Meepraten in het forum? Word nu lid!

Ontspanning

1. Home
  2. // forum
  3. // Ontspanning
  4. // Wie heeft er hier allemaal een hond?

Dit onderwerp heeft 30 reacties, is 4048 keer bekeken, en bestaat uit 2 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 26-01-2011 16:19.

1. Wie heeft er hier allemaal een hond?

Afbeelding van scorpio
    Dit onderwerp is gestart door scorpio
    01-09-2010, 23:56

Er zitten hier vast ook hondenliefhebbers op het forum. Ik ben er zelf in ieder geval ook eentje.

Ik heb sinds anderhalve week weer een pup in huis. Ze is nu ruim negen weken oud, een schat van een hondje. Het is een 'koningsbouviertje', dat wil zeggen, een kruising tussen een grote koningspoedel en een bouvier.

Wat voor honden hebben jullie?

reacties

1. Onze hond is zes weken geleden gestorven. Dit was onze vierde hond en iedere keer is het weer verdrietig. Groet Grejo.

2. Hey hallo,
    Ook ik / wij hebben een hondje,een laagpotige Jack Russel,als pup hier gekomen in oktober 2009 en inmiddels dus volwassen,Een superlieve hond,die soms goed kan luisteren,helaas geen foto,want ik moet nog even uitvinden hoe dat moet
    005 (2).JPG

3. Wij hebben een hondje twee jaar geleden uit Spanje meegenomen. Hij kwam aanlopen bij ons appartement. Sterk vermagerd en vol littekens, geen haar. Eerst nog naar het asiel gebracht in Spanje. We hadden net twee maanden onze hond moeten laten inslapen na 14 jaar. Maar in Spanje worden ze na 3 dagen afgemaakt, dus opgehaald, tickeet gekocht en mee naar Nederland genomen. Hij is nu een beetje te dik, maar we hebben nog nooit zo'n schat van een hond gehad.

4. ja ik heb een hondje het is een franse maltezer echt een liefje ze heet : Dotje
    ze is al 10 jaartjes oud, maar helaas gaat het allemaal niet zo goed met haar  [:(] ze moet woensdag naar het ziekenhuis en moet ze onder een narcose maar ik hoop maar dat alles goed kom!

5. heftig met jullie hond
    sterkte
    en gelukkig is het weer in orde
    heb mijn oudste aanloophond
    twee weken geleden laten inslapen...........
    doet pijn
    en nu is mijn eigen pup mijn lief van 9 jaar oud nu ook ziek.....
    morgen dierenarts.............
    tja honden worden groot en oud.................
    heel heftig

6. Hoi,
    Wij hebben een engelse bull,het is een dame van 10 jaar oud en we hebben haar 4 jaar geleden geadopteerd via de bullen stichting die geweldig werk doen om bulletjes die herplaatst moeten worden weer een nieuw en vooral goed huisje te geven.

7. hallo,

ik heb net een profiel aangemaakt en vond dit wel een leuk onderwerp om een reactie te plaatsen. Wij hebben een Friese Stabij van nog geen 1,5 jaar oud, het is een teefje en een echt knuffelbeest, haar naam is Mikki. Ze wringt zich 's avonds gewoon tussen ons 4en op de bank in. Het meest hecht ze aan onze dochter van net 10: geweldig die twee. Twee weken geleden kwam ik thuis en trof Mikki in de garage (daar slaapt ze) in hevige stuiptrekking aan. Heb haar opgepakt en ben ermee naar de dierenarts gereden. Pas na 6 uur namen de stuiptrekkingen af!!!! Een status epilepticus. Inmiddels is ze goed hersteld en is ze weer helemaal de oude, lekker eigenwijs en erg knuffelig. We zijn allemaal heel erg geschrokken.

8.  Heb een super knappe Beagle. Mijn broer die bij mij aan huis werkt heeft er een paar maanden ook een gekocht en nu spelen ze overdag hier. Het zijn allebei hele mooie beagles. Maar eigenwijs zoals het hoort :)

9. hoi
     wij hebben een kruising bordercollie
     hij is net 10 jaar geworden, helaas is hij ziek [:(]  hij heeft toevallern
    dat is een soort van epileptie alleen komt er dan bij hem geen schuim om zn bekkie. hij begint enorm te hijgen en kan niet meer op zn poten staan
     zooo zielig. maar tussen door een hele vriendelijke, sociale  lieverd.
     hij zou ( bijwijze van spreken) de inbrekers nog helpen sjouwen hahaha.
     ik zou hem voor geen goud willen missen t is echt mn maatje [:D]

10.  Heb een beagle. Mijn broer ook en samen "vechten" ze wat af. Ben helemaal gek van die honden. Eigenwijs, lief en altijd op zoek naar eten. Ik ben er echt gewoon verliefd op! We hebben de laatste jaren altijd beagles gehad. Ze verschillen hier en daar wel wat van karakter maar over het algemeen zijn ze wel allemaal erg eigenwijs en gek op eten. Haha. 

11. Francoise wat jammer, dat is id niet oud, maar zo te lezen geen enge ziektes gelukkig, en wel mooi dat je nu toch een nageslacht hebt, hoop dat je heel lang van haar mag genieten.

ben net terug uit Vorden, wat een mooi gebied daar, en de koeien  zijn daar zo sereen, de rust daalt over je neer, lijkt wel.

12. quote:
    natalie3 schreef op 02 september 2010 @ 16:20:
    Hallo,
    Ik ben hier nieuw. Ik heb ook een hond een ruby cavelier kings charles pup van 5 maanden oud. Hij is heel lief en altijd vrolijk.

Hallo,

Ik heb ook een hond. Een black en tan Cavalier Kng Charles Spaniel. Hij is idd de hele vrolijk. Mijn hond is al bijna acht jaar oud. Heb een reu en is gecastreerd.

DSC00710.JPG

13. Isabella, Ayla werd 11 en Prince maar 10, ze zijn niet oud geworden helaas, je weet het niet van tevoren gelukkig. We hebben beiden dood gevonden zonder ziektebed, dat was wel fijn, ze hebben niet geleden.
    Fica de kleindochter, is werkelijk een "creme" zoals wij hier in FR zeggen, ze is reuze makkelijk en rustig. Ik hoop dat ze lang bij ons mag blijven. Wie weet over een paar jaar een nestje!

14. Mijn avater Elfy was een dwergpoedeltje en is  16 en half jaar geworden, daarna 6 jaar geen hond gehad, maar vorig jaar begon het toch weer te kriebelen en kochten we Tommy een bruine toy poedel.
    onze kinderen noemen hem prins Tommy haha dat zegt genoeg over hoe hij verwent wordt...
    maar het is ook zo'n schat van een beestje  en kan je zo  smekend aankijken....
    Heb er geen moment spijt van gehad toch weer aan een hondje te zijn begonnen...
    Toen hij een pupje was werd ook ons eerste kleinkind geboren , en dat is leuk om te zien hoe ze samen opgroeien, inmiddels is 9 weken geleden ons tweede kleinkindje geboren...hopelijk gaat ook hij veel plezier van het hondje hebben.....

15. Mijn pup heeft tot nu toe meer het uiterlijk van haar vader (bouvier), dan van haar moeder. Ze heeft alleen wat meer slag in d'r haar dan een bouvier. Ik ben benieuwd hoe haar vacht eruit ziet als ze eenmaal volwassen is.
    scorpio wijzigde dit bericht op 03-09-2010 19:27 met 0%

16. Ik heb zelf ook geen hond, maar ben dol op die dieren....vroeger thuis hadden we een teckel: Rakker, mijn zus een spaniel. Als je werkt is het niet te doen, zo'n dier, vind ik tenminste. Als je een hond hebt, moet je er ook voor zorgen, anders niet aan beginnen! Op de goldies van Françoise ben ik helemaal verliefd.... [:)]
    Ehhhh, Isabella4...ik ben ook zo benieuwd naar je vorige naam! Begon die met een M...?

17. nou rosanne
    ik ben ook veel onderwg met de honden
    e praat veel met mensen over honden'maar hier
    op het forum
    is nieuw
    en
    dus vertel
    want dat je een hond hebt wist ik iet
    dus vertel
    waaarom niet...
    hier,,,,,,,,,,,
    is toch een leuke toop,.................
    ????????????????????
    offfffffffffffff
    wil je niet [praten........
    ..................

18. Scorpio naar wat ik kan zien ziet je pup er schattig uit, echt de krullen van een poedel , zo'n lekker klein wolbaaltje

O ja Francoise Ayla, ja ik wist dat t zoiets was, en ja Prince, hoe oud zijn ze  geworden dan?ja wat was t geweldig t hele puppy  gebeuren, ik heb de foto,s nog steeds, vind  ze zo schattig, zet ze nog  wel eens neer, bij een ander forum, waar iemand er dan weer een mooi lijstje omheen maakt .
    wilde mn naam in je inbox zetten, maar had geen toegang.

Astriekje vertel cane corso's , geen idee heb er nog nooit van gehoord, en ja de king charles zijn ook zo schattig, de ruby's zijn zo leuk klein en heel erg lief.

19. Ja, ik heb ook een hond, maar praat al zoveel met andere hondeneigenaren over honden tijdens het wandelen, pfff...pfff....dus alleen deze mededeling [H]

20. Ik HAD honden..jammer genoeg niet meer.....maar geniet van de verhalen...

21. Hallo,

Ik ben hier ook nieuw en heb 2 Cane Corso's van bijna 3 jaar.
    Ze zijn broer en zus uit hetzelfde nest en ze zijn superlief.

22. Hallo,
    Ik ben hier nieuw. Ik heb ook een hond een ruby cavelier kings charles pup van 5 maanden oud. Hij is heel lief en altijd vrolijk.

23. Dat is een lief plaatje Scorpio, maar moeilijk te zien wat het is ja, we wachten op een volgende.
    Ja Kneeltje, 5 oktober 2005 was dat. Waar blijft de tijd!
    We hebben de mazzel dat vroeger mijn schoonmoeder naast ons woonde en tegenwoordig één van de meiden op de hond kan passen. De katten blijven gewoon thuis, die hebben toegang tot de kelder met natje en droogje en de schapen kunnen ook alles zelf, maar dochter gaat wel controleren want ze willen nog wel eens uitbreken... Een buurman daar let ook wel op. De bijen doen ook alles zelf [;)] We kunnen dus in principe wel weg. Behalve twee weken terug, toen was dochter ook weg en namen we de pup mee...was geen succes met slapen.
    francoise2 wijzigde dit bericht op 02-09-2010 13:32 met 7%

24. Françoise, is dat al weer zo lang geleden. zie die foto's nog voor me. Wij hebben geen huisdieren. zijn te vaak weg.

Deze krullenkop ziet er leuk uit Scorpio.

25. Was dat voor hond?? die onderste is dat een poedel???

advertentie