tijd voor een berichtje.
    Hoe is het met iedereen?
    Jeanette, wat Pebblesspike zegt is waar. We eten te weinig en niet de goede dingen en dan val je niet af. Sterker nog je komt snel weer aan.
    Op onze cursus leren we de deelnemers opnieuw te eten, genoeg maar ook de juiste dingen en daar hebben ze die 12 lessen echt voor nodig en heel vaak doen ze de cursus voor een tweede en zelfs derde keer. Het valt niet mee om gewoonten en ideeèn te veranderen.
    Wees dus niet te streng voor jezelf, maar maak de goede keuzes.
    Fijne vakantie allemaal,
    Anniek

9. tebbertje.. we gaan half juli weg.. maar als je het niet erg vind.. vertel ik als ik terug ben wel waarheen enzo.. ga er maar vanuit dat ik graag een totalen lijstje lees hier..

voor nu.. trusten allemaal

10. 87,3 kg

Jeanet ik vindt het ook  prima dat er tijdens de vakantie van jou geen lijstje komt .Wanneer ga je en waarheen?

11. Jeanet, wat mij betreft mag je het lijstje doorschuiven naar volgende maand. Ik zal trouw noteren wat er bij mij bij/af is gegaan en doe mijn stinkende best om die 1.5 kg eraf te krijgen.

Wil eind vd maand wel de totalen voorje posten zodat jij het lijstje kan maken, of iemand moet alles van je over willen nemen.

Fijne vakantie, Kn.

12. 76 kilo. niet slecht. 
    Goedemorgen. nou eet ik met dit weer ook niet zo veel. maar wel vaker 'n ijsje.
    ik ben niet ontevreden.

13. sorry hoor maar ik ben vanmorgen vergeten op de weegschaal  te gaan ,doe het morgen vroeg .

14. 68.9
    In 5 weken valt het me nog mee. Na al dat lekkere stokbrood met...... Heb vanmiddag een high-tea met veel lekkers.
    Succes allemaal en wie op vakanite gaat veel plezier en geniet van al het lekkers.

Kn.

15. 86

ben weer 2 kilo kwijt.. gelukkig wel.. was dusdanig aangekomen afgelopen weken.. grrrrrrrr..

16. ach ja.. verjaardagsweekend en TT.. dan weet je het wel.. patatje..
    EN de 3 SSS... salades.. snacks.. snaaien..
    succes verzekerd.. je bent ZO in de plus.. hihi..

maar goed.. morgen wegen.. NIEUWE LIJST.. nieuwe gewichten.. 

en even een vraagje.. wat is het handigst.. ik ga zeer binnenkort wel 3 hele weken op vakantie.. geen pc mee.. ja.. zal moeilijk worden maar internet cafe geeft hoop ik uitsluitse... maar.. neemt iemand van jullie de lijstjes maken over (krijg je uitlegmail als je niet weet hoe of wat).. of zeg je.. we laten het tot volgende maand wel liggen.. en doen enkel ons best om je te verrassen dat we minstens 1,5 kg kwijt zijn ELK....  (en 1 iemand maakt gewoon een posting met de gewichten verzameld, zodat ik het lijstje kan maken als ik terugben)..

hoor het graag van jullie..
    jeanet18 wijzigde dit bericht op 01-07-2010 10:24 met 7%

17. Eet ook weinig met dit weer . heb meer trek in  brood dan warm eten. ga me vrijdag wegen. voor mijn gevoel ben ik iets afgevallen. jullie horen het nog wel .
    groetjes en wel goed drinken met deze warmte.

18. Mooie nieuwe topic, Jeanet. Hoop dat ik niet te veel in de plus ben gekomen vrijdag. Na al die stokbroodjes met lekkers. 
    Kan me voorstellen dat je niet zo'n trek in eten hebt, maar juist eten doet afvallen. Net wat Pebbles aangeeft.

Ik eet vanavond bietjes, met Opperdoezer aardappels en een balletje gehakt. Lekker degelijk, maar wel vullend. 

Succes en geniet van het mooie weer. Kn

19. Afbeelding van pebblesspike
    pebblesspike
    29-06-2010, 11:21

Hoi Jeanet,

Ik herken er wel wat in hoor. Geen trek en weinig eten. Maar het is o zo slecht voor ons afvalritme. Ik dacht altijd als ik maar weinig eet dan val ik af. Tot dat ik ww ging doen.Ik moest eten om het leven en toen viel ik pas af. Ik eet zelf ook weinig maar heb vaak wel trek in lekkere/slechte dingen. Ik probeer toch 3x op een dag wat te eten ook al is het minder dan normaal.Maar dan durf ik tussen door wel iets van pudding te eten.

HIer is het vandaag bewolkt met toch een wat frisser windje dan de afgelopen dagen. Op zich niet zo heel erg voor een keer. Een vrijdagavond hebben we een feestje en gaan de kinderen uit logeren. Waarschijnlijk komen ze zaterdagavond pas weer thuis. Heerlijk moet ik zeggen. Zo willen we al een tijdje een weekendje met z'n tweetjes weg. We weten nog niet naar waar maar denken wel aan het buitenland. Maar ja oppas he! Mijn ouders zijn zo van je hebt kinderen en dus die neem je dan maar gewoon mee. Misschien toch maar m'n schoonouders vragen. Zo ik ga nog een was opvouwen.

20. goedemorgen allemaal
    afgelopen weekend verjaardag gehad hier.. dan snaai je toch echt wel wat weg he?? grrrrrrr op mezelf hoor.. maar goed.. met dit warme weer.. drink ik enkel water of ijsthee.. en eet ook niet zoveel.. kan amper een boterham wegwerken in de ochtend... en tussen de middag geen enkele behoefte om te eten.. ook 's avonds eigenlijk niet.. weet niet goed hoe of wat te doen daarmee..

wie weet dat.. is dat slecht voor je afvalritme (voor zover ik dat heb) dat je dan het eten overslaat?? (heb enkel een schaaltje vers fruit gehad)

21. Goedemorgen

Nieuwe ronde, nieuwe kansen, goed begin..

ZETTUMOP weer he?

voor wie ook graag mee zou willen doen, je bent welkom, geen probleem.
    Geef dan graag even de 3
    LLL door.. te weten:

Leeftijd,
    Lengte,
    Lichaamsgewicht (nu en uiteindelijke streefgewicht)

en dan donderdag of op vrijdags je weegberichtje plaatsen,

J.
    jeanet18 wijzigde dit bericht op 28-06-2010 08:52 met 80%

advertentie