Ontspanning
- Home
- // forum
- // Ontspanning
- // dik en dun juli 2010
Dit onderwerp heeft 365 reacties, is 16670 keer bekeken, en bestaat uit 15 pagina's. U bent momenteel op pagina 15 van 15.
De laatste reactie is geplaatst op 01-08-2010 10:43.
dik en dun juli 2010

Hier delen zeven vriendinnen (en hun "aangetrouwde familie") lief en leed "door dik en dun"!!!kafka wijzigde dit bericht op 11-07-2010 23:29 met 63%
reacties
- Goeiemorgen schattekes....hier vanmorgen om half 8 al 26 graden! Het is maar goed dat onze jongens niet hier moeten spelen tegen Brazilië, ze zouden een appelflauwte krijgen... Hier vel collega's die al om 7 uur vanmorgen zijn begonnen, die kunnen dus mooi op tijd naar huis en de voetbal thuis kijken. Het leeft hier enorm allemaal, echt gezellig!
Hopelijk na vanmiddag ook nog...ik hoop zó dat ze winnen! Als ze vanmiddag winnen, dan worden ze kampioen, zonder twijfel!!!
Straks gelijk om half één naar huis, broodje eten en met mams naar het ziekenhuis bloed-prikken, hopelijk ben ik dan ook weer op tijd thuis... - Goede morgen lieve zusjes.
Zoals elke donderdag, ook gisteren weer een vol programma. Werken, boodschappen, de paarden, en zwemmen. Dat was zo heerlijk. Een heel bad, voor een 8 tal personen. Lekker afkeolen, zonder die brandende bol op je hoofd.
Vandaag gaat het hier echt heet worden. Als we de weersverwachtingen mogen geloven, een 36 á 37 graden. Ik zal wel gaar zijn, als ik van mijn werk kom.
Levi, goed nieuws, Max over.
Nachtegaal, heerlijk vakantie.
Sterkte met het toespreken van oudste, als ze zich laat zien.xxx
Kafka, begint jouw vakantie ook vandaag? Sorry, ik ben even de draad kwijt.
Dikke muren scheelt wel, maar, als he dan ook eenmaal warm is, binnen, blijft het wel lang hangen. Ach, tegen de tijd, dat je weer moet, zal het wel afgekoeld zijn.
Zo lief van meisje, om een bloemetje voor je moeite te brengen
Smaakte je wokmaaltijd?
Je kan je inderdaad, de temperatuur van afgelopen winter niet voorstellen, nu.
Een enkele keer, -20 gr.
Saartje, wanneer begint jouw vakantie. Misschien heb je het welg gezegd, maar ik kan niet meer teruglezen. Ook plannen, om in het buitenland te vertoeven?
Ik ga eens langzaam aan de slag. Vooral niet haasten vandaag.
Lieverds, hou het vooral koel.xxxalf wijzigde dit bericht op 02-07-2010 08:07 met 2% - Morgen uitgebreid hier. Nu lekker naar bed. Had bbq van het werk. Was heel gezellig.
- Hier ook.....helemaal op!
Slaap lekker schattekes xxx - Potvolkoffieboontjes, wat hoorde ik daar voor een lawaai uit noordelijke richting. Gelukkig, ’t is niets ernstigs, ’t is Nachtegaals maag maar.
Vandaag toch wel erg hard gewerkt, nog vrij veel telefoons en een paar bezoekers gehad. Eén telefoontje van de grote zus van een van onze kinderen… “Juf, mijn broertje heeft zijn rapport per ongeluk in de vuilbak gegooid en de vuilkar is er al mee weg…” Nu is dat voor dàt kind wel een probleem, want die gaat naar ’t middelbaar zonder getuigschrift (er is een speciaal opvangjaar voor kinderen die zonder getuigschrift lagere school naar ’t middelbaar gaan – op ’t einde van dat jaar kunnen ze alsnog hun getuigschrift proberen te halen). Dus hij had z’n rapport wel nódig om zich te kunnen inschrijven… Dus ik zei: “Kom vanmiddag de kopie maar halen”. Het meisje (dat een jaar of drie geleden bij ons is weggegaan) kwam rond twee uur en ze had een bloemetje bij voor me. Vind ik mooi, één bloem. Het ras ken ik niet, het is rood en het ziet er een beetje uit als een margriet.
Nachtegaal, ach ach, kommer en kwel met oudste… dat ze de uitslag niet is gaan halen, is een (veeg) teken aan de wand, natuurlijk. Maar jongste er door, geen herexamens, super! Feliciteer haar van mij maar! Wel heerlijk voor de dochters, naar Werchter en dan nog betaald worden ook. Ik heb in mijn studententijd drie keer in een frietkot op Jazz Middelheim gestaan en heb de grote Toots Tielemans bezig gezien (en gehoord natuurlijk). Dat was genieten. Nu zou ik er niet meer tegen kunnen. Hoewel, "onzen Toots"? Altijd!
Sara, moeilijk nu naar een crematie… dan komt alles weer opzetten natuurlijk. Maar gelukkig heb je vandaag een portie vitamine T gekregen. En wat een héérlijke lange avonden heb je nu met hubbie!!! Om 7 uur beginnen is in dit seizoen niet echt een straf… Is het in de winter ook zo? Dat is natuurlijk andere koek. Wanneer vertrekken jullie naar de camping?
Olly, hebben jullie airco? Op school is het ook redelijk qua temperatuur, wij hebben heel dikke muren. Als je dan buiten komt, valt de warmte als een dubbeldik winterdekbed op je hoofd…
Alf, je hebt gelijk… we hebben zooo lang verlangd naar warmte, en nu het dan eindelijk zo ver is, zitten we te puffen als stoomlocomotieven. Gek, dat je je nu niet kan voorstellen hoé koud het was, toen we door de sneeuw moesten ploegen. En andersom ook niet…
Levi, hoe was het resultaat van Jim? En ben je nog altijd tevreden over de grootte van de keuken? Muurtje al weer opgebouwd?
Zo, dan ga ik nu eens wat in mijn spiksplinternieuwe wok gooien. Nou ja, gooien…
Schattekes, tot de volgende!!!kafka wijzigde dit bericht op 01-07-2010 17:43 met 0%: tikfoutje - Hallo meiden.
Effe afkoelen...warm buiten...moet niet naar de sauna, 't is hier al een sauna! Heerlijk wel.
Levi, proficiat met de resultaten van Max...kan ie een onbezorgde vakantie tegemoet!
Onze jongste is ook over de hele lijn geslaagd! Die kan ook ten volle genieten van een lange vakantie. Oudste daarentegen...is haar resultaten niet gaan halen...dat is dus nog wachten tot ze worden opgestuurd. ...
Jongste is nu al gaan werken op Werchter (muziekfestival 4 dagen). Oudste gaat daar ook nog twee dagen werken. Beide zijn maandag terug thuis.
Sara, een zee van tijd om samen leuke dingen te doen! Zeven uur beginnen, is wel vroeg...zal ie toch ook nog aan moeten wennen, niet? Of heeft Hubbie niet veel slaap nodig. Geen voetbal..dat is afkicken.
Mijn vakantie is begonnen...heb enkel een paar machines was gedraaid en gestreken. Voor de rest lekker geluierd op het terras. Maar daar werd het zo warm dat ik even binnengevlucht ben. Hier is het lekker koel. Alle rolgordijnen naar beneden...houdt de warmte buiten.
Kafka, leuk plaatje...jij weet steeds een treffend beeld voor de maand te vinden!
Mijn maag begint te grommen...ik ga een stukje eten. - Hallo schattekes,
Ben ik ook even..heb net mn broodje naar binnen gewerkt. En dat zal ik straks met het huis doen..werken dan. Het bed moet ik weer opmaken, de was draait en hangt. Oudste en man waren met T naar het bureau geweest en kwamen hier een bakkie halen..Genieten dus voor oma!! Gisteren de crematie en dinsdagavond de afsluiting van de kerk voor mn vader. Dat deed me meer goed dan ik had gedacht gelukkig. De crematie was wel weer zwaar..vanaf daar zijn we bij oudste geweest omdat jongste daar was. Hadden we die ook nog even gezien voor we weg gaan. Toen de cabrio gepakt en heerlijk gereden. Onderweg een hapje gegeten. Thuis voor de buis. Een special over de scheidsrechters op het EK 2008 Mooi..Het is wel wennen hoor als er geen voetbal is hahaha tot nu toe hebben we alles gezien.
Kafka wat een leuke avond heb je gehad..ja de groten worden weer de kleintjes. Brugpiepers worden het. Of man van oudste weer zicht heeft op werk..geen idee. Hij heeft 7 sollicitaties de deur uit. En a.s. dinsdag heeft het UWV een aantal tussenpersonen uitgenodigd die op zoek zijn naar personeel..dus het si afwachten.
Gefeliciteerd Levi met Max! Hoe is het met de verbouwing? Gaat nu wel een beetje dubbelop hè. Bij jullie thuis en bij je vader.
Saar hebben jullie geen fiets?? Dat is hier bijna ondenkbaar hahaha. Mijn zusje heeft net en nieuwe gekocht. Een cruiser met een mand er voor op. Mooie fiets.
Niet iets om naar uit te zien Nachtegaal. Gesprek met oudste..Je vakantie is in ieder geval wel begonnen toch nu??
O ja hubbie belde..hij gaat vanaf morgen om 7 uur beginnen met werken en is dan om...schrik niet!!!! Half vier vrij!!!! Waar moeten wij met onze vrije tijd naar toe...Ik kan niet geloven dat dit bestaat... - Levi, superdesuper nieuws!!! Geef 'm maar een dikke pakkerd.
![[}]](http://forum.margriet.nl/smileys/emotion-48.gif)
- Super Levi, weer een stap verder...
dat wordt genieten de komende vakantie!
Ja, idd een heel leuk plaatje Kafka! Heel passend....ikke ben er wel hoor, ben heeeeeeel hard aan het werk![[:P]](http://forum.margriet.nl/smileys/emotion-4.gif)
In ieder geval is het hier heerlijk koel.... - Goed nieuws Levi, gefeliciteerd!!!
![[<:o)]](http://forum.margriet.nl/smileys/emotion-19.gif)
- Yeeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhh Max is over!!!!!!!!!!!

- Waar is iedereen???
![[:'(]](http://forum.margriet.nl/smileys/emotion-9.gif)
Ja, lekker plaatje he Levi? Ik kan haast niet wachten om het zeetje weer eens te zien, want dat is nu al wel hééééél lang geleden. Ik dènk van de eerste maandag in september... Dat is volgens mij de laatste keer dat ik geweest ben. - Ach wat een heerlijk passend plaatje weer!
Fijne dag allemaal. - Goede morgen, schattekes!!! Was bijnà vergeten dat het één juli is! Een prettige dag voor iedereen...