Meepraten in het forum? Word nu lid!

Ontspanning

1. Home
  2. // forum
  3. // Ontspanning
  4. // Wie heeft er hier allemaal een hond?

Dit onderwerp heeft 30 reacties, is 4250 keer bekeken, en bestaat uit 2 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 26-01-2011 16:19.

1. Wie heeft er hier allemaal een hond?

Afbeelding van scorpio
    Dit onderwerp is gestart door scorpio
    01-09-2010, 23:56

Er zitten hier vast ook hondenliefhebbers op het forum. Ik ben er zelf in ieder geval ook eentje.

Ik heb sinds anderhalve week weer een pup in huis. Ze is nu ruim negen weken oud, een schat van een hondje. Het is een 'koningsbouviertje', dat wil zeggen, een kruising tussen een grote koningspoedel en een bouvier.

Wat voor honden hebben jullie?

reacties

1. Ja, Helana8, dat ouder worden van je honden is inderdaad minder leuk. Helaas worden honden gemiddeld maar 10 hóóguit 15 jaar oud. Zijn jouw honden allemaal ongeveer van dezelfde leeftijd?

Mijn puppy laat zich érrug moeilijk op de foto zetten. Zodrá ze de camera ziet... springt ze er opaf! Mijn broer heeft 'n paar foto's gemaakt die blijkbaar redelijk zijn gelukt. Hij moet ze mij alleen nog éventjes toesturen.
    Ik heb (hieronder) wel een fotootje van m'n puppy, samen met mijn jongste zoon. We hadden haar hier net twee dagen in huis. Je ziet er niet veel aan, ik hoop snel duidelijke foto's te hebben.

http://www.hondenpage.com/foto/foto/89353.jpg

2. Isabella hoe heette je toen dan? Leuk dat je het nog weet van Ayla en Prince. Ja de poes Isis heb ik nog plus een rode je weet wel kater van anderhalf. Ik heb nu de laatste jaren weinig nieuws meer van de pups uit het nestje, behalve dan Alaska want die is bij m'n oudste dochter. Hoe heet je spaniel?
    Scorpio hoe ziet je hond eruit, langharig als de bouvier of krulletjes?

3. al 8 jaar een spaniel, hij is leuk, maar kan best ook heel druk zijn , vooral buiten, het is een echte jachthond, elk plekje moet besnufd worden.

Francoise wat leuk, je hier te zien, ik ben één van die oud gedienden haha, en oooooo , is het gouden duo overleden, hoe heetteen ze ook alweer, en gaat t goed met alle hondjes die toen pup waren? en heb je die mooie boskat  nog?

kan je een foto plaatsen Scorpio ben wel heel benieuwd hoe jouw hondje eruit ziet, t klinkt leuk.

helena haha nu hoor ik nog eens wat voor honden jij hebt, hoe oud zijn de oudsten?
    isabella4 wijzigde dit bericht op 02-09-2010 09:22 met 0%

4. Sinds twee maanden ook weer een pup, een Golden Retriever, de kleindochter van ons eigen Golden "echtpaar" wat inmiddels overleden is. Oudgedienden  hebben in 2005 "life" hier op het Margrietforum de geboorte van o.a. haar moeder Alaska kunnen volgen. Kleindochter Fica is morgen 5 maanden.

5. nou dat kan gezellig worde
    wat ee leuke kruisig benieuwd hoe het wordt
    hiier een bobtail,en een bearded collie
    e da nog twee kleintere honden.....
    maar ze worden ouder...........en dat is mindr leuk.....

advertentie