Meepraten in het forum? Word nu lid!

Ontspanning

1. Home
  2. // forum
  3. // Ontspanning
  4. // Kaarten maken, ook jouw hobby?

Dit onderwerp heeft 87 reacties, is 7438 keer bekeken, en bestaat uit 4 pagina's. U bent momenteel op pagina 4 van 4.
De laatste reactie is geplaatst op 31-10-2010 22:49.

1. Kaarten maken, ook jouw hobby?

Afbeelding van Elfy
    Dit onderwerp is gestart door Elfy
    09-09-2010, 23:31

Hallo, ik ben Elfy en mijn grote hobby is kaarten maken , met stempels.....
    in 1990 ben ik begonnen met origami, japans vouwwerk, daarna allerlei dingen gedaan, van 3 D tot zijdeschilderen papierarchitectuur, en in  2003 het stempelen ontdekt, ik was meteen verslaafd en heb veel workshops gevolgd , heb later ook stempelcursussen gegeven, daar  ben ik nu even mee gestopt....
    vorig jaar de geboortenkaartjes voor mijn eerst kleinkind gemaakt en dit jaar voor mijn tweede kleinkind plus de trouwkaarten voor onze zoon.
    nu ben ik al weer bezig voor de kerst...
    ik vraag me af of er meer mensen zijn die zelf kaarten maken en welke  technieken jullie gebruiken, lijkt me leuk om er over van gedachten te wisselen , en misschien van elkaar ideeën op te doen.....
    ik hoop op veel reacties!
    groetjes van mij
    Elfy wijzigde dit bericht op 10-09-2010 11:27 met 0%: spelfouten

reacties

1. Onanda als je een berichtje plaatst dan  kun j ehet eerst bekijken voor je het hier neer zet, als je dat doet zie je daar staan dat je  een foto kunt plaatsen, het wijst zichzelf , je moet wel je kaarten in je pc hebben staan dan, ik zal eens kijken of ik zo snel nog een kaart vind om hier bij te zetten.
    ik koop alle stempels zelf en met afdrukjes werk ik niet omdat je dan niet kunt maskeren.
    Ik heb vandaag een kaart voor mijn dochter gemaakt die morgen 31  wordt,en ja ik vind vintage kaarten ook erg leuk om te doen,maar scrapkaarten ook op zijn tijd, ik wissel het wat af
    ik wens iedereen een fijne zondag

P1200781.JPG
    Elfy wijzigde dit bericht op 18-09-2010 22:21 met 1%

2. prachtige kaart voor je broer Elfy, zo leuk met die foto! ben ook gek op vintage kaarten je kunt er veel in kwijt.
    Weet nog niet goed hoe ik hier een foto moet plaatsen ben niet zo thuis in die dingen!
    kopen jullie de stempels of afdrukjes?
    Ik heb aardig wat stempels en ruil veel afdrukjes met vriendinnen die ook stempelen.
    voor jullie ook een fijn weekend!

3. Afbeelding van jannekeneels
    jannekeneels
    17-09-2010, 12:36

Ja, wat leuk Onanda, laat ook wat van jezelf zien, ik ben altijd benieuwd naar een ander z'n kaarten..
    jannekeneels wijzigde dit bericht op 17-09-2010 12:36 met 4%

4. Hoi  Onanda,

Leuk eindelijk een reactie, leuk dat je ook kaarten maakt en scrapt!
    ik maak de meeste kaarten voor mezelf, heb er wel ooit verkocht en soms maak ik ze wel op verzoek van vriendinnen of zo...
    maar  meestal heb ik er zelf zoveel te maken , dat ik blij ben dat ik het bij kan houden.....
    vandaag heb ik deze kaart voor mijn broer gemaakt die  morgen jarig is, er zit een foto van hem op toen hij 6 jaar was , hij wordt morgen 72!
    hij is mijn oudste broer
    laat je ook eens wat zien? zou ik heel leuk vinden
    groetjes en een fijn weekend allemaal
    P1210370.JPG

5. dag dames,
    Mooie kaarten staan hier, ik stempel en scrap ook graag.
    wat doen jullie met de kaarten voor je zelf of voor de verkoop?

6. Afbeelding van jannekeneels
    jannekeneels
    10-09-2010, 12:29

Hier http://i56.tinypic.com/2vae4ah.jpgnog eentje...

7. Hoi Janneke,

Leuk dat je ook een kaart hebt geplaatst, gaat hier handig hè?
    P1200552.JPG

8. Afbeelding van jannekeneels
    jannekeneels
    10-09-2010, 11:59

Afwachten of er nog meer dames zijn die kaarten maken..

9. Hoi Janneke,
    ik neem aan dat je ook kaarten maakt?
    Hopelijk reageren er nog wat meer mensen......

ps. natuurlijk weet ik dat je kaarten maakt, leuk dat het hier ook gelukt is.....
    P1200781.JPG

10. Afbeelding van jannekeneels
    jannekeneels
    10-09-2010, 11:58

http://i53.tinypic.com/2lb2gsk.jpg

11. Afbeelding van jannekeneels
    jannekeneels
    10-09-2010, 11:54

Hoi Elfy, het is gelukt, ik geloof, dat ik hier al aangemeld was...

12. Helemaal niemand hier die kaarten maakt?
    Elfy wijzigde dit bericht op 10-09-2010 11:30 met 0%

advertentie