Meepraten in het forum? Word nu lid!

Ontspanning

1. Home
  2. // forum
  3. // Ontspanning
  4. // dik en dun juli 2010

Dit onderwerp heeft 365 reacties, is 16669 keer bekeken, en bestaat uit 15 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 15.
De laatste reactie is geplaatst op 01-08-2010 10:43.

1. dik en dun juli 2010

Afbeelding van kafka
    Dit onderwerp is gestart door kafka
    01-07-2010, 07:52

http://i46.tinypic.com/4lr2c9.jpg
    Hier delen zeven vriendinnen (en hun "aangetrouwde familie") lief en leed "door dik en dun"!!!
    kafka wijzigde dit bericht op 11-07-2010 23:29 met 63%

reacties

1. Haha, Kafka is zich blijkbaar al goed aan het amuseren. Goed zo!

Nachtegaal, wel fijn dat je 2x 3 weken kan nemen. Dat verzacht de pijn toch een heel klein beetje. Ik hoop voor jou dat er iets uit de bus komt. Zo is het inderdaad niet leuk. Heb het ook een poosje lastig gehad, maar bij mij is het nu gelukkig wel serieus verbeterd.

Sara, ook leuk, om zondag een dagje met zijn allen op stap te gaan. Ja, ik hoop wel dat het mooi weer wordt. Hoeft niet té warm te zijn, maar toch liever geen regen.  [st]

Vandaag maar niet te laat gaan slapen, ben precies stikkapot. Verlof pakken is precies toch niet zo goed voor mij...  [:P]

2. Kafka is een uurtje geleden in het zwembad gesprongen bij vriend en lover.  Met kleren aan!

3. Zo, die schiet lekker op..... [H]

4. Kafka is Spaanse grens over! Alles gaat voorspoedig...

5. Goedemorgen schattekes!!!

Een berichtje van onze lieve Kafka! Ze zat aan een taske koffie en de zon scheen al op haar. Nog 400 kilometer te gaan! Vanmiddag ligt ze heerlijk in en aan het zwembad. Ik vind het echt super van haar dat ze dat zo in haar eentje doet!

Heerlijk Nachtegaaltje dat je nog 3 weken kunt nemen dan. Even weer adem halen zeg maar. Ik vind het echt super verdrietig voor je dat je zo moet werken.Dat mensen iemand op die manier kunnen" weg zetten." Heel erg!

Levi het is fijn dat het goed voelt...heel fijn. Ik hoop dat d egoede energie om je vader heen blijft hangen en ook om jou! Ik gun hem nog heel veel jaren in zn nieuwe huis..en jou nog heel veel jaren met hem. Eén ouder verliezen is erg genoeg. xxxxxx

Saartje wat hebben jullie weer heerlijk gegeten. Nu weer werken en dan in het weekend het feest! Hopen op mooi weer Wij gaan zondag met de hele familie, mn broers, zus en complete gezinnen een dag weg. Met koelboxen en al. We zien wel...misschien naar een open plek in het bos..en als het heel mooi is naar een waterplas...In ieder geval samen!

Alfke denk aan je xxxxx

Nee hoor Ol je bent in goed gezelschap hahaha..

Ik ga het huis door. Even goed stoffen en zuigen. Dweilen ook. Er ligt nog wat te strijken..

6. Zo mijn laatste werkdag deze week begonnen.  Een halve vandaag.  Slecht één collega van de tien om me te vergezellen.
    Sara, ik werk op een openbare dienst.  Ze geven daar veel verlof.  En omdat er dit jaar veel feestdagen op zaterdag en zondag vallen, hebben we er nog een aantal dagen bij.  Ik heb ook maar 2 dagen en een half nodig om een week vol te maken.  Dus kan ik dit jaar twee maal drie weken vakantie nemen en dan heb ik nog een aantal dagen over voor noodgevallen het laatste deel van het werkjaar.
    Saartje, jij hebt lekker gegeten!  Bij mij zou er dan ook geen dessert meer ingaan hoor..maar een koffie met wat zoet uiteraard wel!
    Levi, ik ga nog eens met het diensthoofd praten over verandering van werk...nadat die uit verlof is...dus nog vier weken wachten.  Maar zoals de situatie hier nu is in heel de organisatie zal ik weinig kans hebben om nog op een andere dienst te mogen werken.
    Collega is binnengekomen...ik ga aan het werk.

7. Nachtegaal, de boekhouding is nu inderdaad in orde. Het etentje vanavond was lekker: als voorgerecht sint jacobsnoten en als hoofdgerecht zeebaars  met mediterrane groentjes (met tomaat en kappertjes) en basilicumpuree. Mmmm. Dessert kon er niet meer bij, maar wel een paar kleine koekjes bij de koffie gegeten.

Levi, zijn leeftijd begint nu inderdaad met een 3!
    Jij hebt hard gewerkt vandaag. Toch niet te veel last van je rug hoop ik?
    Dat van die mirre ga ik onthouden!

Fyb en Françoise, leuk om jullie hier te zien!

Sara, wat leuk dat T zo'n gemakkelijk manneke is. Heerlijk om zo'n vrolijk kindje in de buurt te hebben.

Olly, bedankt om mee te delen hoe het met Kafka is. 
    Hoe is het nu met je mams?

Alfke, ik denk ook aan jou.

Ik ga nu heerlijk in mijn bedje kruipen. Morgen weer werken. Zal een paar dagen mogen doorwerken. Dat is altijd zo als ik paar dagen verlof heb gehad.

8. Ben blij dat ik niet de enige sufferd ben hier op het forum.... [:P]

9. Verrek, wil ik net Kafka een goede vakantie wensen, is ze al vertrokken. Meid voorzichtig en behouden aankomst in het verre zuiden!

10. Heerlijk Levi, wat zul jij een voldaan gevoel hebben....jij mag bekaf zijn! Moe, maar voldaan zeggen ze dan [8-|]  Ik hoop dat je paps nog heel lang een gelukkige tijd heeft daar! Kan me trouwens voorstellen dat je de jongens mist...X
    Kreeg een sms van Kafka: ze is veilig in het hotel beland...een klein, maar goed hotel en ze was stijf en suf. Ze ging nog ff wat tv kijken en lezen...allemaal de groeten!

11.  Saartje gefeliciteerd met je mannetje. Begint het ronde getal met een 3?

Vanmorgen kwamen de verhuizers. Nog ramen gelapt aan de buitenkant, wat dozen uitgepakt en rond 11 uur kwam broer. Ik ben toen weg gegaan want ik had een afspraak. Toen ik thuis kwam om 3 uur ben ik naar bed gegaan. BEKAF was ik. En nog...

Olly, hoe gaat 't met je moedertje?

Ach Nachtegaal, ik vind 't zo triest te moeten lezen dat je het zó niet naar je zin hebt op het werk. Geen mogelijkheid om te verhuizen naar een andere werkplek?

Nou Sara, op de een of andere manier voelt het gewoon goed in pap z'n nieuwe huis. Heb het huis geschoond met mirre wierook. Doe ik altijd als er iemand in een nieuw huis gaat wonen. Even de oude of slechte energie verwijderen...

Morgen uitrusten op 't werk, hahahaha. Nog een week en dan komen mijn boys weer thuis. Jippie !!!!!!!!!!!

12. Wij zijn weer thuis Nachtegaal, maar heb weer een potje vol vitamine T hoor. Wat een heerlijk makkelijk mannetje. Echt een blije baby! Heb je echt nog weer 3 weken vakantie??

Levi paps inmiddels in zn nieuwe huis? Zal raar voelen denk ik...een nieuwe start en een huis waar je moeder nooit is geweest. xxxxx

13. Saartje, felicitaties met de verjaardag van je man.  Jij hebt goed voor hem gezorgd...sauna, ontbijt aan huis en cadeautje...nou,nou, kan niet op.  Boekhouding ondertussen in orde?
    Olly, mijn arm is niet lang genoeg om een mep te geven. [:D]  Toch wel erg dat die hollandse sleurhutten allemaal pech hebben, niet? [;)]
    Mijn tweede werkdag is voorbij.....vandaag niet veel gedaan.  Twee uurtjes vollen bak gewerkt en voor de rest van de dag mijn computer op het werk wat uitgezuiverd en overzichtelijker gemaakt.  Twee gezellige koffiepauzes gehad van een half uur (normaal duren die maar een kwartier).  Morgen nog een halve dag en dan weer 3 weken vakantie!  Het eerste uur heb ik werk, de volgende uren zal ik weer wat uit mijn duim moeten zuigen.  Het diensthoofd heeft verlof...die kan me dus geen taken geven.
    Sara, nog steeds bij vitamine T?
    Levi, je paps geïnstalleerd in zijn nieuwe woning?

14. Bedankt voor de gelukwensen. Het is een rond getal dit jaar, dus hij voelt zich een beetje oud aan het worden... [:P]

Hij is nu aan het werk, maar we hebben het wel al leuk gehad. Gisteren naar sauna (helemaal ontspannen) met hapjes en een flesje bubbels.
    Voor vanmorgen had ik ontbijt besteld (met taart), werd aan huis geleverd. En vanavond gaan we uit eten. Ook nog paar (kleine) cadeautjes gegeven natuurlijk. Normaal maak ik er iets minder werk van hoor, maar als het zo'n rond getal is, is het altijd wat specialer hè.

Ik ben zelf thuis vandaag, dus ik probeer hem ook wat te helpen in de winkel, heb al opgeruimd en gestofzuigd en ga nu aan de boekhouding beginnen.

15. Geef 'r een mep!!! [:P]

16. Als je van de duivel spreekt, zie je zijn staart.  Krijg net een smsje van Kafka: 'zit ter hoogte van Langres. Al 510 gedaan,  nog 265 te gaan, te rijden.  Alles ok behalve de hollandse sleurhutten. Groetjes'

17. Kafka?  Ergens in Frankrijk, denk ik, Olly.  Dit kleine Belgiënlandje ben je zo doorgereden. Je mams ondertussen al terug thuis?
    Ben het hier zo beu als koude pap.  Moet nog zeker tot vier uur volhouden. 

18. Waar zou onze Kaf nu uithangen? [8-)]
    Levi, lukt het allemaal daar?
    Saartje, gefeliciteerd meis met je wettige echtgenoot!
    Saar, ik zou er nog eens heeeeeeel rustig over na-denken! Je hoort bij dit soort sessies never nooit de negatieve kant en geloof me: die zijn er zeker! Je hebt maar één paar ogen lieverd...en nog mooie ook! En daarbij staat jou die bril hardstikke goed X
    Nachtegaal, wij zullen onze schouders er nog maar ff onder zetten...gedeelde smart is halve smart [:P]
    Lieve Alf....ik mis je X

19. Hallo schattekes!

Onze Kafka is al onderweg!
    Levi aan het verhuizen,
    Ol en Nachtegaal aan het werk.
    Alfke denk aan je lieverd,
    Saartje ook druk en was je mannetje vandaag jarig? Volgens mij wel hè! Van harte gefeliciteerd!
    Ik ga zeker weten goed nadenken en nog verder kijken en zoeken. Ook heb ik geen zin om steeds een bril mee te moeten slepen voor dichtbij. 16 Augustus heb ik nog een sfapraak staan ergens anders.
    Vandaag ben ik bij vitamine T. ! Hij ligt lekker in de box kabaal te maken!

20. Zo, ik ben vertrekkensgereed…
    @ Fybje, bedankt ook jij voor je “vakantiewensen”… Weet dat ik heel vaak aan je denk… Ik zal smeren hoor, want al ben ik “gemaakt rood”, ik verbrand heel erg… Als kind was ik héél blond.
    @ Alf, aan jou denk ik ook…
    @ Levi, maak je niet te moe met de verhuis.
    @ Nachtegaal, nog maar anderhalve werkdag en dan heb je weer weekend. Dan gaat het ook niet meer zo nat zijn.
    @Olly, veel beterschap voor je mams. Ook aan haar denk ik…
    @ Saartje, niet te zat op je terrassen he!!!
    @ Sara, denk nog maar eens goed na over die laser… en geniet van vitamine T!

@ Iedereen: ik zie jullie graag. Ik neem jullie allemaal mee in mijn hartje. In ons Wilma zou moeilijk gaan, jullie zijn niet stapelbaar (misschien wel stapel, haha). Ik stuur wel ’n smsje links en rechts onderweg. Weten jullie waar ik zoal uithang.

http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/07/27/1280197485-750.gif
    kafka wijzigde dit bericht op 27-07-2010 07:22 met 0%: tikfoutje

21. Kafka, ben ik nu te laat om je nog een heel fijne en super vakantie te wensen? nee toch! Ik hoop dat je dit nog leest. Ik wens je een goede reis en rust lekker uit  op het Spaanse strand. Heerlijk in de zon onder je parasol en met je stapel boeken. Smeer je goed in, roodharigen verbranden snel [;)]  Maar vooral, kom fit en veilig weer terug.

Levi, veel succes morgen met de verhuizing van je vader. En denk om je rug, doe voorzichtig. xxxxx

22. Nog twee vuilniszakken buitengezet, haartjes gekleurd, alles is onder controle. Straks Gertruut nog leeghalen, die doet de “haarkleurwas”. Die zal wel droog zijn tegen dat ik terug ben zeker? En dan… slapen! Morgen is het zover!!!

Schattekes, dank jullie wel voor de wensen, pas goed op jullie zelf en op elkaar en doe geen gekke dingen.

Alf, voor jou speciaal een dikke kus. xxx

En och, voor alle andere schattekes en aangetrouwde familie ook. "Il ne faut pas faire des jaloux," zou mama gezegd hebben. (Je moet geen mensen jaloers maken - vrije vertaling).

Sloppel iedereen!!!

23. Ha ha, ik heb bijna dezelfde tekst als Levi...heb ook geen puf meer, ga lekker ff tv kijken en vroeg plat.
    Lieve Kafka, een hele goede reis en heel veel plezier!!! Kom gezond en fris terug....xxx
    Lieve Alfke, wij denken ook aan jou! X

24. Heb geen puf hier uitgebreid te verschijnen maar wil jou Kafka toch nog wel even veilige kilometers toewensen en een hele erge zalige vakantie er bij!
    Rust lekker uit en laat je verwennen door de jongens, xx

25. Ah, daar is onze Alfke ook.  Blij je hier te zien meid!

advertentie