Meepraten in het forum? Word nu lid!

Ontspanning

1. Home
  2. // forum
  3. // Ontspanning
  4. // dik en dun september 2010

Dit onderwerp heeft 301 reacties, is 14278 keer bekeken, en bestaat uit 13 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 13.
De laatste reactie is geplaatst op 30-09-2010 18:32.

1. dik en dun september 2010

Afbeelding van kafka
    Dit onderwerp is gestart door kafka
    31-08-2010, 22:58

http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/09/30/1285866506-530.jpg
    kafka wijzigde dit bericht op 01-10-2010 07:06 met 39%

reacties

1. Wij hebben het eten alweer achter de keizen. Boerenkoolstampot met rookworst. Past echt bij dit weer.

Hahaha, Levi, een kapstokje in je nek. Niks lekkers. Wanneer moet je voor controle.

Kafka, dat is niet ontlasten, maar, belasten wat jullie voor werk erbij krijgen.
    Een gedekte tafel, ziet wel altijd netjes, maar als je alleen bent, doe je natuurlijk niet altijd de moeite.
    Eten en tegelijk tv kijken, proef je niet echt, lijkt mij. Maar, in jouw plaats, zou ik het waarschijnlijk ook doen.
    Alweer een maand voorbij.

Nachtegaal, wat heb je op je "vrije"dag uitgespookt?
    Ik moet andere cholesterolverlagers. Na bloedonderzoek, bleken de tabletten, ik 4 mnd slikte, niet goed  te zijn voor mijn lever.
    Morgen beginnen en na 3 mnd weer bloedprikken om de waarden te meten.
    Zie je maar weer, dat het toch verstandig is, om tussendoor eens af en toe te laten kijken of je organen er niet onder te lijden hebben.

Saartje, nog even doorzetten.

Olly en Sara zag ik al aan de andere kant.

2. Klinkt goed Ol, zo'n Auping. Als ons waterbed is verdampt nemen wij ook zo'n bed. Goed voor de spiertjes en gewrichten.

3. Dag schattekes!!!

Vanmiddag naar een bijscholing geweest, de boekhouding van de leerlingen via het leerlingenprogramma. Ik heb het gevoel dat ik zoooooooo’n hoofd heb (mijn beide armen breed uitgespreid). Gelukkig (heb het gecheckt in de spiegel) is het niet ècht zo. Het is weer hetzelfde: de stad spreekt van “de schoolsecretariaten ontlasten”. Nou, voor 340 kinderen INDIVIDUEEL elke maand invullen hoe vaak ze in voor- of nabewaking zijn geweest en hoe vaak ze op school zijn blijven eten, vind ik niet echt ontlastend… (En dat is maar een déél van het werk dat er bij komt).

Gelukkig is ons Olly er weer, meid ik was echt bezorgd. Goed dat je zo’n goede bureaustoel hebt. Was wel even benieuwd naar het bed-verhaal, dus ben even naar de aangetrouwde familie gegaan. Meiske meiske, waarom doe je nu zo’n rare dingen? Maar het is fijn dat er nu zo’n geweldig bed op komst is. Zal ook goed voor je ruggetje en voor al de rest zijn.

Haha Levi, een kleerhangertje in je nek, wel handig, kun je zo aan de kapstok gaan hangen. Maar alle gekheid op ’n (kap)stokje, het lijkt me niet zo’n fijn gevoel.

Ik ben helemaal leeg, zoveel concentratie is niet goed voor ’n mens, haha. Dus ik ga op de bank, als een zombie beeldbuiskijken. Straks haal ik een portie sjimsjim uit de vriezer, leve de magnetron, en die eet ik “als een zigeuner” zoals mijn moeder het minachtend placht uit te drukken, op de bank. Zij dekte voor elke maaltijd met een tafellaken en melk hoorde niet in het pak maar in een melkpot… Zucht. De vijg is wat dàt betreft wel ver van het paard gevallen.

Schattekes, een fijne avond!!! (Morgen zien jullie een nieuw prentje, ’t is alweer oktober dan…)

4. Ben er weer....gaat goed, valt me niet tegen. Maar, nu heb ik hier natuurlijk ook eeen super-stoel! Ik voel mn  rug nog wel, maar niet zo heftig meer....morgen middag weer naar manuele therapie en verder rustig aan en veel bewegen.
    Ha ha, zou jouw nek wel eens willen zin dan! [:P]  Heb je nog pijn?
    Als jullie willen weten hoe ik aan die blokkade kwam, moet je ff het "bedden-verhaal" bij de zussies lezen. Ik moet afsluiten hier, de schaoonmaaksters komen eraan...

5. Mwoah! ut gut. Heb 't geval of ze een kleerhangertje in mijn nek hebben genaaid.
    En hoest met jou nu Ol?

6. Ben weer op mn werk....Levi, hoe is het nu?

7. Hallo schattekes!

Ja ik zag de mail en ook dat het was opgelost..was moe dus geen reactie meer gegeven..Nu ben ik aan het huishaten. Heb niet zoveel tekst ook. Mis Fyb, ben blij dat we er zaterdag naar toe gaan..Vanmiddag naar d etandarts..

8. Dag schattekes!

Levi, sjongejonge, anderhalf uur, da’s toch wel wat. Hopelijk ben je weer gauw helemaal de oude. Maandag komt de nieuwe keuken, dan moet je er wel helemaal “bij” zijn he?

Olly weer in de lappenmand, ocharme, ik had al zo’n vaag voorgevoel.

Sara, ik heb je twee mailtjes gestuurd, maar het probleem dat er was, is nu opgelost.

Alf, brrr, spruitjes. Maar zolang ik ze niet hoef te eten, heb ik er geen probleem mee hoor. Mijn bovenburen lusten ze ook. Ja, je schoonzusje is eigenlijk door het oog van een naald gekropen. Geweldig dat haar man zo alert reageerde, je moet er toch maar niet aan denken. En inderdaad, ik kan me voorstellen dat ze blij is dat ze er nog IS. Ja, rashonden zijn sowieso duurder dan die van het vuilnisbakkenras. En ook nog vatbaarder voor bepaalde ziektes (afhankelijk van het ras).

Nachtegaal, je moest de groeten van DKV hebben, zei ze.

Schattekes, ik kruip op de bank. Kaarsje brandt voor Fybje en J… Al een hele tijd.
    kafka wijzigde dit bericht op 29-09-2010 20:05 met 1%: nog altijd problemen met word

9. Ja lieverd wij gaan zaterdag weer daar naar toe. Overnachten in een hotel en gaan dan zondag weer naar huis. Waarschijnlijk nog langs de winkel van broer van onze schoonzoon. Die heeft sinds februari een kledingzaak in de stad van Fyb en J..

10. Hoi, Sara, je was er net nog niet.
    a.s. Weekend gaan jullie toch naar hen toe?
    Wij vinden het ook zulke fijne mensen. Vreselijk dat dit hen treft.

11. Levi, de operatie goed doorstaan? Hahaha,ondanks de pijn, hou je er de humor wel in.
    Hier ben je alweer vanaf.
    Kafka, vreslijk, die nachtmerries. En wel zo erg, dat je je bed niet meer in durft.
    Zoals Nachtegaal al aangeeft, is hier niet iets aan  te doen?
    Hahaha, ik zie het al voor me, in je nachtgoed en dan die "balletschlufkes" ( limburg) .
    Maar goed, niemand die je ziet.
    Vandaag weer ontspannen in de sauna?
    Nachtegaal, ook bij mijn man is die romantiek ver te zoeken.
    WAt he b e vandaag voor op tafel getoverd?
    Wij ( weer) spruitjes (kan ik geen genoeg van krijgen), met ribkarbonade en als toetje yogurt/kwark/fruit. uit pak.
    Ik vind een enkele diepvriespizza lekker. Met tonijn. Vers gemaakt zal zeker veel smakelijker zijn.

Gisteren waren we bij schoonzusje op visite. Wat heeft zij geluk gehad, dat haar man, direkt reageerde. Een paar minuten later en ze was er niet meer geweest. Die snede in haar hals en het inbrengen van een buisje in de luchtpijp, moest zo snel, dat er een en ander beschadigd is. Vandaar ook die klaplongen. Ook is haar slokdarm beschadigd, hierdoor en mag ze niets eten, tot dit genezen is,  maar, ze neemt het allemaal voor lief. Ze is blij, dat ze er nog is.

We zijn voor S. op zoek, naar een franse bulldog. Ze heeft er een, maar, wil er nog een bij, om te gaan fokken. Leuke hondjes en een leuke bezigheid.
    Maar, ze zijn o zo duur, als je met stamboom wil.
    Eefje ziet het ook wel zitten.

12. Levi beterschap..ik ben even vergeten waar die bult zat..
    Fyb en ik hebben een hele goede band gekregen Nachtegaal. De mannen kunnen ook goed overweg. Als er dan zoiets aan d ehand is wil je wel heen!
    Ben moe en ga de luie kleren aan doen. Vanmiddag naar jongste geweest..

13. Pfff, even m'n bedje uit. Ben goed duf van de morfine. Had nogal wat pijn dus 2x morfine gekregen. Ze zijn 1½ uur bezig geweest met me. Heb een Jaap van heb-ik-jou-daar. Maar goed, een litteken op een verder zo'n perfect lichaam... hahahaha is niet zo'n punt.

Ik ga weer gauw terug naar bed, xx

14. Ik zit al de hele dag met Fybje en Levi in mijn hoofd.  Wat heeft Fyb het zwaar!  Gelukkig is er familie om haar heen die haar kunnen steunen.  Wij steunen wel virtueel, maar dat is niet helemaal hetzelfde.  Dat voel jij ook goed aan Sara, jij rijdt er dan ook af en toe naar toe.  Een gebaar zegt op zulke momenten meer dan woorden.
    Hoop dat Levi haar operatie goed doorstaan heeft.  Is toch telkens een risico onder narcose gaan.
    Olly, ik las bij de zusjes dat jij ook weer uit roulatie bent.  Hoop dat je snel weer op de been bent.
    Ben deze morgen al vroeg naar het werk vertrokken.  Deze middag thuisgekomen, een paar boterhammetjes gegeten en dan boodschappen gedaan.  Er was geen drup melk meer in huis!  Vervolgens aan het strijken geslagen en nu effe pauze.  Binnen een half uurtje wat eten op tafel toveren.  Zal eens in de diepvries kijken of er nog wat lekkers ligt.  Morgen wil jongste frietjes...vandaag dus gezonde kost.

15. Goedemorgen schattekes!!

De Granny fight ging goed hoor!!! Eerlijk delen!! Vandaag lekker naar body balance geweest. Vanmiddag ga ik naar jongste..het is heerlijk weer om buiten te zijn...
    Verder zijn mn gedachten steeds bij Fybke..

16. Goede morgen schattekes.

Even mijn neus laten zien. Ik ga nu even naar mijn moeder. Daarna zien jullie me weer.

Levi, ook ik denk aan jou.

xxx

17. Goede morgen, schattekes!!!
    Levi, ik denk speciaal aan jou. xxx

18. Eens een keertje niet ziek geweest op je vrije dag Kafka.  Opruimkriebels?  Niet tegenin gaan, gewoon eraan toegeven.. [:P]  Je mag jier ook altijd nog kasten komen uitruimen. [:P][;)]
    Mijn lange dag zit er weer op.  Morgen nog een halve en dan hier aan de slag.   Vorige week heb ik het rustig gehouden omdat ik me niet zo goed voelde.  Maar die achterstand moet dus deze week ingehaald worden.  Zou ook nog graag een aantal partituren bestuderen de volgende dagen.  
    Levi, heeft de anesthesist je goedgekeurd?  Hoe laat brengen ze je morgen in dromenland?  Diepvriespizza vind ik wel lekker hoor.  Vers gemaakte met eigengekneedde deeg is natuurlijk duizend keer lekkerder!  Lasagne eet ik niet zo graag.
    Sara, the Battle of the Granny' gewonnen?
    Olly, hoe gaat het met jou?
    Alf, wat een romantische schoonzoon heb jij!.  Denk niet dat mijn ventje ooit tot zulke actie zal overgaan. 

19.  Jij hebt een wel besteedde ochtend gehad Kafka. Zijn de bomen weer te zien door het bos? Hier valt geen eer aan te behalen qua opruimen. Zo ist opgeruimd en zo komt er weer een bouwvakker roet in het eten gooien.
    Nu even een bammetje en koffie en dan richting narcotiseur. 

20. Goede morgen, schattekes!!!

Ik heb mijn vrije dinsdag tot nu toe goed besteed. Ben ten aanval gegaan op de “plastieken-dozen-kast” in de keuken. Wat een zootje was het daar zeg. Naast een paar “echte” recipiënten waren er lege dozen van ijs, van potjes groentensla en zo, brooddozen… Alle kapotte dingen weggegooid, al de rest flink afgewassen, de plank afgesopt, straks alles netjes er weer in, en dan heb ik tenminste een goed zicht over wat ik hèb. Binnen een half jaar ziet het er weer uit alsof er een atoombom is ontploft, maar voorlopig heb ik een zelfgenoegzaam gevoel van “aha, dat klusje is weer geklaard”. Ook nog een “gewone” afwas gedaan, ik was (zeker tijdens het schooljaar) maar twee keer per week echt af, ik spoel gewoonlijk even alles, dat er geen viezigheid kan “aankorsten”, tot ik overga tot heet water en afwasmiddel.

Saartje, drie dagen per week zal een bevrijding zijn, denk ik zo. Het is goed dat je alles ten volle doet, ook het genieten.

Alf, weer een moeilijk moment, het verkopen van de auto… Kon de schoonzus van K ‘m niet meer gebruiken? Lief van schoonzoon, te zorgen dat ze in dat restaurant konden gaan eten.

Haha Sara, ik zie het voor me, jij en andere oma op de vuist. Of zij aan zijn voetjes trekken en jij aan zijn handjes. Zal hij wel snel groeien, hahaha.

Levi, kan je geen pizza’s halen bij de pizzeria? In de meeste pizzeria’s bij ons kan dat wel. Die zijn inderdaad van een betere kwaliteit dan de andere. Hoewel, ik eet alles. Die van de Duitse apotheker zijn best wel lekker.

Nachtegaal, jammer van de sauna, maar ja, prioriteiten zijn prioriteiten natuurlijk.

Olly, hoewist daar?

Zo, ik ga me eens aankleden. Ben al wel goed bezig geweest, maar loop nog in mijn pyjama… Maar ik heb wel mijn "balletsloefkes" aan, haha, géén gezicht natuurlijk, maar och, ik ben toch de enige die het ziet, en als het nu "voor mijn goed" is (zoals wij het plegen uit te drukken)...

Een fijne dag verder, schattekes. xxx
    kafka wijzigde dit bericht op 28-09-2010 11:25 met 1%: nog altijd problemen met word

21. Oh ik ben zo heerlijk lui vandaag. Heb lekker uitgeslapen tot 10 uur. Toen Koffietijd gekeken in bed met m'n ontbijtje erbij. Nu even hier en dan douchen.

Ik ben pizza's van de pizzeria gewend Sara. Ik heb wel eens een dv pizza geproefd maar 9 van de 10 vind ik smerig. Ook al vinden anderen 'm geweldig. Ik eet liever geen pizza dan zo'n diepvries ding. Hoe de lasagne zal zijn merken we vanavond.

Lekker voor je Saartje drie dagen werken. Kan me zó goed voorstellen dat er rust over je heen komt. Fijn voor je.

Ik moet straks naar het ziekenhuis dus ik ga even voort maken.

22. Goedemorgen schattekes!

Kafka vreselijk die merrie's van jou! Hopelijk is het vannacht beter gegaan..

Fijn dat de cursus goed ging Nachtegaal. Mn bril lag gewoon op de tafel hoor! De foto's waren zonder bril gewoon mooier. Er zijn ook een paar met bril gemaakt om te proberen.

Waar had je de pizza's vandaan Levi? AH heeft hele lekkere "verse"  Kant en klare lasagna is pas goor! Vind ik dan..

Alfke het is echt kantje boord geweest met zus van K..vreselijk.

Saartje wat heerlijk die drie dagen..komt er veel meer rust. Zeker in je hoofd. En je kunt afbouwen!! Ja hubbie past goed op mij hoor..heeft me op de bank gezet en heeft me een pilletje gegeven hahaha ja tis wat.

Ik ga straks naar moeder van schoonzoon. Hij komt daar ook met T. En ik wil daar een flinke pot vol van!! Battle of the Granny"s hahahaha

23. Goeiemorgen.

Even snel want ik moet aan de slag.

Gisteren is de auto van de broer van K. verkocht. We hadden hem hier staan. Een renault espace. 7 zittingen. Was wel nodig, als je 5 kinderen hebt.
    Ook waren we even naar oudste. Het was hun trouwdag. Maar, ze waren er niet. Schoonzoon had een verrassende uitje gepland. Het restaurant, waar ze hun trouwfeest gaven, was speciaal voor hun tweetjes gereserveerd. Normaal is het op maandag dicht. Nu werd er speciaal alleen voor hun tweetjes gekookt.
    Ze belde bij thuiskomst om te bedanken voor het bloemstukje. Marissa was thuis, dus ik kon het wel afgeven.
    Nu moet ik aan de slag. lieverds, een fijne dag en tot later.

24. Sara, ik heb gelukkig nog geen burnout gehad, maar ik herken wel dat ik mezelf ook moet inkomen. Ik doe mijn werk graag goed en dan overdrijf je wel eens. En inderdaad, met “leuke” dingen heb ik dat ook. Ik wil niks missen, dus dan doe je wel eens te veel. Ik weet dat ik daar wat op moet letten.
    Drie dagen per week is echt heerlijk. Geeft me echt rust, ook mentaal. Ik kan het allemaal veel beter overzien nu. Daarvoor was het steeds “doen wat het dringendste was” en had ik het gevoel alsof er altijd een berg werk nog bleef liggen die ik ergens “tussen de soep en de patatten” nog moest proberen te doen.
    Haha, ik zie je al door het huis stuiteren. Goed dat je hubbie dan aan de rem trekt!

Nachtegaal, ik ben inderdaad blij dat ik nu de einddatum weet. Weet ik toch waar ik aan toe ben, welke projecten ik nog ga kunnen afwerken en welke niet…
    In het weekend kook ik meestal wel graag, want dan heb ik wat meer tijd dan in de week. Maar voetjes onder tafel schuiven kan ook heel aangenaam zijn.
    Etentje zaterdag is niet doorgegaan want de vriend van mijn vriendin heeft die dag een ongeluk gehad met de fiets. Gelukkig bleek het uiteindelijk mee te vallen maar hij moest wel even in het ziekenhuis blijven voor een scan enz. Uiteraard wou zij graag bij hem zijn die avond. Dus zaterdag heb ik wel zelf gekookt.

Olly, wat heerlijk dat je samen met je mams naar de markt kon gaan.

Kafka, klinkt als een heel geslaagd toneeluitstapje!
    Ja, de poetsvrouw werd inderdaad wel gemist deze week. Een mens is snel verwend hè. ;o)
    Ik heb het zelf wel wat bijgehouden, maar ik vind het ook geen drama als het eens een weekje wat minder gepoetst is. Het is gelukkig een goede (en grondige) poetsvrouw dus volgende week zal het wel terug in orde zijn.

Alf, nu weer zorgen over de zus van K. Het houdt ook niet op bij jullie… sterkte.
    Ik heb inderdaad een gezellig weekend gehad.
    Vandaag hadden we een afspraak bij de bank, maar we zijn ook nog even langs mijn ouders geweest.

Nachtegaal, ik wist niet eens dat een mens kon wisselen tussen sopraan en alt. Ik ken niet zo veel van zingen, maar kan er “passief” wel heel erg van genieten.

Levi, ik heb ooit ook last gehad van een zware druk op mijn borstkas. Kwam soms ineens op. Ben toen naar dokter geweest en die dacht dat het spiertjes waren die aan het borstbeen zitten. Syndroom van Tietze of zoiets heette het… Het is toen gewoon overgegaan.Wel goed dat ze op veilig spelen.

25. Nachtegaal, fijn dat de cursus leuk was en dat je er ook nog wat van geleerd hebt. Och, wat die merries betreft, ik ben er filosofisch onder. Ik heb het al heel mijn leven… En meestal heb ik er minder last van als ik aan de melatonine zit. Overdag ook niet, maar dat kan ik uiteraard niet maken, haha.

Levi, jammer van de pizza. Vonden de anderen het ook of was jij het alleen? Ik vind pizza gewoonlijk wel lekker, maar dan leuk ik ‘m gewoonlijk wel op met extra dit en extra dat.

Mijn eenpansgerechtje was wel lekker. Beetje flauw eerst, heb, tegen mijn gewoonte in, driftig met de pepermolen gedraaid, wat als resultaat gaf dat ik een beetje heel erg dorstig werd achteraf. Krijg je dàt weer, dacht ik. Nou ja…

Zo, ik ga mijn potje melatonine aanspreken, eens kijken of het antwoordt.

Schattekes, sloppel!!! xxx
    kafka wijzigde dit bericht op 27-09-2010 23:01 met 2%: nog altijd problemen met word

advertentie