Meepraten in het forum? Word nu lid!

Voeding/Eten

1. Home
  2. // forum
  3. // Voeding/Eten
  4. // De Nieuwelingen, Najaar 2010

Dit onderwerp heeft 361 reacties, is 42211 keer bekeken, en bestaat uit 15 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 15.
De laatste reactie is geplaatst op 30-11-2010 22:23.

1. De Nieuwelingen, Najaar 2010

Afbeelding van jeanet18
    Dit onderwerp is gestart door jeanet18
    30-08-2010, 14:59

HIER KOMT STEEDS HET NIEUWSTE OVERZICHT

http://i54.tinypic.com/sphpw5.jpg

LIJSTJE IS WEER BIJGEWERKT t/m 27 november 2010

J.

jeanet18 wijzigde dit bericht op 27-11-2010 17:17 met 76%

reacties

1. Hoi

Ben zo vrij geweest om een nieuwe De Nieuwelingen aan te maken..

WINTER 2010/2011

Gr. J.

2. Ja de kou werkt niet mee ,het is echt weer om het gezellig in huis te maken,en daar hoort voor mijn gevoel ook iets lekkers bij.

Hier worden al weer plannen gemaakt voor de kerst ,
    En ik heb de verjaardag van mijn zoon de 4e, en de goed heilig man,nog niet eens gehad.
    Ik hoop vrijdag weer mijn gewicht door te geven.

de groetjes allemaal .   Tebberia

3. Afbeelding van PrincessPeach
    PrincessPeach
    30-11-2010, 09:12

Met dit weer krijg je zin in alles wat slecht voor je is!

We moeten nu goed doorzetten!!!

Succes allemaal weer..
    XXXxx

4. Lottie, klinkt mij ook bekend. Ik ben gisteren flink de mist in gegaan.
    Na het zondag shoppen,  had ik het koud en heb ik een paar hapjes gefrituurd.
    Je kent het wel. Ook in geen maanden gedaan. Foute boel. Vanochtend moest ik het bezuren. Anderhalve kg erbij! Het is toch niet normaal? Moet ik deze week ook nog ongesteld worden. Ik heb constant honger als een "beer"! Vanavond een karbonadje met veel sla gegeten. Had alleen niet die mini magnum uit de ijskast moeten plukken! Hoop dat ik morgen sterker ben met m'n soep! Iedereen, veel sterkte!

5. Afbeelding van pebblesspike
    pebblesspike
    29-11-2010, 14:35

Jeanet bedankt weer voor het lijstje.Super!!!
    Ennuh dat bier....heb het ook wel eens gehad hoor dat ik ik iets van 4 biertjes op had en de volgende morgen was afgevallen en als ik naar de ww-regels/punten kijkt dan zijn ze niet echt lijn vriendelijk.

Hier hangt de geur van kruidnoten in huis. de jongste ligt te slapen en met de oudste dus kruidnoten gemaak...maar die geur.....mmmmm.  Een paar mag ik er straks dus daar ga ik van genieten.

Lottie,ik ken het hoor,als je eenmaal wat geproefd heb.....en inderdaad we hebben levenslang. Bij de ww was er maar 1 ons af. heb met m'n coach een afspraak dat ik voor 31 dec nog 2 kilo kwijt ben. Moet lukken!

Nou iedereen heel veel succes deze week!

6. Lottie, ik ken het gevoel, we hebben allemaal  "levenslang" en soms gaat het mis. Ik ben meer van de chips en hartigheid. Dat ijs kan me gestolen worden en het meest aan zoetigheid ook. Maar....... gisteren bij het buffet heb ik ijs met warme kersen gescoord!!!! En het was heerlijk.

Dames, de moed erin houden, ondanks alle lekkere happen die de komende tijd onder onze neus geschoven zullen worden. Geniet er wel van, als je ze neemt. Want spijt hebben van eten heeft geen zin. Het is al gebeurd.

Kn.

7. Het ging dit weekend best goed. Niet in de valkuil gevallen, toen we zondagmiddag laat thuis kwamen, om iets calorierijks als worsten- of briebroodjes op tafel te zetten, maar snelle pastasaus (uit een potje) met spaghetti. Niet mager, maar ook in 10 minuten klaar en in ieder geval lijnvriendelijker dan het andere.
    En toen....werd het zondagavond. We waren nog even bij mijn schoonouders op bezoek geweest, het was koud, de kinderen naar bed, mijn man zat boven achter de pc. Ik begon met een grote beker thee, maar...... een aangesproken zak chips lonkte, een rest ijs daarna ook, en pats, het ging mis. Waarom kon ik ijs die al ruim 2 maanden in de diepvries stond al die tijd negeren, dácht ik er zelfs niet aan en eet ik het nu in een keer allemaal op? Waarom kon ik twee maanden geleden chips zo uit mijn hoofd bannen, had er 's avonds helemaal geen behoefte aan? Komt het door de feestjes dat ik weer van alles wat geproefd heb en daardoor mijn hersens weer op actief gezet of geprikkeld heb? Ik vergelijk het met een roker of alcoholist, die schijnen ook meteen weer terug bij af te zijn na één haal of één glas.
    Kan ik vandaag wéér opnieuw beginnen. Ik heb soms zo'n hekel aan mezelf.
    Dit lijkt op eerdere lijnpogingen: 6 maanden gaat het allemaal goed en daarna heb ik onvoldoende doorzettingsvermogen. Maar het gaat me hoe dan ook NIET gebeuren. Ik wil niet die 8 kg er weer aan eten!

8. hihi.. ondanks... of dankzij?? haha

gisterenavond bier gehad, is toch ook meestal redelijk dikmakend? tenminste, soms zie je mannen met zo'n horeca spoiler.. meestal van bier, maar goed, stond vanmorgen op de schaal en kon wel weer dansen..

hoop dat dit de hele week toch blijvend is... moet nogal veel doen ook, dus verbrand dan hopelijk wat overtollig vet ook, dus.. I keep my fingers crossed..

J

9. Jeanet, bedankt maar weer. Ik heb vanmiddag een buffet en van de week nog een etentje. Blijf mijn best doen.
    Fijne zondag.
    Kn.

10. Jeanet, bedankt voor je inzet weer.
    Ja ik snapte dat eentje niet, voor mij zij de digitale weegschaal 119.05. Maar ik dacht, dat zal wel goed zitten, ik moet toch nog steeds naar beneden gaan en dat is na vorige week nog niet gebeurt. Hoop dat het vrijdag 119 of 118.05 zal zijn. Ik zie het wel. Ik heb vanavond in ieder geval een lekker kom erwtensoep gegeten. Dus maandag moet ik er ook weer streng tegen aan. De kou helpt niet mee! Groetjes

11. Hoi..

het nieuwste lijstje is geplaatst en bij Emma toch een geel balkje omdat ze wat was afgevallen..

12. Afbeelding van PrincessPeach
    PrincessPeach
    27-11-2010, 13:14

82

Volgende week geef ik het weer netjes op vrijdag door.. Het was weer eens zo'n week!
    Veel te druk, en te veel gegeten.. Ik heb mezelf beloofd het echt goed op te pakken deze week, zodat er voor de kerst toch nog wel een stuk meer af is!

13. Emma, ik zie dat er wat af is, maar de pc geeft aan in het lijstje ,1... neem aan dat je dat niet erg vind he?
    en Princess peaches.. nu jij nog meid..

dan kan het lijstje weer de lucht in..

14. 79,1
    Niets eraf, niets erbij. De reden is duidelijk, als maar verjaardagen. Maar het zit er op. Vanaf morgen gaat het leven weer zijn rustige gangetje.
    Vanaf volgende week mail ik wat ik 's ochtends weeg. Niet meer bij de WW (daar werd ik 's avonds gewogen), maar nu mijn eigen weegschaal.
    Ik kan vrijdag's pas later mailen, Jeanet. Ik besteed dan overdag al mijn tijd aan mijn klasje, en ik ben al blij als ik tussendoor ook nog mijn werk e-mailverkeer kan bijhouden.
    Weinig tijd gehad om dit forum te bezoeken. Dit weekend is het iets rustiger. Dus, ik kom later een keer terug.
    Succes allemaal, dames. Het valt niet mee, hé? Maar we gaan elkaar erdoor heen slepen, hoe dan ook.

15. 119.05
    Nee, ik ben gewoon later vanwege de drukte van de dag. Ik heb s'ochtends sowieso geen tijd om in te loggen als ik 06:30 van huis ga en op mijn werk heb ik wel internet maar hier kan ik niet op komen. Ik denk dat het afgeschermd is. Heb vandaag weer 9 uren gewerkt en was vanochtend weer op gewicht maar door mijn zware strijd is er ook niets verder af gegaan. Maar even zo laten tot ik weer verder kan. Een famillilid kwam nasi rames brengen. Ik was er eigenlijk niet blij mee want rijst eten wil ik nou juist vermijden. Soms is het moeilijk te weigeren als de ander er zoveel werk aan heeft gehad. Ik heb wel gezegd voorlopig geen rijst gerechten voor mij. Ik heb het met een schuld gevoel gegeten terwijl ik al een gegrilde karbonaatje met gegrilde groente in de planning had. Ik ben ook een grote pan erwtensoep voor het gezin aan het maken. Nou ja, dan maar morgen die kg er maar weer aan, dan heb ik het gehad en kan ik weer verder om het kwijt te raken. Het blijft een strijd!
    Tebbertje, ik leef met je mee. Ik hoop dat het de komende week beter met je gaat. Groetjes.

16. Heb ik iets gemist?

Emma.. Lottie en PP?

17. 84,9

eindelijk weer de 4 erbij

18. 71.5
    Ja, ja het gaat mooi verkeerd hier en dan heb ik het weekend 2 etentjes.
    DS de kippenboutjes waren heerlijk.

Ga gewoon door met mijn best doen. Veel succes allemaal.

Gr. Kn.

19. 000000000000kg

Ja jullie lezen het goed geen gewicht van mij ,ik hoop volgende week weer .
    Zondag ging ik even voor een tussenstandje op de weegschaal staan en ineens was het gevoel en mijn kracht uit mijn rechter been weg .dus lag ik op de grond .De meesten weten wel, dat staan nog met heel veel inspanning lukt ,dus nu is het even over, op één been lukt helemaal niet .

Hoe het met de lijn gaat geen idee ,ik eet nog op dezelfde manier ,maar de drop en chocolade is heel lekker,en omdat mijn broeken de laatste tijd al wijd zaten kan ik het daar ook niet aan zien .
    Mijn dochter is ongesteld geworden .

dus alles op een rijtje ........... de stemming is hier niet om te juigen .

Maar wel voor iedereen een heel fijn weekend. Tebberia

20. hoi kneeltje
    waren de kippepootjes lekker?
    mmmmmmmmmmm

21. Hoi, hoi,
    Jeanet, nee niet met dichtgeplakte mond. Denk eerder met een zak chips of een banketstaaf. [8o|]  Die Bastognekoeken die lust ik dus totaal niet. Maar er blijft genoeg over. Het gaat dus niet echt goed hier. Kan niet zeggen dat ik ongesteld moet worden, ha, ha. Is al lang over.

Kom morgen wel met de stand. Heb net 2 kippenboutjes gegeten.

Gr. Kn.

22. Afbeelding van pebblesspike
    pebblesspike
    25-11-2010, 13:41

74,6

Zo dat ziet er weer beter uit!
    brrr kvind het maar koud buiten,en erg nat met al die regen.
    kwa lijn gaat het wel redelijk. 'savonds neem ik niks meer en als ik dat niet doe dan gaat het wel. Overdag snaai ik nog wel eens wat maar wel al minder.
    Nou heb voor de rest eigenlijk niks te melden.

23. 100
    hoi allemaal

Hoi jeannet kon het forum niet op daarom was ik zo stil
    ben daarom ook onder mijn oude nick terug
    Ger01 dus

de dappere strijder krijg ik niet meer aan de praat vandaar
    verder gaat het beroerd met dieten deze week
    was jarig en tja gebak genomen en chips
    dus niet afgevallen.
    maar begin gewoon opnieuw.
    doorzetten dus.

24. Nee, eerder moe, geen puf en inderdaad, constant honger. Volgende week moet ik weer ongesteld worden en dan moet ik deze week nog harder mijn best doen. Nou, het gaat alle kanten op behalve de goeie. Er zit al 2 dagen dik 1kg eraan en ik raak hem maar niet kwijt maar dat is ook niet zo vreemd. Ik had gisteren gewoon niet die 250 gram Leonidas bon bons moeten halen. Ik heb er gisteren 2 s'avonds bij de thee genomen en vanavond 1. Ik moet het morgen avond maar laten tot zaterdag weer. Ik weet niet of ik het vol ga houden. Als ik over de scheef ga dan is het ook niet meer dan 2 maar toch te veel als ik zo in gewicht schommel. Vanavond gekookte witlof met ham en zoutloos kaas gegeten (3 stuks). Morgen maar wat strenger aanhouden. Ik heb gisteren een pak groene asperges gekocht en die ga ik morgen koken om te eten met kip karbonade uit de oven. Zie wel wat de weegschaal vrijdag zegt.
    Ik heb al meer dan een jaar niet meer zo'n halve rookworst gegeten maar met dit koude weer weet ik dat ie extra lekker is! Groeten en sterkte met de stevige trek.

25. wat een stilte hier.. allemaal met dichtgeplakte mond voor de tv soms?

advertentie