Voeding/Eten
Dit onderwerp heeft 361 reacties, is 45707 keer bekeken, en bestaat uit 15 pagina's. U bent momenteel op pagina 9 van 15.
De laatste reactie is geplaatst op 30-11-2010 22:23.
De Nieuwelingen, Najaar 2010
HIER KOMT STEEDS HET NIEUWSTE OVERZICHT
LIJSTJE IS WEER BIJGEWERKT t/m 27 november 2010
J.jeanet18 wijzigde dit bericht op 27-11-2010 17:17 met 76%
reacties
- 70.6
Ja, ja, helaas foute boel. Jarig kleinkind, chinees geslacht
en nog wat van lekker maar slecht spul gegeten. Heb ook een "zwaar" weekend voor de boeg. Vandaag eet ik nog thuis, morgen bij de ene dochter en zondag bij de andere. Maandag naar broer en schoonzus op camping. Die zijn ook van de snaai. Ik doe mijn best.
Pebbles, wat naar voor je. Mijn man heeft 2 jaar geleden gordelroos gehad en die is toen bij een Chinese accupuncturist geweest .Dat heeft hem goed geholpen. Misschein iets voor jou??? Sterkte ermee.
Fijne dag, Kn. - Jeetje Pebblespike, wat erg voor je. Ik heb met je te doen. Begrijplijk dat je in zo'n situatie ook even de motivatie niet hebt. Ik ken iemand met psoriasis en ik weet dat het voor haar ook geen pretje is.
Goeie tip Tebbertje maar ik denk dat ik of voor gerookte kip ga of gebakken varkens reepjes ongekruid. Ik vond vanavond nog een verse pak zuurkool in de ijskast. Blijkt dat ik een pak teveel had gekocht. En ik dacht nog bij mijzelf, wat ga ik hier nou van maken want zuurkool hebben wij nog. Dan wordt het een zuurkool salade.
Bij mij gaat het wel lekker als ik de weegschaal vanochtend mocht geloven. Nou maar hopen dat het zo blijft. Ik heb vanavond gestoomde tahoe gevuld met gehakt gegeten. Ja als je tahoe lust want het heeft weinig to geen smaak maar ik ben er gek op.
Iedereen veel succes morgen! - Hallo dames,
Hier gaat het niet zo lekker. kzit niet lekker in m'n vel. Heb al ruim 2 weken lang last eczeem over m'n hele romp en stukken van m'n bovenarmen en benen. Het zijn niet echt kleine plekjes het is eerder dat je moet zoeken naar een gewoon stukje huid. Volgens de huisarts moet het van zelf over gaan en dat kan 6-8 weken duren. Het word al minder en de jeuk is bijna weg maar m'n huid is erg droog en is erg gevoelig. Ook geestelijk doet het wel wat met je. En dus ben ik weer aardig aan het snaaien gegaan. gelukkig gaat het inmiddels alweer wat beterder met me. Dinsdagavond ben ik met m'n moeder,zusje en een vriendin naar de Arena geweest om naar Ned-zwed te kijken en wat was dat geweldig. Echt van genoten. - Mooi zo jeanette. het is bijna de dag van de waarheid. ben reuze benieuwd. denk dat het wel goed zit deze week . durf het er bijna niet neer te zetten.
- Nieuwste lijstje t/m afgelopen weekend staat er weer op.
- Hallo
Alexia ,je hebt gelijk geen aardappels ,en de hoeveelheid is voor 1 persoon ,anders word het echt honger lijden hoor . - Goedemorgen........ hoe gaat het dames? Ria...in je recept met zuurkool en shoarma komt geen aardappel aan te pas! Klopt dat??
Ik ben van plan het morgen te maken en zal je laten weten wat wij ervan vonden!
Groetjes.... - Hallo, hallo......ik ben weer thuis na een weekendje heerlijk fietsen in Zeeland! Ik heb echtgenoten, maar we hebben dan ook prachtig weer gehad. Ik heb wèl van akkes en nog wat ( te ) veel gegeten maar dat kan/mag de 'pret niet drukken'. Ik ga er vandaag weer flink tegen aan, zodat ik geen schade oploop aan het einde van de week ( op de weegdag). 't Zal wel weer goedkomen!!
Ria, die zuurkool ga ik ook een keer maken, lijkt mij ook wel wat!
Daaaaaaaggggggggggg............... - goede morgen .
Emma als jij zo graag zuurkool eet is dit misschien een manier .
Je kookt 250 gr zuurkool ,je bakt 100gr schorma vleesjes en een rode paprika .dit allemaal doorelkaar hutselen . Wij hebben het nu twee keer gegeten en mijn man en ik vinden het zalig .
De mist trekt hier weer op ,en mijn kapotte ,net nieuwe ,afwasmachine doet het weer ,dus ik hoef het niet allemaal met de hand aftewassen ,dat ik zou nog lekker even naar buiten kunnen gaan.
Tot volgende keer ,groetjes van Ria - Goeiemorgen. Na 'n paar fantastische dagen, is het vanochtend mistig. maar kan nog veranderen. fijne dag allemaal.
![[Y]](http://forum.margriet.nl/smileys/emotion-21.gif)
- Sunlove nog steeds niks doorgegeven of heb ik ergens iets gemist?
wil het lijstje graag afmaken - Hallo allen,
Kom ook even langs. Enne Jeanet niets mis mee hoor als je niet wist wat risotto was. Inderdaad de manier hoe de italianen hun rijst eten. Nou denk ik niet dat het veel mensen zal aanspreken want het is klef, plakkerig maar oh zo lekker als je er van houdt. Vanavond maar weer aan de chinese soep met chinese champignons, kippe gehakt balletjes en bamboo scheutjes. Soep op smaak gebracht met sesam olie en de nodige bieslook erin. Twee kommen vullen tenminste weer. Ik heb ook dit weekend zuurkool voor het gezin gemaakt en dat vindt ik zooo lekker. Morgen eet ik er ook van maar zonder rook worst. Moet toch concessies doen. Wel zuurkool, maar dan geen worst! Je ken niet alles hebben in het leven. Groetje. - Hoi meiden,
Wat een prachtige dag vandaag, heb met manlief thee in de tuin gedronken. Zou het echt de laatste mooie dag zijn???
Dit weekend best weer gesnaaid, heb zelfs een Bokbiertje gedronken, heerlijk op de Bokbierdag.
Vandaag spruitjes met kleine gehaktballetjes.
Gr. Kn.kneeltje wijzigde dit bericht op 11-10-2010 15:56 met 1% - goede morgen allemaal .
Ja Jeanet een beetje gelijk heb je wel ,je moet goed kijken om je geliefden te zien lopen ,vanmorgen met het krant lezen zag ik dan ook dat er heel veel bekende nederlanders hebben meegelopen ,die heb ik dus echt niet gezien .
Maar het is heel gezellig en gisteren was het weer ook nog zalig dat wat wil je nog meer .
Ik heb even voor je terug gekeken en Sunloove was 1 okt voor het laatst ,ze zal wel veel hebben gewerkt deze week.
Het is vandaag nog heel mooi weer dat ik pak de scoot en ga naar buiten ,morgen zal het hier in het Noorden weer bewolkt zijn ,dus dan kan ik wel weer binnen zitten.
Groetjes vannRia . - Ja meid, nog 1 gewicht..
en de 4 mijl van groningen? heb begrepen dat het zoeken als een speld in de hooiberg moet zijn wil je mensen herkennen.. ook al heb je wel hun startnummer.. zal toch wel beetje lastig zijn schat ik in.. maar in ieder geval veel plezier - Alle jarigen vanHarte .
Gisteren kon ik door dat ik last had van mijn trillen niet typen ,vandaar alleen die kreten van blijdschap .
Jeanet heb je het lijstje al zowat klaar ?ik heeb de indruk van wel als ik de berichtjes zo lees .
Gelukkig is iedereen behoorlijk vrolijk en optimistisch en dat is altijd prettig om te lezen We krijgen een stralend weekend ,en mijn man en ik gaaan morgen naar Groningen ,kijjken naar 2 schoonzoons die doen mee aan de 4Mijl van Groningen .
veel plezier allemaal dit weekend .Ria - Jeanet, risotto is Italiaanse rijst. Erg lekker. FF googlen dan kom je er wel achter.
- Emma.. dank weer voor je gewicht.. leuk dat je een leuke workshop gehad hebt al vraag ik me nog steeds af wat risotto is.. sorry...
en sunlove.. nu jij nog - 123
Pebbles en Jeanet nog van harte!
Jammer, zat toch nog die ene kg vanochtend er aan.
De kook workshop was leuk. Ik heb nu eindelijk geleerd hoe je gare en zachte risotto moet maken. Maar ja, ook niet goed voor mijn gewicht. Verder lekker veel verse groente en sla uit de moestuin gegeten en ook lams en varkensvlees uit de oven. Heel lekker en vooral gezellig geweest. Was best wel moe vanochtend toen ik weer vroeg voor mijn werk verscheen.
Allemaal nog een fijne avond!
. - Pebbles, ook van mij nog van harte. Heb vanmiddag verjaardag gehad, gebak, bitterballen.
Fijne avond. Kn - 85.5
niks eraf en niks erbij, nouja een jaartje, maar verder niet.. en dan deze week ook nog 2 verjaardagen gehad.. dank voor jullie felicitaties.. en pebbles jij ook nog gefeliciteerd, heb je leeftijd al wel aangepast in het lijstje..
Emma en Sunlove.. heb jullie gewichten nog niet hoorjeanet18 wijzigde dit bericht op 08-10-2010 15:57 met 26% - Gefeliciteerd pebbel. en jeanette ook . allemaal jarige of jarig geweest.
geniet van je verjaardag pebbel. en voor de jarigen, en alle dappere vrouwen die zo aan het lijnen zijn
een roos. fijn weekend allemaal. 
- Jeanet ik sla over voor deze week.
Alexia wat leuk dat je naar walcheren komt,woon ik ook. De boulevard in vlissingen is leuk maar ook domburg is erg gezellig net zo als zoutelande. Maar ook Veers is erg gezellig. Wij hebben hier morgen een feestje want ik ben afgelopen zondag 30 geworden.Heb er zin in.
Iedereen een fijn weekend! - 75.5 KILO. 500 gr. minder en wel 'n verjaardag gehad afgelopen week. 3 glazen zoete witte wijn gedrinken. en hapjes gegeten, worst, kaas,
gehaktnalletjes. anders was het misschien wel 'n kilo minder geweest![[:'(]](http://forum.margriet.nl/smileys/emotion-9.gif)
maar het was wel lekker..
groetjes. ga vanavond nog even alles terug lezen. - 85.1 kg
Yes Yess yes.