Meepraten in het forum? Word nu lid!

Ontspanning

1. Home
  2. // forum
  3. // Ontspanning
  4. // dik en dun september 2010

Dit onderwerp heeft 301 reacties, is 15120 keer bekeken, en bestaat uit 13 pagina's. U bent momenteel op pagina 8 van 13.
De laatste reactie is geplaatst op 30-09-2010 18:32.

1. dik en dun september 2010

Afbeelding van kafka
    Dit onderwerp is gestart door kafka
    31-08-2010, 22:58

http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/09/30/1285866506-530.jpg
    kafka wijzigde dit bericht op 01-10-2010 07:06 met 39%

reacties

1. Goedemorgen schattekes!!

Nachtegaal ook al zo moe..zal dan wel van het weer komen. Ik ben bij het opstaan al erg moe. Maar voel me wel wat beter dan gisteren. Doe vandaag ook niks bijzonders. Vanmiddag naar de kapper, even knuffelen met T die zn tweede tandje al heeft nu! Rennen als hubbie thuis is en vanavond naar toneel. Hoef me niet te vervelen in ieder geval.

Alfke veel sgterkte vandaag lieverd xxxx

2. Net ontbijtje op, lekker uitgeslapen tot 9 uur. Nu even douchen en daarna geen speciale plannen.
    Lekker daggie!

3. Goedemorgen.
    Stillekes hier op het forum.  Iedereen druk bezig of veel te moe?
    Heb zelf nu ook last van de weersveranderingen.  De energie die ik vorige week voelde, is helemaal weg.  Zit hier op het werk...een beetje met de duimen aan het draaien.  Heb geen specifieke taak...dan maar aan die kl..job beginnen 'archief in orde brengen'. [:S]

4. Ze zullen je gelijk vragen of je gaat dansen.... [:D]

5. Leuke onderjurk, Levi.  [:D]

6. Ziet er wel sexy uit lieverd..maar of je dan door bent naar de tweede ronde betwijfel ik hahaha. Ben heel bij voor je. Kun je in ieder geval persoonlijk aangeven waarom je het graag wil.

Nachtegaal werkoverleg klaar?

7. Die outfit zullen die mensen met verstandelijke handicap wel apprecieren Levi...stel toch voor iets anders aan te trekken. [:D]

8. WOEOEOEOEOHAAAAAAAAAAA, ik heb een uitnodiging gekregen voor een sollicitatiegesprek bij een woonvoorziening voor mensen met een verstandelijke beperking en psychische problemen!!!!!! Zó blij dat ik in ieder geval mag komen praten. 20 September is de grote dag. Duimen jullie voor me???????
    Kan ik zó, denken jullie? http://forum.margriet.nl/forum/../smileys/emotion-5.gif

verpleegster.jpg

9. Goedemiddag.
    Overslapen en ook goed geslapen Kafka?  Kan gebeuren. Gelukkig geen directrice present.  Ja, een weekje is zo voorbij.  Morgen de vrienden alweer wegbrengen.  Hoop dat het weer wat meevalt.
    Sara, ik weet niet wat wij deze avond eten...ventje kookt als ik een hele dag moet werken. Hoop dat het iets lekker is want gisteren hadden ze niet mijn gevraagde Kebab bij. Wel een pizza met tonijn die ik echt niet lekker vond!  Nu ja, een beetje minder eten kan zeker geen kwaad!
    Levi, wat ga jij maken van deze dag?  Nog sloopwerken?
    Olly, ook nog aan het werk?
    Alf, ik zie geen foutje staan.
    Collega's druppelen binnen..ik ga het hier bij houden.  Seffens werkoverleg [:S]

10. Hallo schattekes,

Niks aan om je te verslapen Kafka...hele dag loop je achter de feiten aan dan.
    Morgen Vriend en Lover weg brengen..

Ik ben niet fit..maar dat gaat wel weer over. Mn maag en darmen zijn in de warrie. Vanmorgen niet naar bodypump gegaan. Ben aan het omklooien. De was doen en vlees braden voor vanavond. Voor jongste er een bordje uithalen. Die eet morgen hier. Dan eten we chili con carne en dat lust ze niet. Vanavond rundvlees met aardappelen en bloemkool. Dat lust ze wel..We moetyen ook al een paar bladzijden uit het hoofd kennen van toneel. Dat gaat me niet lukken. Ga het wel doornemen hoor. Fijne dag xxxxx

11. Akelig is dat he Kafka? Ik ben dan altijd de hele dag uit mn ritme als me dat gebeurt. Gelukkig overkomt het me zelden....hi hi, je hebt nu wel een lekker kort dagje met uitzicht op een vrije dag! [:P]

12. Oeps, foutje

13. Even hallo zeggen van op de werkplek. Morgen is het mijn vrije dag, die ik ga besteden aan het taxiën van Vriend en Lover naar de luchthaven. DKV gaat mee als gezelschapsdame, haha.

Ik had me vanochtend verslapen, was pas om negen uur op school...  Gelukkig was Directie er niet (die had vergadering), want anders...

http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/09/13/1284355630-650.jpg

Dus nu maar flink aanpakken. xxx

14. Levi, ook ik zal een poging wagen.
    Wij aten gisteren echte hollandse pot. Gekookte aardappelen, bloemkool en rundervinken. Chocolade vla met slagroom na. Evad en Eefje zijn dol op bloemkool. Ze krijgen het thuis nooit omdat de vader een moeder het vies vinden.

Nachtegaal, lekker, kebab. Jij heb gisteren weer je gouden keeltje laten horen.

Kafka, zo vervelend, dat wilma het opgaf.
    Ja, wat is de wereld klein. Zo bleek, de jonge vrouw, die onze Wasco trainde, bevriend te zijn geweest met dochter van mijn broer.
    Wat ga je op je vrije dag uitspoken? ( vandaag toch? )

K.is in de wei bezig. De grote berg hout en platen van die twee afgebroken stallen sorteren in wat naar het milieupark moet en wat door kennisen wordt opgehaald om in de kachel op te stoken. Kan je wel een tijdje je huis van warmen.
    Ik ga strijken, en een beetje opruimen. De maandag na het kleinkinderweekend is altijd even afkicken.
    alf wijzigde dit bericht op 13-09-2010 10:10 met 0%

15. Ha ha Levi...nou ik doe mn best! Afkicken weer hoor: die wekker om half 7!

16. Goeiemorgen allemaal ! Maak er wat van vandaag...
    maandag garfield.jpg

17. Hoi schattekes....hier is alles goed hoor! Gisteren heel druk geweest, naar mams en veel gepraat met J over hoe nu verder. Deze maand zn laatste salaris en de aanvraag bij uwv ligt er. Moeilijk allemaal, zoveel info die je allemaal door moet om een zo gunstig mogelijk resultaat te krijgen, ook wat betreft het wegzetten van het geldbedrag. Er moet natuurlijk gerekend worden, we moeten er 7 jaar mee verder...
    Vandaag bij jongste broer van J geweest, schoonzus was jarig. Was heel gezellig en ook daar natuurlijk weer gepraat over dit soort zaken. Ons andere schoonzusje zat op één lijn met J, zij is dir. bij de rabo en kan goed raad geven. Wel fijn om te horen dat J bepaalde zaken heel goed heeft aangepakt!
    Ik heb bij-gelezen, we zijn net thuis en ik ga nu ff alles klaar leggen voor morgenvroeg en boterhammen maken. Kom als het lukt vanaf mn werk langs.... hou van jullie! X

18. Het is heel moeilijk Levi.het gemis is zo vreselijk groot bij ons allemaal. Oudste is vrijdag ziek naar huis gegaan. Kon het niet meer trekken. Het gemis van opa en oma, man zonder werk...zoveel dagen bij T weg nu..maar vooral opa en oma zo missen waar mijn dochters zo'n sterke band mee hebben..Daar heb ik ookw eer veel verdriet van. Net nog..wil ze zoooo graag even horen..zien voelen..en vertellen hoe leuk het is om oma te zijn...maar ja..het komt nooit meer treug..Jij ook veel sterkte lieverd xxxxx

Mosselen zijn zalig Kafka..we hebben genoten van elkaar en de mosselen. Erg gelachen om kleine S zoals die op de beentjes staat. Grote S die zn konijntjes in de sterren zag en opa en oma...

Kebab..dat hebben we al heel erg lang niet gegeten Nachtegaal. Ik had wel zin in patat maar hubbie niet om te halen. Ik verzin wel wat. Heb eieren =, chantarellen en uien. Komt wel goed!

Ik ga vanaf morgen weer huishaten. Vandaag d ehele dag regen gehad en nu...nu schijnt de zon [:@]

19. Ventje is met jongste Kebab gaan halen.  Na een namiddag heerlijk zingen (laatste repetitie voor concert van donderdag) heb ik geen zin meer om te koken.
    Alf, goed nieuws dat er bij K. niks naars is gevonden.  Ja meid, een beetje depri zijn nu is heel normaal.  Na dinsdag kan het alleen maar terug bergop gaan. Veel sterkte de volgende dagen!
    Kafka, ik weet niet in welk koortje jij bent ingedeeld.  het was zo'n poespas bij de verdeling van de stoelen, dat ik dat niet heb gehoord.  Maar in koor twee waren nog wel heel veel stoelen leeg.  Lieve R zit in koor 1.  Als dirigente al diegene van het stad bij elkaar heeft gezet, zit jij ook in koor 1.  Ik heb deze nacht heel de match gezien van ons Kimmeke.  Was inderdaad snel gedaan.  En wat is haar dochtertje toch een snoezig kindje! 
    Deze morgen...nu ja, voormiddag, om half elf  opgestaan, rustig ontbeten en dan richting repetitie.
    ha, ventje en jongste zijn terug..nu lekkere kebab!

20. Denk ook vaak aan jou Sara, hoe jij het nu doet zo zonder beide ouders....
    Vanmiddag bij 't graf van mama geweest. Daarna even naar paps, gehuild samen en geproost met een witte wijn. Ook meteen de wedstrijd sjoelbak mee genomen. Hij gebruikt 't m toch niet meer en wij kunnen er wel wat mee. Beter dan op zondagmiddag bij de pc hangen.

Blij dat er bij K niks ernstigs is gevonden. Hoop wel voor jullie dat er snel uitsluitsel komt.

Wij eten vanavond paella met kip en garnalen. En jullie?

21. Goede middag schattekes!

Alf, positief dat het onderzoek bij K goed uitviel. Dat is toch al een hele zorg minder. Niet te verbazen dat jullie allebei in een dip zitten… er is zo veel gebeurd en dan de broer van K overleden. Go, dat hij nog zo’n jonge kinderen had… Ook voor hen zo erg. Ik denk vaak aan jullie en probeer dan positieve energie te sturen. Zo’n beetje als een schietgebedje van in mijn katholieke jaren (dat is niet kleinerend bedoeld hoor, ik heb dat wel vaker dat ik aan iemand denk en dan denk “ik wens hem/haar sterkte”). xxx

Sara, jij gisteren dus een mosselfestijn. Lekker is dat toch, mosselen… zal ze deze week ook eens klaarmaken. Gisteren in de pittatent ribbekes gegeten, die kunnen ze daar jàmmie klaarmaken.

Vandaag gehuishaat, Rikske & Kwikske een proper kot gegeven, gestofzuigd, de keuken en het sanitair gedweild. Nu protesteert mijn rug, maar ik laat die maar mopperen, haha.

Een goéde dag nog verder!
    kafka wijzigde dit bericht op 12-09-2010 15:55 met 0%: weeral problemen met word

22. Balen Kafka dat Wilma je in de steek liet. In ieder geval wel een hele leuke avond in de pittatent gehad. Lief dat je wilde rijden boor Vriend en Lover. De tijd gaat inderdaad snel..maar d eplannen liggen alweer klaar! Vitamine T is echt heerlijk en helpt goed!

Nachtegaal weer genoten van het zingen. Als de bios echt vool zit vind ik er ook niks aan eerklijk gezegd. Wij gaan ook niet vaak trouwens. Heb je genoten van je avondje in de zetel?

Levi het is zo verdrietig dat je je vader niet kunt helpen met zn verdriet hè. Dat vond ik ook zo moeilijk. Je kunt veel doen maar de aanzaamheid weg nemen kan niet helaas. Het nieuws van je neefje hakt er ook wel in. Heftig hoor.

Saartje aan het genieten van het weekend?

23. Goedemorgen schattekes!

Gisteren lukte het niet meer om even binnen te wippen. We waren best laat wakker. Bkkie koffie in bed. Krantje, boodschappen en toen de cabrio in. Was heerlijk!! We hebben bij Oudste eeen kop koffie gehaald en zijn daarna naar broertje gereden voor het mosselavondje. Het was meer dan geslaagd. Heerlijk gegeten ook. Vandaag zien we wel wat de dag brengt..heerlijk lui.
    Zal bijlezen en kom wel weer binnen wippen xxxxx

24. Hier gaat het redelijk goed, alleen zijn K. en ik een beetje depri. Het weefselonderzoek bij K. heeft gelukkig niks naars uitgewezen.
    De broer van K. wordt dinsdag pas begraven. Hij was 78, en laat 5 kinderen achter, in de leeftijd tussen 8 en 17 jaar. Hij trouwde op latere leeftijd een veel jongere vrouw.
    Evad en Eefje zijn nu hier.

Ik wens jullie een fijne dag. Ik kom snel weer meekletsen. xxx

25. He verdorie toch!!! Ik ging Vriend, Lover en hun gastvrouw thuis afzetten, en zei dat ik nog Kims match ging “uitkijken”. In de pittatent stond de TV aan en ik had gezien dat ze aan ’t spelen was. Dus ikke razendsnel naar huis, en wat blijkt? ’t Is al gedaan!!! Verdulleme, ze heeft de Russische gewoon INGEPAKT!!! 6-2, 6-1. Toen ik de pittatent verliet, stond het nog 2-1 in de eerste set… Dat heeft ze al even razendsnel gedaan als ik over de Ring reed dus. Joepie, gewonnen! Onze dirigente zal buiten zinnen zijn, haha.

Vanavond was het heel gezellig, veel mensen. Goede vriendinnen A & L van de vereniging waren er ook. Op een gegeven moment zaten zij, ikke, de gastvrouw van de jongens en Lover buiten te roken. Vraagt A aan Lover waar in Duitsland hij als kind gewoond heeft. Zegt hij: in Nordrhein-Westfalen. O, daar had A ook gewoond als kind, in Siegen (haar vader was beroepsmilitair en in die tijd was er nog een Belgisch leger in Duitsland). Dat was toevallig, want de gastvrouw (ik zal haar hier Olivia noemen) had daar ook in die tijd gewoond, ook vader beroepsmilitair. Zegt A: “Ik kende daar maar één Olivia, dat was Olivia Scheers”. “Ik ben Olivia Scheers…” Is me dàt een toeval!!! “Ich drehe ab, ich drehe ab, es halucinante, no puede ser!” gilde Lover zo hard dat ze het waarschijnlijk aan de andere kant van de stad hebben gehoord. Blijkt dat A nog bevriend is geweest met de jongere zus van Olivia… Wat een kleine wereld!!!

En nu is de koek alweer bijna op voor ze. Dinsdag brengen DKV en ik ons jongens naar de luchthaven. Zucht. Maar de tweede week van de paasvakantie begint toch vorm te krijgen. Misschien gaat een van de mensen (een Nederlandse die al dertig jaar in Antwerpen woont en nog geen Antwerps spreekt…) van ’t donderdagkoor ook mee. Dan vertrekken we vanuit Eindhoven, in Nederland is het dan geen vakantie, dus geen “profiteerprijzen”. (Profiteer voor de verkopers). Wel een generatieverschil bijna, ze is even oud als de koningin van Noorderburia. Even oud als mijn vader geworden is…

Nachtegaal, in welk groepje zit ik bij de Schütz? Waarschijnlijk bij de grote hoop, ben niet meer waard dan dat qua stem. Maar ik zal het wel zien, Schütz is prachtig, in welk koor je dan ook zit.

Levi, wat erg weer van je neefje… inderdaad, ingewikkeld, het leven. En je vader zo verdrietig. Zo frustrerend dat je dat niet van hem kan “afpakken”, dat verdriet en dat gemis.

Schattekes, ik kruip in mijnen tram. Nog wat nagenieten van een leuke avond en de prettige wetenschap dat “ons Kim” haar derde grand slamtitel op een grandioze en overtuigende manier heeft binnengerijfd.
    kafka wijzigde dit bericht op 12-09-2010 03:58 met 0%: weeral problemen met word

advertentie